|
Фантазія і уява в житті творчої особистості за творами Климко і Гуси-лебеді летять
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Фантазія і уява в житті творчої особистості за творами Климко і Гуси-лебеді летять», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять»
Образ Михайлика за повістю М. Стельмаха «Гуси лебеді летять» >>>>
-
Уява та мислення й норми розвитку
Вступ 3 1. Закони, за якими працює уява 4 2. З чого починається уява та мислення 7 3. Уява – відображення неіснуючого, яке ігнорує реальне 11 4. Уява – фактор руйнування стереотипів мислення і шаблонів дій 14 Висновки 21 Список використаної літератури 23 >>>>
-
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ 5 1.1. Аналіз літератури за проблемою дослідження 5 1.2. Психологічні особливості творчої уяви 9 1.3. Творча уява у студентів-психологів 12 Висновки до першого розділу 15 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОЇ УЯВИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ 18 2.1. Аналіз та обґрунтування методів дослідження 18 2.2. Проведення емпіричного дослідження та його результати 19 Висновки по другому розділу 25 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 34 >>>>
-
Психологічна характеристика творчої особистості
План 1.Діагностика інтелектуальних здібностей 2.Вивчення креативності як риси особистості 3.Дослідження творчої оригінальності -вивчення інтенсивності та рівня пізнавальної потреби -визначення рівня прояву здібностей -вивчення рівня розвитку Список використаної літератури Мета дослідження. Дати психологічну характеристику творчої особистості. Об’єкт дослідження. Структура інтелекту творчої особистості. Місце проведення дослідження. Українська академія мистецтв, Смирнова-Ласточкіна вул.20; факультет Образотворчого мистецтва. Контингент. 20 студентів(10 чол., 10 жін.). Вік від 18 до 24 років. Проведення дослідження. Для діагностики інтелекту ми використовуємо дорослий варіант методики Д. Векслера (WAIS), проведеної ЗАТ «Іматон». Список використаної літератури. 1.Блейхер В.М., Бурлачук Л.Ф. Психологическая диагностика интеллекта и личности.–К.,1978.–175с. 2.Елисеев О.П. Конструктивная типология и психодиагностика личности.–Псков,1994.–421с. 3.Корольчук М.С., В.І. Осьодло. Психодіагностика. –К.,2004.–400с. 4.Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в эксперементальную психологию личности.–М.,1985.–319с. 5.Развитие и диагностика способностей. Под ред. В.Н. Дружинина.–М.,1991.–179с. >>>>
-
Навчання дітей у повсякденному житті
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ 5 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ В РОДИНІ В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 8 2.1. Родина та повсякденне життя у ній як об'єкт психологічного дослідження 8 2.2. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості у повсякденному житті 10 РОЗДІЛ 3. ВПЛИВ НАВЧАННЯ ДИТИНИ У ПОВСЯДЕННОМУ ЖИТТІ НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ 18 3.1. Мета і завдання дослідження впливу на інтелект дитини 20 3.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 21 3.3. Результати практичного дослідження та їх аналіз 24 ВИСНОВКИ 28 ЛІТЕРАТУРА 29 ДОДАТКИ 30 >>>>
-
Дослідження особистості (Практична психологія)
1. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОГІЧНО-ПОНЯТІЙНОГО МИСЛЕННЯ 3 2. ДОСЛІДЖЕННЯ АНАЛІТИЧНОСТІ МИСЛЕННЯ 5 3. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕФЛЕКТИВНОСТІ ТА ГНУЧКОСТІ МИСЛЕННЯ 6 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ЛАБІЛЬНОСТІ 9 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УСТАНОВКИ (МИНУЛОГО ДОСВІДУ) НА СПОСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ 11 6. ПРЯМИЙ ВІЛЬНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ТЕСТ 14 7. СПРЯМОВАНИЙ АСОЦІАТИВНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ 16 8. ПОБУДОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ СЛУХАЧА 17 9. ПСИХОГРАФОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПИСЬМОВОЇ МОВИ 19 10. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ УЯВИ (В ТОМУ ЧИСЛІ ТВОРЧОЇ УЯВИ) 20 11. ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ 23 12. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ УЯВИ 25 13. ДОСЛІДЖЕННЯ ТРИВОЖНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ Ч.Д.СПІЛБЕРГА 26 14. ДІАГНОСТИКА ЕМПАТІЇ. ОЦІНКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ АКТИВАЦІЇ, ІНТЕРЕСУ, ЕМОЦІЙНОГО ТОНУСУ, НАПРУГИ І КОМФОРТНОСТІ 28 15. ДОСЛІДЖЕННЯ НАПОЛЕГЛИВОСТІ ТА ВОЛЬОВИХ ЗУСИЛЬ ОСОБИСТОСТІ 32 16. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМПУЛЬСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ 33 Література 38 >>>>
-
уява і психологія
ЗМІСТ. Вступ. Розділ 1. Уява як предмет психологічного дслідження. 1.1. Визначення уяви. 1.2. Види уяви. 1.3. Функції уяви і її зв”язок з дійсністю. 1.4. Уява в структурі метоположення свідомості. 1.5. Уява з точки зору нетрадиційних підходів. Розділ 2. Психологія спілкування. 2.1. Суть спілкування як психологічної категорії. 2.2. Види, структура, засоби спілкування. 2.3. Функції спілкування. 2.3.1. Комунікативна сторона спілкування. 2.3.2. Інтерактивна сторона спілкування. 2.3.3. Перцептивна сторона спілкування. Розділ 3. Емпіричне дослідження. 3.1. Предмет, об”єкт дослідження, гіпотеза. 3.2. Опис методик. 3.3. Процедура проведення дослідження. 3.4. Обробка та аналіз результатів. Заключення. Література. Введение. >>>>
-
Самоменеджмент - шлях до творчої професійної діяльності
Вступ 3 1. Самоменеджмет студента як передумова ефективної управлінської і творчої діяльності в майбутньому 4 2. Самоменеджмент професіонала як складова його творчої праці 10 Висновки 13 Література: 15 Практична частина 16 >>>>
-
Психологічні проблеми уяви та творчості. Творчій тренінг
Зміст Вступ 3 1.Визначення уяви 4 2. Уява у творчості 5 3.Уява й талановитість 7 4. Творчий тренінг 10 Висновок 14 Список використаної літератури 15 >>>>
-
Інтелектуальна власність як право на результат творчої власності людини
Вступ 3 1. Інтелектуальна власність як результат творчої діяльності 4 2. Результати інтелектуальної, творчої діяльності в законодавстві України 6 Висновок 12 Список джерел 14 >>>>
-
Мова –унікальне явище в житті людини і суспільства. Її роль у формуванні особистості
І. Мова – найцінніше надбання людства ІІ. Головні функції мови: а) комунікативна; б) мислеоформлююча; в) пізнавальна; г) естетична ІІІ. 1) Роль мови у формуванні особистості: а) мова і мислення; б) плекаймо слово; в)” Мова рідна, слово рідне” 2) Підсумки і висновки: а) краса і багатство рідної мови; б) моя особиста позиція про роль мови в житті людини і суспільства. >>>>
-
Соціологічна структура особистості
Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади дослідження структури особистості 4 2. Детермінанти формування особистості 9 3. Соціальний механізм формування особистості 15 4. Культурно-генетичні механізми формування особистості 16 5. Статус особистості в східній і західної соціокультурних традиціях 20 6. Перспективи формування особистості в українському суспільстві 22 Висновки 27 Література 30-31 >>>>
-
Сенситивні етапи розвитку творчої обдарованості
Вступ 3 1. ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ І СЕНСИТИВНІ ПЕРІОДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. ПОНЯТТЯ ОБДАРОВАНОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ 5 1.2. СЕНСИТИВНІ ПЕРІОДИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ 9 1.3. КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ІНДИКАТОР ОБДАРОВАНОСТІ 13 1.4. ЗАЛЕЖНІСТЬ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНІСТІ ВІД ВІКОВИХ (СЕНСИТИВНИХ) ПЕРІОДІВ 15 2. ТВОРЧО ОБДАРОВАНІ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ 18 2.1. ТЕСТИ КРЕАТИВНОСТІ Е.П. ТОРРЕНСА 18 2.2. ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕСТІВ КРЕАТИВНОСТІ Е.П.ТОРРЕНСА 23 2.2.1. Означення об’єкту дослідження 23 2.2.2. Визначення проблеми і формування гіпотези дослідження 23 2.2.3. Опис і хід дослідження. 24 2.2.4. Аналіз результатів 24 3.2.5. Інтерпретація результатів і висновки 27 Висновки 28 Література 29-30 Надана робота робить спробу систематизувати та узагальнити знання з цієї тематики. Об’єктом дослідження моєї курсової роботи є явище творчої обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Предметом роботи стає степінь розвитку їх обдарованості у різні сенситивні періоди. Під час проведення дослідження були використані результати практичного вивчення творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку на базі 2-х і 3-х класів середньої школи. >>>>
-
Культурні фактори формування особистості
Вступ 3 1. Сутність та форми вияву культури в житті людини і суспільства 4 1.1. Масова культура 6 1.2. Народна культура 7 1.3. Організаційна культура 7 2. Структурні елементи культури 9 3. Вплив культури на формування особистості 10 Висновок 12 Список використаної літератури 13 >>>>
-
Соціологія особистості
1. Соціологія особистості як галузь соціального знання 3 2. Формування особистості. Соціалізація як фундаментальне поняття соціології 4 3. Соціальний статус, соціальні ролі особистості 8 4. Соціальні типи особистості. Характеристика сучасної особистості 11 Список літератури 15 >>>>
-
Психологія особистості
Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4 2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7 3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10 4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12 Висновки 16 Література 17 >>>>
-
Психологія особистості
Вступ 3 1. ПОНЯТТЯ ОСОБИСТОСТІ І ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ 4 2. ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. 7 3. ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 10 4. АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ДІЯЛЬНОСТІ 12 Висновки 16 Література 17 >>>>
-
Характер і його особливості в структурі особистості
Вступ 1. Поняття „особистість” та її місце в психологічній науці. 2. Психологічна структура особистості. 3. Характер як одна із складових психологічних властивостей особистості. 3.1. Психічні властивості особистості 3.2.Характер особистості 4. Вплив характеру на поведінку особистості (з врахуванням проведених досліджень) Висновок Література >>>>
-
Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання
П Л А Н Вступ. Розділ І. Розвиток невербального творчого мислення як умова успішного навчання. 1.1. Інтелектуальний потенціал. 1.2. Програма “Формування культури мислення”. Розділ ІІ. Творча активність особистості 2.1. Сутнісна властивість особистості. 2.2. Невербальна творча активність – креативність. Розділ ІІІ. Діагностика невербальної творчої діяльності молодших школярів. 3.1. умови проведення. 3.2. Обробка результатів тестування. Список використаної літератури >>>>
-
Об’єкт психологічної зацікавленності
Вступ 1. Психологічні питання вивчення особистості 2. Складання психологічного портрета особистості 3. Досліджувані якості особистості 4. Сприйняття особистості при спілкуванні Висновок Використана література >>>>
-
Структура поняття особистість у вітчізнянних теоріях особистості
Вступ. 3 I.Історія вивчення особистості. 4 1.1.Від давнини до сучасності. 4 1.2.Сучасні теорії особистості. 7 II.Структура поннятя особистість у вітчизняних теоріях особистості. 9 2.1.Теорія особистості О.М.Леонтьєва та харківської групи. 9 2.2.Теорія особистості С. Балея. 12 Висновок. 13 Використана література. 15 >>>>
-
Творчість як психолог-педагогічний феномен
План Вступ 3 1. Творчість як психолог-педагогічний феномен 3 2. Картина світу, конфлікти і смисл життя творчої особистості 11 Висновки 20 Список використаної літератури 21 >>>>
-
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ЗОШ 6 1.1 Сутність, мета, завдання художньо- творчої діяльності на уроках образотворчого мистецтва 6 1.2 Специфіка організації творчої діяльності учнів в ЗОШ 8 РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 12 (НА ПРИКЛАДІ ХУДОЖНЬОЇ ШКОЛИ) 12 2.1. Організаційно-педагогічні особливості здійснення образо творчої діяльності в системі позашкільної освіти 12 2.2. Характеристика різновидів художньо- творчої роботи в позашкільних закладах художньо-естетичного напрямку 14 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 32 >>>>
-
Психологічне формування особистості в підлітковому віці
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації- особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки >>>>
-
Стадії розвитку особистості в різних психологічних концепціях
Вступ 1. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Е. ЕРІКСОНА 3 1.1. Стадії розвитку особистості в світлі концепції Е.Еріксона. 3 1.2. Вади розвитку особистості в стадіальної теорії Е.Еріксона. Життєві психологічні кризи. 6 2. ТЕОРІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧІЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ 9 2.1. Стадії розвитку особистості В.Ф.Моргун та Н.Ю. Ткачова . 9 2.2. Особливості розвитку особистості в дослідженнях Г.С.Костюка 12 Висновки 15 Література 16 >>>>
-
К/р з соціології
1. Особистість як соціологічна категорія. 2. Теорії особистості в соціології. 3. Структура особистості. 4. Соціальний статус і соціальна роль особистості. 5. Соціалізація і соціальні типи поведінки особистості. >>>>
-
Життя без любові – не життя, а існування. За творами поетів романтиків
Життя без любові – не життя, а існування. За творами поетів романтиків >>>>
-
Основні якості науковця
Зміст Вступ 3 1. Особливості творчої праці дослідника 4 2. Якісні характеристики творчої праці дослідника 5 3. Наукова організація праці в дослідницькій діяльності 7 4. Етичні норми і цінності науки та якісні риси науковця 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Основні якості науковця
Зміст Вступ 3 1. Особливості творчої праці дослідника 4 2. Якісні характеристики творчої праці дослідника 5 3. Наукова організація праці в дослідницькій діяльності 7 4. Етичні норми і цінності науки та якісні риси науковця 10 Висновки 14 Список використаної літератури 16 >>>>
-
Роль діяльності у формуванні особистості
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ДЕТЕРМІНАНТИ АКТИВНОСТІ ЛЮДИНИ 4 2. ОСОБИСТІСТЬ І ДІЯЛЬНІСТЬ 6 3. ЗНАЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ У СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ 9 ВИСНОВОК 12 ЛІТЕРАТУРА 13 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.007463 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|