Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Основні складові фірмового стилю підприємства» (ID:20057)

| Размер: 31 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття фірмового стилю і його значення 4
2. Складові фірмового стилю підприємства 5
2.1. Товарний знак. 6
2.2. Логотип. 6
2.3. Слоган. 6
2.4. Фірмовий блок. 9
2.5. Фірмові кольори. 9
2.6. Фірмовий комплект шрифтів. 12
2.7. Фірмові константи. 13
Висновки 15
Список використаної літератури 16
Литература1. Цивільний кодекс України. (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, NN 40-44, ст.356 )
2. Закон України “Про охорону прав на торговельні марки, географічні зазначення та комерційні найменування“.
3. Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 р.) //
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=988_007
4. Оглядовий лист від 17.04.2006 N 01-8/847 “Про практику застосування господарськими судами законодавства про захист прав на знаки для товарів і послуг (торговельну марку)“.
5. Рекомендації від 10.06.2004 N 04-5/1107 “Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із захистом прав інтелектуальної власності“.
6. Бреслаев Г.Э. Цветопсихология и цветолечение. –СПб.: “Б.С.К.", 2000.
7. Васильева М. Хорошее ли название для марки вы придумали? // Рекламные идеи – Yes! 2003. №3. С.10-11.
8. Ермаков В.В. Рекламное дело: Учеб. пособие. -М.: Издательство Московского психолого-социального института, 2004. 184 с.
9. Кузякин А.П., Семичев М.А. Реклама и PR в мировой экономике. Учебное пособие. -М.: ООО “ТК Велби“, 2002. 320 с.
10. Молчанская А. Слагаемое + слагаемое = слоган. // Маркетинг, реклама и сбыт. 2004. №2.С.62-68.
11. Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. –СПб.: Питер, 2004 г.
12. Пуртов А. Фирменный стиль. // Справочник секретаря и офис-менеджера. 2003. № 10.С.49-53.
13. Ромат Е.В. Реклама: Підручник для ВУЗів. –К., 1999. 458 с.
14. Черник Н.Ю. Товарный знак в системе маркетинга: Учеб. Пособие / Н.Ю. Черник. -Мн.: БГЭУ, 2002. 79 с.
15. Чернышева В.Н. Товарный знак. -Мн., 2002. 349с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Фірмовий стиль готелю
  • ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
  • Фірмовий стиль: поняття розробка
  • Маркетинг
  • Маркетинг
  • Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”
  • РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
  • Імідж-реклама
  • Організація системи просування товару
  • Психологія управління
Cгенерировано за 0.118348 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...