Меню

Реклама

TOP реферати

Цікаве

Тема: «Фірмовий стиль готелю » (ID:23001)

| Размер: 115 кб. | Объем: 69 стр. | Стоимость: 220 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в системі маркетингового комплексу 6
1.2. Характеристика основних форм і методів маркетингових комунікацій 12
1.3. Поняття фірмового стилю, його складові 20
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «Назва» 25
2.1. Загальна характеристика готелю «Назва» 25
2.2. Аналіз господарської діяльності готелю «Назва» 34
2.3. Аналіз фірмового стилю готелю «Назва» 42
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІРМОВОГО СТИЛЮ ГОТЕЛЮ «Назва» 45
3.1. Комунікаційні стратегії готелю «Назва» 45
3.2. План вдосконалення фірмового стилю готелю «Назва» 52
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 62
ДОДАТКИ 62-69
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Фірмовий стиль готелю »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація побутового обслуговування на підприємствах готельного господарства
  • Маркетинг
  • Характеристика світового ринку молодіжного туризму
  • Контрольна з ділової мови
  • Основи естетики та дизайну
  • Стиль руководства: понятие и структура
  • Стиль руководства: понятие и структура
  • Стили русского языка
  • Стили русского языка
  • Етика та естетика
  • Основні складові фірмового стилю підприємства
Cгенерировано за 0.117382 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Від партнерів

Оновлення

Реклама

Від партнерів