Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Основні складові фірмового стилю підприємства» (ID:20057)

| Размер: 31 кб. | Объем: 16 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
1. Поняття фірмового стилю і його значення 4
2. Складові фірмового стилю підприємства 5
2.1. Товарний знак. 6
2.2. Логотип. 6
2.3. Слоган. 6
2.4. Фірмовий блок. 9
2.5. Фірмові кольори. 9
2.6. Фірмовий комплект шрифтів. 12
2.7. Фірмові константи. 13
Висновки 15
Список використаної літератури 16
Литература1. Цивільний кодекс України. (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, NN 40-44, ст.356 )
2. Закон України “Про охорону прав на торговельні марки, географічні зазначення та комерційні найменування“.
3. Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2000 р.) //
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=988_007
4. Оглядовий лист від 17.04.2006 N 01-8/847 “Про практику застосування господарськими судами законодавства про захист прав на знаки для товарів і послуг (торговельну марку)“.
5. Рекомендації від 10.06.2004 N 04-5/1107 “Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних із захистом прав інтелектуальної власності“.
6. Бреслаев Г.Э. Цветопсихология и цветолечение. –СПб.: “Б.С.К.", 2000.
7. Васильева М. Хорошее ли название для марки вы придумали? // Рекламные идеи – Yes! 2003. №3. С.10-11.
8. Ермаков В.В. Рекламное дело: Учеб. пособие. -М.: Издательство Московского психолого-социального института, 2004. 184 с.
9. Кузякин А.П., Семичев М.А. Реклама и PR в мировой экономике. Учебное пособие. -М.: ООО “ТК Велби“, 2002. 320 с.
10. Молчанская А. Слагаемое + слагаемое = слоган. // Маркетинг, реклама и сбыт. 2004. №2.С.62-68.
11. Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. –СПб.: Питер, 2004 г.
12. Пуртов А. Фирменный стиль. // Справочник секретаря и офис-менеджера. 2003. № 10.С.49-53.
13. Ромат Е.В. Реклама: Підручник для ВУЗів. –К., 1999. 458 с.
14. Черник Н.Ю. Товарный знак в системе маркетинга: Учеб. Пособие / Н.Ю. Черник. -Мн.: БГЭУ, 2002. 79 с.
15. Чернышева В.Н. Товарный знак. -Мн., 2002. 349с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Фірмовий стиль готелю
  • ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
  • Фірмовий стиль: поняття розробка
  • Маркетинг
  • Маркетинг
  • Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”
  • РЕКЛАМНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
  • Імідж-реклама
  • Організація системи просування товару
  • Психологія управління
Cгенерировано за 0.059646 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів