Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»» (ID:36978)

| Размер: 76 кб. | Объем: 58 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ ТА СТРУКТУРИ РОБІТ АБО ПОСЛУГ 5
1.1 Показники якості та структури послуг гостиничного бізнесу 5
1.2 Форми і методи оцінки та аналізу обсягу, якості та структури послуг 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «КИЇВ» 30
2.1 Основні техніко-економічні показники ВАТ «Київ» 30
2.2 Аналіз обсягу, якості і структури послуг на ВАТ «Київ» 40
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ЯКОСТІ, ТА ЗМІНИ СТРУКТУРИ ПОСЛУГ 51
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Бойчик I. М, Харіе П. С, Хопчан М. І. Економіка підприємств. Навч. посібник.- Львів: «Сподом», 2000.- 212 с.
2. Витвицкая М. С, Киселев А. П. Методические рекомендации по составу затрат, включаемых в себестоимость продукции, работ и услуг на предприятиях, фирмах и других структурах.— К., 1993.
3. Гальчинський А. С, Єщенко П. С, Палкій Ю. І. Основи еко¬номічних знань: Навч. посібник.- К.: Вища школа, 1999- 544 с.
4. Грызунов В. Экономика предприятия. Учеб. пос— М.: Финансы и статистика, 1999- 208 с.
5. Гавржюк Л. 1. Економіка підприємства: Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни.- Житомир: ЖІТІ, 2000.- 152 с.
6. Горфинкель В, Я. и др. Экономика предприятия. Учебник для вузов.- М.: ЮНИТИ, 2000.- 742 с.
7. Економіка виробничого підприємництва: Навч. посіб. / За ред. Й. М. Петровича.- 3-тє вид., випр.- К.: Т-во «Знання», КОО, 2004-405 с.
8. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 1 / Редкол.: ... С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін.- К.: Видавничий центр «Академія», 2000.- 840 с.
9. Економіка підприємства: Навч. посіб. / За ред. А. В. Шегди К.: Знання-Прес, 2001.- 335 с
10. Економіка підприємства. Навч.-метод. пос. для самостійної роботи.- К.: КНЕУ, 2000.- 248 с
11. Економіка підприємств / За ред. Покропленого С. Ф. В 2 т.- К.: Хвиля - Прес, 1995.- 782 с
12. Економическая теория: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений / Под ред. В. Д. Камаева.- 5-е изд., перераб. и доп.- М.: Гуманнт; изд. центр ВЛАДОС, 1999.- 640 с.
13. Зубовський В. Економіка підприємства.- К.: Уфімб, 1999.- 64 с
14. Кейлер В. Экономика предприятия. Курс лекций.- М.: ИНФРА-М, 1999- 132 с
15. Макаровська Т.П., Бондар Н.М.. Економіка підприємства.: Навч. Посібник – К.: МАУП, 2005.- 304с.
16. Ніколенко Ю. В. та ін. Основи економічної теорії. Підручник: У 2 кн. / За ред. Ю. В. Ніколенка- К., 1998- 400 с
17. Пелих А. С. Экономика предприятия и отрасли промышленно¬сти- М: РнД, Феникс, 1999.- 322 с.
18. Платонов Ю. И. Экономика предприятия. Конспект лекций в схемах.-М.: Приор, 1999- 112 с.
19. Покропивний С. Ф. Економіка підприємства. Підручник.- К.: КНЕУ,2000.-528с.
20. Покропивний С. Ф., Колот В. М. Підприємництво, страте¬гія, організація, ефективність: Навч. посібник.- К.: КНЕУ, 1997.-244 с.
21. Примак Т. О. Економіка підприємств-К.: МАУП, 1999- 108 с.
22. Примак Т. О. Економіка підприємства: Навчальний посіб¬ник.- К.: Вікар, 2001.- 178 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • АНАЛІЗ ОБСЯГУ, ЯКОСТІ І СТРУКТУРИ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «...»
  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «...», готелю «...», ресторану «...»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Арт-тур», готелю «Мир», ресторану «Мир-шоу»
  • Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу
  • Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Еліта-тур», готелю «Феофанія», ресторану «Феофанія»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
  • Планування загального обсягу роздрібного товарообороту торговельного підприємства
Cгенерировано за 0.130994 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...