|
-
Чого навчає нас Мольєр (Міщанин-шляхтич)
-
Чи застаріла комедія Мольєра "Міщанин-шляхтич"?
-
Над чим сміється Мольєр у комедії "Міщанин шляхтич"
-
Мій улюблений герой Мольєрівської комедії (Міщанин шляхтич)
-
Моральні уроки комедії Мольєра Міщанин - шляхтич
-
Чи легко стати шляхетною людиною? За комедією "Міщанин шляхтич"
-
Чи можна обдурити долю (за твором Мольєра "Міщанин шляхтич")
-
Графічна форма та художній образ
План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31 ∞ См. работу «Графічна форма та художній образ»
-
Специфіка творення образу Роксолани в українському романі
Вступ 4 1. Історичний прообраз героїні Роксолани 7 1.1 Шлях до гарему 7 1.2 Дружина падишаха 11 1.3 Леді смерть 14 2. Створення образу Роксолани Павлом Загребельним 19 2.1 Роксолана - символ українського жіноцтва 19 2.2 Специфіка образу Роксолани у романі Загребельного 24 2.3 Думка Загребельного про роман "Роксолана" взагалі та специфіку створення образа головної героїні 27 3. Розкриття образу Роксолани у творчості інших українських романістів 29 Висновки 32 Використана література: 34 ∞ См. работу «Специфіка творення образу Роксолани в українському романі»
-
характеристика образу Джима Хокінса
-
"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я- образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88 ∞ См. работу «"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"»
-
Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку
Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування образу "Я" та самооцінки 7 1.1. Становлення Я-концепції як умова розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Поняття та сутність самооцінки, її значення в розвитку дітей дошкільного віку 19 1.3. Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки дітей дошкільного віку 27 2. Розробка концепції експериментального дослідження проблеми формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 38 2.1. Психологічні основи особистісного становлення дошкільника 38 2.2. Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини дошкільного віку 51 2.3. Розробка методики проведення дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 56 3. Аналіз результатів дослідження соціально-психологічних чинників формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку 66 3.1. Узагальнення результатів емпіричного дослідження 66 3.2. Рекомендації стосовно розробки педагогічної технології виховного процесу, спрямованого на особистісне становлення дітей дошкільного віку 86 Висновки 96 Література 103 Додаток А 112 Додаток Б 113 ∞ См. работу «Соціально-психологічні чинники формування образу "Я" та самооцінки у дітей дошкільного віку»
-
Смислове навантаження і двоїстість образу Дон Кіхота в однойменному романі Сервантеса
-
Характеристика образу Мартина Борулі (цитати)
-
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»
-
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне
-
Українська ментальність у творі Івана Нечуя-Левицького “Кайдашева сім я"
-
Розробити і виконати вечірній фото макіяж на базі Відродження Італії з використанням пастижного виробу
Вступ 3 1. Творча частина 7 1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямів моди в макіяжі та стилі 7 1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі образу та макіяжу 17 1.3. Розробка моделі схеми образу відповідно до історичної епохи сучасного напрямку моди і типу обличчя 23 2. Технологічна частина 28 2.1. Технологічна послідовність виготовлення постижного виробу 28 2.2. Визначення початкових даних для виконання розробленого стилю та макіяжу. Розробка технологічної послідовності виконання макіяжу 32 2.3. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів інструментів та обладнання необхідних для виконання макіяжу 37 Висновок 44 Додатки 46 Література 43 ∞ См. работу «Розробити і виконати вечірній фото макіяж на базі Відродження Італії з використанням пастижного виробу»
-
Новела Меріме Кармен і її музичний варіант, сценічне життя.
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. НОВЕЛА «КАРМЕН» П. МЕРІМЕ ЯК ОСНОВА ВСІХ НАСТУПНИХ ВАРІАЦІЙ. 4 1.1. НОВЕЛІСТИКА ПРОСПЕРА МЕРІМЕ. 4 1.2. НОВЕЛА «КАРМЕН». 8 1.3. СТРУКТУРНІ ПОВЕРХИ ОБРАЗУ КАРМЕН. 12 РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ КАРМЕН В МУЗИЧНОМУ ТА СЦЕНІЧНОМУ ЖИТТІ. 17 2.1. ЖОРЖ БІЗЕ ТА ЙОГО ОПЕРА «КАРМЕН». 17 2.2. СУЧАСНА КАРМЕН НА СЦЕНІ ТА В КІНО. 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27 ∞ См. работу «Новела Меріме Кармен і її музичний варіант, сценічне життя.»
-
Новела Меріме Кармен і її музичний варіант, сценічне життя.
ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. НОВЕЛА «КАРМЕН» П. МЕРІМЕ ЯК ОСНОВА ВСІХ НАСТУПНИХ ВАРІАЦІЙ. 4 1.1. НОВЕЛІСТИКА ПРОСПЕРА МЕРІМЕ. 4 1.2. НОВЕЛА «КАРМЕН». 8 1.3. СТРУКТУРНІ ПОВЕРХИ ОБРАЗУ КАРМЕН. 12 РОЗДІЛ ІІ. ТРАНСФОРМАЦІЯ ОБРАЗУ КАРМЕН В МУЗИЧНОМУ ТА СЦЕНІЧНОМУ ЖИТТІ. 17 2.1. ЖОРЖ БІЗЕ ТА ЙОГО ОПЕРА «КАРМЕН». 17 2.2. СУЧАСНА КАРМЕН НА СЦЕНІ ТА В КІНО. 20 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 27 ∞ См. работу «Новела Меріме Кармен і її музичний варіант, сценічне життя.»
-
Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна
1. Вступ 2 2. Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна 8 3. "Я тої сили частка, що робить лише добро, бажаючи лише злого" (образ Мефістофеля в трагедії Йоганна Вольфганга Гете "Фауст") 17 4. Про почуття, i не тільки про це (за творами Йоганна Вольфганга Гете "Фауст" i Тараса Шевченка "Катерина") 22 Висновки 24 Список використаної літератури 26 ∞ См. работу «Трансформація образу Фауста у творчості Й.В.Гете та О. С. Пушкіна»
-
Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ЯК ФОРМА ОСВОЄННЯ ДІЙСНОСТІ В РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦТВА 5 1.1. Особливості впливу мистецтва на людину 5 1.2. Художній образ як форма відображення дійсності 14 РОЗДІЛ ІІ СТВОРЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В МОДІ, ЯК СПОСІБ ПЕРЕТВОРЕННЯ ДІЙСНОСТІ ЇЇ ЗАСОБАМИ 19 2.1. Амбівалентність художнього образу, як фактору, що об’єднує різні види мистецтва та відокремлює їх одне від одного 19 2.2. Мода, як вид художнього мистецтва 23 2.3. Художній образ в моді, як спосіб зовнішнього втілення внутрішнього світу людини 29 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ∞ См. работу «Художній образ як форма мистецтва самовираження (Організація та режисура показу мод)»
-
Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНГЛІЙСЬКА ПРОСВІТНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І МІСЦЕ ТВОРЧОСТІ ДЖ. СВІФТА У НІЙ 7 1.1. Філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва 7 1.2. Творчість Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури 19 РОЗДІЛ 2. УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ПРОБЛЕМ РОМАНУ ДЖ. СВІФТА "МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА" 32 2.1. Філософські проблеми роману Свіфта крізь призму жанрово-композиційних особливостей 32 2.2. Філософські проблеми морального занепаду суспільства 41 2.3. Проблема протистояння цивілізації і природи як основна у творі 50 2.4. Острів Гуїгнгнмів – як альтернатива цивілізованому суспільству 62 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Мета роботи: розкрити універсальні філософські проблеми роману “Мандри Гуллівера” Дж. Свіфта . Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. з’ясувати головні філософсько-естетичні засади доби Просвітництва; 2. визначити місце творчості Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури; 3. дослідити жанрово-композиційні особливості роману “Мандрів”; 4. розглянути філософські проблеми морального занепаду подані у творі; 5. охарактеризувати проблему протистояння цивілізації і природи як основну у творі; 6. розкрити альтернативу цивілізованому суспільству, дану Свіфтом у романі. Методи дослідження. Поставлені завдання у дипломній роботі досягаються за допомогою описового методу і методу зіставлення. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, два розділи з підпунктами, висновки та список використаної літератури. В першому розділі визначаються філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва та місце Дж. Свіфта і його твору в розвитку англійської літератури того часу. В другому розділі виділяються основні філософські проблеми роману та надається їх детальний аналіз з цитуванням ∞ См. работу «Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера»
-
"Зміст, проблематика і особливості композиції ""Божествєної комедії"" Данте"
-
Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра
Вступ 2 Розділ 1. Загальна характеристика твору Ніцше з точи зору 4 1.1. Коротка біографічна довідка про Ніцше напередодні написання «Так казав Заратустра» та до заввершення твору. 4 1.2 Загальний аналіз твору Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 8 Розділ 2. «Так казав Заратустра» та проблема Бога 13 2.1. Релігійні особливості книги Ф. Ніцше «Так казав Заратустра» 13 2.2. Безбожжя філософії Ніцше 20 2.3. Роздуми про щастя у творі «Так казав Заратустра» з точки зору християнства 25 Висновок 32 Список використаної літератури: 33 ∞ См. работу «Християнська градація та твір Ніцше - Так казав Заратустра»
-
Гіппократ: метаісторія образу
Зміст Вступ 2 1. Гіппократ та його легендарний життєвий шлях 3 2. Образ Гіппократа в античних джерелах 7 3. Медицина за Гіппократа та його вклад в її розвиток 11 Висновки 16 Список використаних джерел 17 ∞ См. работу «Гіппократ: метаісторія образу»
-
Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання
Білет №1 1. Метрична (квантитативна) система віршування. 2. Сюжет та його елементи. Білет №2 1. Силабо-тонічна система віршування. 2. Архаїзми, неологізми, варваризми. Білет №3 1. Тонічна та силабічна системи віршування. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №4 1. Поняття про літературний напрям. 2.Анафора, епіфора, симплока, зіткнення, кільце. Білет №5 1. Епос як рід літератури. 2. Алегорія. Метонімія, синекдоха та її види. Білет №6 1. Драма як рід. 2. Сонет і онегінська строфа. Білет №7 1. Лірика як рід. 2. Сюжет і фабула літературного твору. Білет №8 1. Класицизм. Осноні риси. Творі принципи. 2. Порівняння та його види. Білет №9 1. Література українського барокко. Естетична цінність. 2. Способи римування. Білет №10. 1. Література як вид мистецтва. 2. Рима. Види рим. Білет №11. 1. Сентименталізм. 2. Епітети, їх види. Метафора. Білет №12 1. Романтизм. Суть, основні етапи розвитку. 1. Тропи, їх види, особливості. Білет №13 1. Аристотель про трагедію. 2. Ліричні відступи, вставні епізоди, монологи. Білет №14 1. Теорія літератури серед інших літературознавчих дисциплін. 2. Синтаксичні конструкції. Білет №15. 1. І.Франко «Із секретів поетичної творчості» та його ремінісценції у європейському класичному психоаналізі та архетиплології. 2. Види лірики. Білет №16. 1. Багатоманітність напрямів і течій у літературі ХХ ст. 2. Строфа та її види Білет №17. 1. Шеллінг – теоретик літератури. 2. Сюжет і композиція художнього твору. Білет №18. 1. Аристотель, Гегель, Белінський, Франко про родовий розподіл літератури. 2. Ода, елегія, послання, романс. Білет №19 1. Поняття літературного процесу. 2. Пейзаж. Його роль та функції в хужожньому творі. Білет №20. 1. Аристотель про мімезис і катарсис. 2. Тропи, їх види та особливості. Білет №21. 1. Основні тер етико-літературні положення «Лаокоону» Лесінга. 2. Художні паралелізми. Антитеза. Білет №22 1.Теорія класицизму в працях Горація «Послання до Пізонів» та Н.Буало «Мистецтво поетичне». 2. Види драми. Білет №23. 1. Засоби творення образів-характерів в художньому творі. 2. Дума, балада, історична пісня. Спільне та відмінне. Білет №24. 1. Історія розвитку роману. 2. Художня тематика та проблематика літературного твору. Білет№ 25 1. Комедія та її жанрові різновиди. 2. Пафос та його види. Білет №26 1. Жанрові різновиди епічних творів: роман, повість, оповідання, Білет №28. 1. Трагедія та історія її розвитку. 1. Жанрові різновиди роману. Білет №29. 1. Поняття про індивідуальний стиль письменника. 2. Синоніми, омоніми, антоніми. Білет №30 1. Поема та її жанрові різновиди. 2. Етапи розвитку реалізму ∞ См. работу «Літературознавство Екзаменаційні білети шпори питання»
-
Поняття про відчуття, його види, властивості
Вступ 3 1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5 1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6 1.3. Природа відчуттів 8 1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9 1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15 1.6. Взаємодія відчуттів. 19 1.7. Поняття про сприйняття 21 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24 Висновок 27 Використана література 29 Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів. Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності. Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність. Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору. Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера ∞ См. работу «Поняття про відчуття, його види, властивості »
-
Класифікація типів політичного іміджу
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|