|
-
Ефективні шляхи підвищення якості продукції на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Сутність якості продукції та її значення в умовах ринкових відносин 5
1.1. Поняття якості та її значення 5
1.2. Характеристика основних факторів якості 10
1.3. Роль стандартизації і сертифікації в системі якості 14
РОЗДІЛ 2. Аналіз діючої системи якості на підприємстві та її основні недоліки 31
2.1. Загальна характеристика підприємства 31
2.2. Аналіз якості продукції та її недоліки 35
РОЗДІЛ 3. Основні напрямки підвищення якості продукції на підприємстві 45
ВИСНОВОК 52
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 54
-
Якість продукції, динаміка понять якості
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Якість продукції, динаміка понять якості 4
2. Рівень якості та показники оцінки якості 6
3. Основні фактори та умови забезпечення якості продукції 9
Висновок 11
-
Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю
ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40
-
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 4
І. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ 6
1.1 Якість продукції: основні поняття, терміни і визначення 6
1.2 Класифікація показників якості промислової продукції 10
1.3 Стадії формування якості 17
II. СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. СИСТЕМА ЯКОСТІ 20
2.1 Безпосереднє управління якістю продукції 36
2.2 Якість і конкурентоспроможність продукції 44
2.3 Міжнародні стандарти ІСО 50
2.4 Облік і аналіз витрат на якість продукції 54
2.5 Планування та стимулювання якості продукції 61
2.6 Організація та види технічного контролю якості 64
2.7 Статистичний та вхідний контроль якості продукції 75
ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ “ПЛАСТИК КАРТА” 86
3.1 Політика в області якості 86
3.2 Відомості про організацію 87
3.3 Система управління якістю 89
3.4 Вимоги до документації 93
3.4.1 Загальні положення 93
3.4.2 Посібник із якості 94
3.4.3 Управління документацією 95
3.4.4 Управління протоколами 96
3.5 Відповідальність керівництва 96
3.5.1 Зобов'язання керівництва 96
3.5.2 Орієнтація на споживача 97
3.5.3 Політика в області якості 97
3.5.4 Планування 98
3.5.5 Відповідальність, повноваження й інформування 99
3.5.6 Аналіз з боку керівництва 100
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Система якості діагностичного центру
ВСТУП 2
1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 3
1.1. Стандартизація 3
1.2. Сертифікація 4
1.3. Державний нагляд за якістю 5
1.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль 6
2. СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У ДІАГНОСТИЧНОМУ ЦЕНТРІ 10
2.1. Стандарт ДСТУ ISO 9001 – 2001 як база сучасних систем якості 10
2.2. Система управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001 – 2001 12
2.3. Система якості діагностичного центру 21
ВИСНОВОК 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРІ 25
-
АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5
1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5
1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30
2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30
2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5
1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5
1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30
2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30
2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
-
Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4
1.2. Методи оцінювання якості 9
1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15
2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23
3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29
3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29
3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
-
Характеристика творчості Леонардо да Вінчі
Вступ 3
1. Життя Леонардо Да Вінчі. Рання творчість 5
2. Розквіт творчості Леонардо. Останні роки майстра 11
3. Феномен Леонардо як науковця та інженера 16
Висновки 21
Література 23
Додатки 25
Cгенерировано за 0.122306 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|