|
Тексти для читання та аудіювання Англійська мова 5-11 класи
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Тексти для читання та аудіювання Англійська мова 5-11 класи», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
"Аудіювання на середньому етапі навчання"
ПЛАН Вступ 1. Теоретичні основи навчання аудіювання. 1.1 Психологічні особливості аудіювання як виду мовленевої діяльності. 1.2. Основні труднощі розуміння мови на слух. 1.3. Мова вчителя на уроці. Висновки по розділу 1 2. Методика навчання аудіюванню. 2.1 Система вправ для навчання аудіюванню. 2.2 Метод навчання аудіюванню Н.В. Єлухиної "Снігова куля" чи інтенсифікація.навчання аудіюванню на середньому етапі. Висновки по розділу 2 Висновок Список використаної літератури. >>>>
-
Шляхи та методика формування техніки читання
Вступ 3 1. Читання як навчальний предмет 5 1.1.Завдання уроків читання 5 1.2. Види читання 9 1.3. Якості читання іноземною мовою 12 2. Шляхи та методика формування техніки читання 14 2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14 2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16 3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28 >>>>
-
Навчання читання англійською мовою в старших класах
План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спря мованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25 >>>>
-
Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів
Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 >>>>
-
Контрольна англійська мова
Сделано на английском языке по 1 стр на документ: 1. Обьявление о трудоустростве 2. Письмо - заявление 3. Резюме 4. Письмо о страховании 5. Жалоба >>>>
-
Англійська мова
CONTENT 1. Role of art in human’s life 3 2. Sport is the way for character formation 5 Literature 7 ПЕРЕКЛАД 8 1. Роль мистецтва в житті людини 8 2. Спорт – шлях формування характеру 10 >>>>
-
Латинська мова
Основи фонетики. Правила читання та наголосу. Граматичні категорії іменника. Іменники та прикметники І відміни. Дієслово-зв язка esse (бути). Список літератури >>>>
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41 >>>>
-
Англійська мова контрольна
План: 1. resume 2. covering letter 3. inquiry letter 4. letter of acknowledgement 5. reminder letter 6. letter of offer >>>>
-
Методика вивчення творів різних жанрів
План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література. >>>>
-
Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти
І. Вступ -3- ІІ. Основна частина 1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6- 2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11- 3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25- 4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30- ІІІ. Заключна частина Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41- ІV. Загальні висновки -48- V. Список використаної літератури -49- >>>>
-
Мова тварин та мова людей
Вступ 3 1. Мова тварин як засіб спілкування між собою та людьми 4 2. Мова у житті людей 12 Висновки 19 Література 20 >>>>
-
Контрольна робота українська мова
1 .Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 3 2.Запишіть слова фонетичною транскрипцією і визначте, коли звучить [й], а коли [і]. 3 3.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 4 4.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. 5 5.Запишіть слова фонетичною транскрипцією. Поясніть (письмово) відомі вам явища регресивної асиміляції приголосних. 5 ІІ.Створити текст для читання з усіма випадками асиміляції приголосних (30-слів). 7 III. Написати есе (формат А4, 1-5 сторінок). Тема «Українська мова і сьогодення». 7 ЛІТЕРАТУРА 11 >>>>
-
НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5 1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5 1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13 Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16 2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16 2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 >>>>
-
МОВА І ЇЇ ФУНКЦІЇ
План ВСТУП 2 1. МОВА І ЇЇ ФУНКЦІЇ 3 2. МОВА ЯК ЗАСІБ СПІЛКУВАННЯ 10 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 16 >>>>
-
МОВА І ЇЇ ФУНКЦІЇ
План ВСТУП 2 1. МОВА І ЇЇ ФУНКЦІЇ 3 2. МОВА ЯК ЗАСІБ СПІЛКУВАННЯ 10 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ. 16 >>>>
-
Мова і свідомість
Вступ 3 1. Свідомість і мова 4 2. Українська мова і свідомість народу 5 3. Національна свідомість і національна мова 8 Висновки 10 Список використаних джерел 11 >>>>
-
Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові в середній загальноосвітній школі
Резюме Вступ 3 Розділ I. Тестування як одна з форм навчання іноземній мові. 5 1.1 Тест як один із засобів контролю вивчення іноземної мові. 5 1.2 Тестовий контроль у процесі навчання іноземній мові. 7 1.3 Проблеми тестового контролю. 10 Розділ II. Імовірнісний підхід до проблеми контролю в навчанні іноземним мовам. 13 2.1. Методика складання тестів. 13 2.2 Приклади складання клоуз-тестів, спря мованих на контроль розуміння іноземної мови, навичок читання, рівня володіння активною лексикою, навичок аудіювання 16 ВИСНОВОК 20 Література: 22 Додаток А 25 Додаток В 27 >>>>
-
Немецкий
Контрольне завдання № 1 /. Випишіть речення з прямим порядком слів. До виділених слів поставте питання і перекладіть питання на рідну мову: 1. Der 3. Oktober ... 2. Поставте дієслова в дужках у часовій формі, що вказана. Перекладіть утворені речення на рідну мову: 1. Die Bundesrepublik Deutschland besteht (Präsens) aus 16 Ländern und zaehlt (Präsens) 82 Millionen Einwohner. – ... 3. Перепишіть та перекладіть речення на рідну мову. Зверніть увагу на переклад модальних дієслів: l. Wer kann nach Deutschland ... V. Провідмінюйте такі іменники в однині та множині: die Zone, der Student, die Zeit, das Volk, der Name Singualar Plural N Die Zone N Die Zonen ... ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ TEXT L >>>>
-
Мова - суспільне явище
Зміст Мова - суспільне явище 2 Національна, державна та літературна мова 3 Характеристика основних положень "Закону про мови в Українській РСР". Шляхи вдосконалення чинного законодавства в галузі мовної політики 6 Конституція Укураїни про функціонування та розвиток мови в Україні, правовий статус української мови 7 Функції мови в житті суспільства 9 Мова і право. Мова як першоелемент і форма права. Мова права, її специфіка, функції, сфера вживання. Роль і значення мови права у розвитку української літературної мови 13 Офіційно - діловий стиль юридичного мовлення, його функції та стильові риси 17 Стилі й жанри мовлення 22 Список використаної літератури 23 >>>>
-
Мова - суспільне явище
Зміст Мова - суспільне явище 2 Національна, державна та літературна мова 3 Характеристика основних положень "Закону про мови в Українській РСР". Шляхи вдосконалення чинного законодавства в галузі мовної політики 6 Конституція Укураїни про функціонування та розвиток мови в Україні, правовий статус української мови 7 Функції мови в житті суспільства 9 Мова і право. Мова як першоелемент і форма права. Мова права, її специфіка, функції, сфера вживання. Роль і значення мови права у розвитку української літературної мови 13 Офіційно - діловий стиль юридичного мовлення, його функції та стильові риси 17 Стилі й жанри мовлення 22 Список використаної літератури 23 >>>>
-
Навчання домашнього читання іноземною мовою
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5 1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5 1.2. Робота з книгою 13 1.3. Домашня робота школярів 14 Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16 2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16 2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19 Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25 3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25 3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33 Висновки 38 Резюме 40 Список використаної літератури 41 >>>>
-
Англійська мова
Variant III I Paraphrase the following using the Objective Participle Complex. 1. We watched them as they were playing hockey... II Find the mistakes in the sentences and correct them. 1. If I am a student, I would study all the subjects day and night. ... III Transform the following complex sentences into simple ones using the Absolute Participle Complex. 1. As his mother teaches English, he knows the language very well. ... IV Fill in the proper form of modal verbs. 1. Our students can read and speak English. V Translate into English. 1. Я не можу знайти свій записник. Ти, можливо залишив його біля телефону. .. >>>>
-
Українська літературна мова та її норми
ПЛАН Вступ І. Українська літературна мова та її норми. 2. Українська літературна мова та її норми 3. Стилі сучасної української літературної мови 4. Ділова українська мова як різновид літературної мови Висновки Список літератури >>>>
-
Історія, розвиток і культура англійської мови
ПЛАН ВСТУП 3 1. Періодизація історії англійської мови. 6 2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7 3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9 4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12 5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13 6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15 7. Англійська мова у світі 16 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 22 >>>>
-
Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі
Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22 >>>>
-
УКРАЇНСЬКА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ
МОВА ТА ПРОФЕСІЯ 3 СПРОЩЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ 8 ЗАЯВА 9 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 12 >>>>
-
Видатки бюджету на народне господарство та науку
1. Бюджет і структурна перебудова економіки України. 3 2. Напрями і форми бюджетного фінансування народного господарства. 9 3 Бюджетні інвестиції, їх види. 16 4 Фінансування наукових досліджень у відомчих наукових закладах та вищих закладах освіти. 21 Задача 23 1. Дані про контингент учнів основної школи на 1 січня планованого року: Показники Класи 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Кількість класів 3 3 3 4 4 4 4 5 5 Число учнів 93 93 113 143 139 144 141 185 174 Планується прийняти в 1-і класи 100 осіб. Учні 4-х класів у повному складі переводяться в 5-і. 2. Дані про контингент учнів старшої середньої школи на початок планованого року: Показники Класи 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Кількість класів 6 5 5 4 4 3 4 3 1 2 2 Число учнів 180 168 160 147 150 120 151 109 38 63 58 Планується прийняти в 1-і класи 230 осіб. З 1 вересня передбачається прийом до 4-х класів з найближчих початкових шкіл 50 осіб. Усі учні 4-х класів переводяться в 5-і. Прийом до 10-х класів намічається в розмірі 80 % контингенту учнів 9-х класів. Література 25 >>>>
-
Мова –унікальне явище в житті людини і суспільства. Її роль у формуванні особистості
І. Мова – найцінніше надбання людства ІІ. Головні функції мови: а) комунікативна; б) мислеоформлююча; в) пізнавальна; г) естетична ІІІ. 1) Роль мови у формуванні особистості: а) мова і мислення; б) плекаймо слово; в)” Мова рідна, слово рідне” 2) Підсумки і висновки: а) краса і багатство рідної мови; б) моя особиста позиція про роль мови в житті людини і суспільства. >>>>
-
Англійська мова на Україні
Вступ 3 Розділ I. Соціокультурні та психологічні передумови використання паралінгвістічних та кінесичних засобів носіями мови 5 1.1.Невербальні засоби спілкування як структурний компонент соціокультурної компетенції 5 1.2. Паралінгвістичні засоби 8 1.3. Кінесичні засоби 12 Розділ 2.Організація вивчення англійської мови в Україні 20 2.1.Комунікативна лінгвістика 20 2.2.Зміст навчання іноземній мові 23 Розділ 3.Сучасні методи вивчення англійської мови в Україні 26 3.1.Лінгвокраїнознавство 26 3.2.Нові інформаційні технології в навчанні англійській мові 29 Висновки 33 Список використаної літератури 35 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.045591 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|