|
-
Шляхи та методика формування техніки читання
Вступ 3
1. Читання як навчальний предмет 5
1.1.Завдання уроків читання 5
1.2. Види читання 9
1.3. Якості читання іноземною мовою 12
2. Шляхи та методика формування техніки читання 14
2.1. Вироблення навичок швидкого читання 14
2.2. Використання вправ для навчання техніки читання 16
3. Здійснення диференційованого підходу до навчання техніки читання на уроках іноземної мови 20
Висновки 26
Список використаної літератури 28
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План
Вступ............................................................................................................................3
Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5
1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5
1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10
1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16
1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16
1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22
Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25
2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25
2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30
Висновки.....................................................................................................................39
Список використаної літератури.............................................................................41
-
НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ, ВИДИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 5
1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОНАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ НА РІЗНИХ СТУПЕНЯХ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 5
1.2. ДОМАШНЯ РОБОТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ 13
Розділ 2. НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 16
2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ 16
2.2. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ 19
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Навчання домашнього читання іноземною мовою
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Самонавчання іноземним мовам, види самостійної роботи учнів 5
1.1. Готовність учнів до самонавчання іноземним мовам, методичні аспекти 5
1.2. Робота з книгою 13
1.3. Домашня робота школярів 14
Розділ 2. Навчання домашнього читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах 16
2.1. Теоретичні засади навчання домашнього читання іноземною мовою 16
2.2. План-конспект уроку домашнього читання 19
Розділ 3. Роздавальний матеріал для навчання усного мовлення в школах з поглибленим вивченням англійської мови як вид самостійної роботи учнів 25
3.1. Навчальні завдання з англійської мови з орієнтацією на самостійну роботу учнів 25
3.2. Роздатковий матеріал для самостійної роботи учнів на уроках англійської мови 33
Висновки 38
Резюме 40
Список використаної літератури 41
-
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ З ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ 5
1.1. ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ, МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ 5
1.2. САМОСТІЙНА РОБОТА З КНИГОЮ 12
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ПОЕТИЧНИМ ТЕКСТОМ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13
2.1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З АНГЛОМОВНИМ ТЕКСТОМ У 9 КЛАСІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 13
2.2. МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ УРОКУ САМОСТІЙНОГО ЧИТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНИХ ТЕКСТІВ) УЧНЯМИ СТАРШИХ КЛАСІВ 21
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
-
Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності
Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні психолого-педагогічні основи
викладацької діяльності.......................................................................7
1.1. Предмет психології освіти та проблеми
педагогічної психології.......................................................................7
1.2. Види, умови та механізми навчання................................................13
Розділ 2. Особливості викладацької діяльності у школі.................................32
2.1. Організація навчання у молодших класах.......................................32
2.2. Джерела розумового розвитку дітей
молодшого шкільного віку................................................................41
2.3. Навчання у середніх та старших класах...........................................45
Розділ 3. Дослідження рівня викладацької діяльності.....................................53
3.1. Дослідження активності як показника професіоналізму
викладача.............................................................................................53
3.2. Типологічний підхід до оцінки особистості викладача..................63
3.3. Дослідження особливостей педагогічного спілкування..................67
Висновки................................................................................................................72
Список використаної літератури.74
-
Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61
-
Дидактична розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти методики викладання економіки в школі 5
1.1. Мета зміст і організація економічної підготовки учнівської молоді 5
1.2. Моделі викладання основ економіки 8
Розділ 2. Аналіз навчальної програми економічної дисципліни для учнів старших класу 15
2.1. Варіанти навчальних програм з економіки в старших класах 15
2.2. Основні види оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів 20
Розділ 3. Розробка теми „Фінанси їх сутність і функції” для вивчення в старших класах загальноосвітньої середньої школи 23
3.1. Методична розробка уроку засвоєння знань 23
3.2. Методична розробка уроку-гри з теми «Фінанси їх сутність і функції» 37
Висновки 41
Список використаної літератури 42
Додатки 44
-
Формування та вдосконалення якостей читання в період навчання грамоти
І. Вступ -3-
ІІ. Основна частина
1. Психолого-педагогічні основи методики навчання грамоти -6-
2. Читання – вид мовленнєвої діяльності -11-
3. Види та якості читання в букварний період, прийоми їх формування та вдосконалення -25-
4. Розробка уроку читання в період навчання грамоти з прийомами розвитку здібностей молодших школярів -30-
ІІІ. Заключна частина
Аналіз спостережень, висновки, методичні рекомендації після проведення розробленого уроку -41-
ІV. Загальні висновки -48-
V. Список використаної літератури -49-
-
Робота над стилями мовлення в 11 класі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Методичні рекомендації щодо вивчення 5
української мови в старших класах 5
Розділ ІІ. Робота над стилями мовлення в 11 класі 14
2.1. Функціональні стилі мовлення 15
2.2. Типи мовлення 20
2.3. Жанри мовлення 23
2.4. Стилістичні норми 24
Розділ ІІІ. Робота над розвитком стилістичних умінь навичок учнів старших класів 27
Висновки 33
Список використаних джерел 34
Cгенерировано за 0.129427 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|