|
-
Шляхи та методика формування техніки читання
Вступ 3
1. Читання як навчальний предмет 5
1.1.Завдання уроків читання 5
1.2. Види читання 9
1.3. Якості читання іноземною мовою 12
2. Шляхи та методика формування техніки читання 14
2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14
2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16
3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План
Вступ............................................................................................................................3
Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5
1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5
1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10
1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16
1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16
1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22
Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25
2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25
2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30
Висновки.....................................................................................................................39
Список використаної літератури.............................................................................41
-
Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти
Вступ 3
Розділ 1. Методика роботи із сюжетним малюнком як психолого-педагогічна проблема 6
1.1. Психолого-педагогічні погляди на роботу із сюжетними малюнками в період навчання грамоти 6
1.2. Види наочності 11
Висновки до першого розділу 13
Розділ 2. Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 14
2.1. Сюжетні малюнки в навчанні молодших школярів на сучасному етапі 14
2.2. Використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 16
Висновки до другого розділу 30
Висновки 31
Список використаної літератури 33
-
БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12
2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12
2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14
2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17
РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20
3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20
3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20
3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25
3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26
3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28
3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28
3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30
3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37
-
БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО В
ПЛАН
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. БІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗМУ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
РОЗДІЛ ІІ. СПРЯМУВАНІСТЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 12
2.1. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 12
2.2.РУХОВІ УМІННЯ І НАВИЧКИ 14
2.3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 17
РОЗДІЛ ІІІ. СТРУКТУРА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 20
3.1. ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ОСОБЛИВОСТІ 20
3.1.1. ЕТАП РОЗУЧУВАННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 20
3.1.2. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 25
3.1.3. ЕТАП ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВОЇ ДІЇ 26
3.2. ЗАСОБИ І МЕТОДИ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28
3.2.1. ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ РУХОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ 28
3.2.2.МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ РУХОВИХ ДІЙ 30
3.2.3. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ 34
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Навчання читання англійською мовою в старших класах
План Вступ 3 Розділ І. Читання як самостійний вид мовної діяльності і як засіб формування мовних навичок і умінь. 5 1.1 Види читання. 5 1.2 Лінгвокраїнознавчий аспект при навчанні читанню в старших класах. 8 Розділ ІІ. Домашнє читання на уроках англійської мови 13 2.1 Цільова спрямованість читання художньої літератури 13 2.2 Критерії добору текстів для читання 15 2.3 Етапи роботи над текстом. 18 Висновки 21 Література 23 Додаток 25
-
Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів
Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36
-
НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5
1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5
1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13
Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16
2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16
2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Методика формування каліграфічного письма
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9
1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9
1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16
1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24
Висновки з першого розділу 28
Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30
2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30
2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47
Висновки з другого розділу 60
Висновки 62
Список використаної літератури 65
-
Навчання домашнього читання іноземною мовою
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5
1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5
1.2. Робота з книгою 13
1.3. Домашня робота школярів 14
Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16
2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16
2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19
Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25
3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25
3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33
Висновки 38
Резюме 40
Список використаної літератури 41
Cгенерировано за 0.132750 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|