|
цитатна характеристика до образу айвенго
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «цитатна характеристика до образу айвенго», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго”
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго” >>>>
-
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною» >>>>
-
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне >>>>
-
Цитатна характеристика Марічки та Івана
Цитатна характеристика Марічки та Івана твору Коцюбинського „Тіні забутих предків” >>>>
-
Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)
Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт) >>>>
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27 >>>>
-
Графічна форма та художній образ
План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 >>>>
-
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі
Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34 >>>>
-
характеристика образу Джима Хокінса
Тема: характеристика образу Джима Хокінса Предмет: зарубіжна література >>>>
-
Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго"
Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго" >>>>
-
"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я- образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88 >>>>
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
Мій улюблений герой роману „Айвенго” >>>>
-
Національний колорит у літературних творах Шолом-Алейхема «Хлопчик-мотл», «Тев’є» (свята, традиції), Вальтер Скотт «Айвенго» (рицарська доба, турніри, як вони відбувалися), Гоголь «Тарас Бульба» (козацька доба, як жили, одягалися, що їли). Розкрити, що таке колорит.
Вступ 2 1. Національний колорит у творах М.В. Гоголя 3 2. Образ рицарської доби у літературі. Вальтер Скотт та його «Айвенго» 9 3. Творчість Шолом-Алейхема 14 3.1. Творчий шлях письменника 14 3.2. Національний колорит у творах Шолом-Алейхема 16 Висновки 19 Список використаної літератури 21 >>>>
-
Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113 >>>>
-
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем >>>>
-
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”? >>>>
-
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго" >>>>
-
Смислове навантаження і двоїстість образу Дон Кіхота в однойменному романі Сервантеса
Вступ 3 1. Ідейна основа роману «Дон Кіхот» 4 2. Смислове навантаження та двоїстість образу Дон Кіхота 8 Висновок 15 Література 16 >>>>
-
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати)
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати) >>>>
-
Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич"
Характеристика образу пана Журдена у творі "Міщанин- шляхтич" >>>>
-
Розробити і виконати вечірній фото макіяж на базі Відродження Італії з використанням пастижного виробу
Вступ 3 1. Творча частина 7 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в макіяжі та стилі 7 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі образу та макіяжу 17 1.3. Розробка моделі схеми образу відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 23 2. Технологічна частина 28 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 28 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленого стилю та макіяжу. Розробка технологічної послідовності виконання макіяжу 32 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання макіяжу 37 Висновок 44 Додатки 46 Література 43 >>>>
-
Новела Меріме Кармен і її музичний варіант, сценічне життя.
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. НОВЕЛА «КАРМЕН» П. МЕРІМЕ ЯК ОСНОВА ВСІХ НАСТУПНИХ ВАРІАЦІЙ. 4 1.1. НОВЕЛІСТИКА ПРОСПЕРА МЕРІМЕ. 4 1.2. НОВЕЛА «КАРМЕН». 8 1.3. СТРУКТУРНІ ПОВЕРХИ ОБРАЗУ КАРМЕН. 12 РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ КАРМЕН В МУЗИЧНОМУ ТА СЦЕНІЧНОМУ ЖИТТІ. 17 2.1. ЖОРЖ БІЗЕ ТА ЙОГО ОПЕРА «КАРМЕН». 17 2.2. СУЧАСНА КАРМЕН НА СЦЕНІ ТА В КІНО. 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27 >>>>
-
Новела Меріме Кармен і її музичний варіант, сценічне життя.
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. НОВЕЛА «КАРМЕН» П. МЕРІМЕ ЯК ОСНОВА ВСІХ НАСТУПНИХ ВАРІАЦІЙ. 4 1.1. НОВЕЛІСТИКА ПРОСПЕРА МЕРІМЕ. 4 1.2. НОВЕЛА «КАРМЕН». 8 1.3. СТРУКТУРНІ ПОВЕРХИ ОБРАЗУ КАРМЕН. 12 РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ КАРМЕН В МУЗИЧНОМУ ТА СЦЕНІЧНОМУ ЖИТТІ. 17 2.1. ЖОРЖ БІЗЕ ТА ЙОГО ОПЕРА «КАРМЕН». 17 2.2. СУЧАСНА КАРМЕН НА СЦЕНІ ТА В КІНО. 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27 >>>>
-
Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна
1. Вступ 2 2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8 3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17 4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22 Висновки 24 Список використаної літератури 26 >>>>
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5 1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5 1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14 РОЗДІЛ ІІ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19 2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19 2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23 2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 >>>>
-
Гіппократ: метаісторія образу
Зміст Вступ 2 1. Гіппократ та його легендарний життєвий шлях 3 2. Образ Гіппократа в античних джерелах 7 3. Медицина за Гіппократа та його вклад в її розвиток 11 Висновки 16 Список використаних джерел 17 >>>>
-
Поняття про відчуття, його види, властивості
Вступ 3 1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5 1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6 1.3. Природа відчуттів 8 1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9 1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15 1.6. Взаємодія відчуттів. 19 1.7. Поняття про сприйняття 21 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24 Висновок 27 Використана література 29 Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів. Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності. Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність. Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору. Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера >>>>
-
Класифікація типів політичного іміджу
ВСТУП 3 1. Визначення поняття “політичний імідж” 5 2. Класифікація типів політичного іміджу 7 3. Компоненти образу політичного лідера 10 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 >>>>
-
Імідж-реклама.
ВСТУП 3 1. Основні питання імідж-реклами 4 1.1. Місце імідж-реклами в рекламуванні 4 1.2. Задачі та способи здійснення імідж-реклами 5 1.3. Цілі рекламування іміджу підприємства 7 2. Пропозиції щодо здійснення імідж-реклами для створення позитивного образу підприємства на "..." 11 2.1. Організаційна характеристика підприємства 11 2.2. Пропозиції щодо вибору носіїв імідж-реклами 12 2.3. Пропозиції щодо використання паблік рілейшнз для імідж-реклами підприємства 15 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 >>>>
-
Контрольна робота з культурології
ЗМІСТ 1. Порівняйте (на прикладах) розвиток скульптури у Стародавній Греції та Стародавньому Єгипті 3 2. Назвіть найголовніші наукові досягнення, відкриття та винаходи Стародавньої Греції. 5 3. а) Поясніть, звідки походить та що означає крилатий вислів: Дари данайців. 8 б) Розкрийте значення цього образу: Титан. 9 Список використаної літератури 10 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.382737 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|