|
-
Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
-
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"
-
Чим приваблює сучасного читача роман Вальтера Скотта „Айвенго”?
-
Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго"
-
Творчість Вальтера Скотта в контексті англійського романтизму
-
Цитатна характеристика до образу Жульєна Сореля з роману Червоне і Чорне
-
Мій улюблений герой роману „Айвенго”
-
Цитатна характеристика Марічки та Івана
-
Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 ∞ См. работу «Шляхи розвитку історичного роману»
-
Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)
-
Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література ∞ См. работу «Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”»
-
Цитатна характеристика образу Остапа в оповіданні «Дорогою ціною»
-
Практикум із психології. Тема: «Особливості застосування методу спостереження на основі карти спостережень Скотта»
Вступление 3 1. СУЩНОСТЬ МЕТОДИКИ, ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ «КАРТЫ СКОТТА» 4 Порядок заполнения карты 6 2. ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КАРТЫ СКОТТА ДЛЯ АНАЛИЗА АДАПТАЦИИ УЧАЩИХСЯ 9 2.1. Практика использования «карты Скотта» в педагогической деятельности 9 2.2. Исследование дезадаптационных особенностей школьников подросткового возраста 20 Выводы 22 Литература 24 Вступление Метод наблюдения в изучении личности имеет большие возможности, но, к сожалению, его потенциал зачастую используется явно недостаточно. Многие исследователи считают, что наблюдение иногда становится основным методом в процессе психологических и педагогических исследований. Особенно необходимо сказать про педагогическую деятельность, которая по своей сути такова, что педагогу вольно или невольно приходится наблюдать личность учащегося в том или другом виде деятельности, разных ситуациях общения и поведения. Но при этом считается, что метод наблюдения не позволяет четко структурировать и формализовать информацию. Однако на самом деле этого легко достичь и для этого разработаны различные методики, схемы. Одной из таких методик является методика – «карта наблюдения Скотта». ∞ См. работу «Практикум із психології. Тема: «Особливості застосування методу спостереження на основі карти спостережень Скотта»»
-
Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману "Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 ∞ См. работу «Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!»
-
Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). ∞ См. работу «Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму»
-
Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література. ∞ См. работу «Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"»
-
Національний колорит у літературних творах Шолом-Алейхема «Хлопчик-мотл», «Тев’є» (свята, традиції), Вальтер Скотт «Айвенго» (рицарська доба, турніри, як вони відбувалися), Гоголь «Тарас Бульба» (козацька доба, як жили, одягалися, що їли). Розкрити, що таке колорит.
Вступ 2 1. Національний колорит у творах М.В. Гоголя 3 2. Образ рицарської доби у літературі. Вальтер Скотт та його « Айвенго» 9 3. Творчість Шолом-Алейхема 14 3.1. Творчий шлях письменника 14 3.2. Національний колорит у творах Шолом-Алейхема 16 Висновки 19 Список використаної літератури 21 ∞ См. работу «Національний колорит у літературних творах Шолом-Алейхема «Хлопчик-мотл», «Тев’є» (свята, традиції), Вальтер Скотт «Айвенго» (рицарська доба, турніри, як вони відбувалися), Гоголь «Тарас Бульба» (козацька доба, як жили, одягалися, що їли). Розкрити, що таке колорит.»
-
Чи можна назвати Айвенго ідеальним лицарем
-
ема: провідні ідеї і постаті роману А Камю «Чума»
-
Френсис Скотт Фицджералд "Великий Гэтсби"
Содержание ВВЕДЕНИЕ 3 1. ВОСПИТАНИЕ ЛИЧНОСТИ ФРЕНСИСА СКОТТА ФИЦДЖЕРАЛДА 5 2. АНАЛИЗ ТВОРЧЕСТВА ФИЦДЖЕРАЛДА 10 2.1 Характеристика "малой прозы" Фицджералда 10 2.2 Романы Фицджералда 13 3. "ВЕЛИКИЙ ГЭТСБИ" - ЗРЕЛОСТЬ МАСТЕРСТВА ФИЦДЖЕРАЛДА 18 ЗАКЛЮЧЕНИЕ 28 ИСПОЛЬЗОВАННАЯ ЛИТЕРАТУРА 30 ∞ См. работу «Френсис Скотт Фицджералд "Великий Гэтсби"»
-
Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”
Вступ 2 Розділ І. Віддзеркалення декадентської доби в особистості й долі О.Уайльда. 4 1.1. О. Уайльд – філософ парадоксальний мислитель та інтелектуал. 4 1.2. Естетизм як провідний принцип світогляду й художньої творчості письменника. 16 1.3. Літературна доля роману «Портрет Доріана Грея». 23 Розділ ІІ. «Портрет Доріана Грея» О. Уайльда у контексті міфопоетики. 29 2.1. Поняття міфологеми та її міфологічних зрізів. 29 2.2. «Портрет» як одна із міфологем атрибутивної моделі світу. 39 2.3. «Портрет» як смислова домінанта текстового простору роману О.Уайльда. 44 Висновки 51 Список використаної літератури 53 ∞ См. работу «Міфологічні зрізи образу портрета у романі Оскара Уайльда „Портрет Доріана Грея”»
-
Застосування граматичних та лексичних трансформацій у перекладі
ВСТУП 3 Розділ 1. АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЕРЕКЛАДУ 5 1.1. Опис процесу перекладу за допомогою трансформацій 5 1.2. Поняття та види перекладацьких трансформацій 9 Розділ 2. ЛЕКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ 18 2.1. Перекладацька транскрипція/транслітерація та калькування 18 2.2. Лексико-семантичні заміни 20 Розділ 3. ГРАМАТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ 22 3.1. Граматичні заміни на морфологічному рівні 22 3.2. Граматичні трансформації на синтаксичному рівні 24 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31 СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ 34 Метою дослідження є опис використання лексичних та граматичних трансформацій у перекладі роману Е.Л. Войнич «Овід» Н. Волжиною. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є лексичні та граматичні трансформації у романі Е.Л. Войнич «Овід» та російському перекладі роману. Закономірності використання лексичних та граматичних трансформацій у російському перекладі роману Е.Л. Войнич «Овід» є предметом цього дослідження. ∞ См. работу «Застосування граматичних та лексичних трансформацій у перекладі»
-
Шахрайській роман як літературний жанр
-
провідні ідеї й постаті роману А Камю «Чума»
-
Таємниця назви роману Стендаля "чорвоне та чорне"
-
Контрольна робота історія економічних вчень
1. Проблема суспільного відтворення та реалізації в системі А. Сміта. Концепція "невидимої руки" 2 2. Ідеї економічного лібералізму в працях українських учених Т. Степанова, С. Десницького, І. Вернадського 7 3. Економічне вчення Вальтера Ойкена 14 Література 18 ∞ См. работу «Контрольна робота історія економічних вчень »
-
Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. АНГЛІЙСЬКА ПРОСВІТНИЦЬКА ЛІТЕРАТУРА І МІСЦЕ ТВОРЧОСТІ ДЖ. СВІФТА У НІЙ 7 1.1. Філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва 7 1.2. Творчість Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури 19 РОЗДІЛ 2. УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ФІЛОСОФСЬКИХ ПРОБЛЕМ РОМАНУ ДЖ. СВІФТА "МАНДРИ ГУЛЛІВЕРА" 32 2.1. Філософські проблеми роману Свіфта крізь призму жанрово-композиційних особливостей 32 2.2. Філософські проблеми морального занепаду суспільства 41 2.3. Проблема протистояння цивілізації і природи як основна у творі 50 2.4. Острів Гуїгнгнмів – як альтернатива цивілізованому суспільству 62 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73 Мета роботи: розкрити універсальні філософські проблеми роману “Мандри Гуллівера” Дж. Свіфта . Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. з’ясувати головні філософсько-естетичні засади доби Просвітництва; 2. визначити місце творчості Джонатана Свіфта в контексті англійської просвітницької літератури; 3. дослідити жанрово-композиційні особливості роману “Мандрів”; 4. розглянути філософські проблеми морального занепаду подані у творі; 5. охарактеризувати проблему протистояння цивілізації і природи як основну у творі; 6. розкрити альтернативу цивілізованому суспільству, дану Свіфтом у романі. Методи дослідження. Поставлені завдання у дипломній роботі досягаються за допомогою описового методу і методу зіставлення. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, два розділи з підпунктами, висновки та список використаної літератури. В першому розділі визначаються філософсько-естетичні засади літератури Просвітництва та місце Дж. Свіфта і його твору в розвитку англійської літератури того часу. В другому розділі виділяються основні філософські проблеми роману та надається їх детальний аналіз з цитуванням ∞ См. работу «Філософічність (актуальність) роману Дж. Свіфта Мандри Гуллівера»
-
НЕОЛІБЕРАЛІЗМ У НІМЕЧЧИНІ
ПЛАН 1. ОСОБЛИВОСТІ НІМЕЦЬКОГО НЕОЛІБЕРАЛІЗМУ. 2. ТЕОРІЯ “ЧИСТИХ ТИПІВ” ВАЛЬТЕРА ОЙКЕНА. 3. НЕОЛІБЕРАЛІСТСЬКІ ТЕОРІЇ В.РЕПКЕ ТА О.РЮСТОВА. 4. ІДЕЯ СТВОРЕННЯ “СОЦІАЛЬНО-РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА”. 5. ПРАКТИЧНЕ ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ НІМЕЦЬКОГО НЕОЛІБЕРАЛІЗМУ ∞ См. работу «НЕОЛІБЕРАЛІЗМ У НІМЕЧЧИНІ»
-
Зображення життєвих ідеалів героїв роману Пушкіна "Євгеній Онєгін"
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|