|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 752840
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5
1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5
1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12
1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16
1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26
2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26
2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Етимологічна структура словарного складу англійської мови
Зміст
Вступ………………………………………………………………………3
I. Етимологічна структура словарного складу англійської мови…..4
II. Роль запозичень в розвитку словарного складу англійського
мови………………………………………………………………………..8
III. Класифікація запозичень…………………………………………….13
IV. Джерело запозичень………………………………………………...17
V. Проблема асиміляції запозичених слів……………………………..26
Висновок………………………………………………………………….28
Використана література…………………………………………………29
-
Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови
Вступ 3
1. Вимоги до застосування диференційованих завдань 5
2. Диференціювання навчальних завдань на різних етапах уроку рідної мови 11
3. Способи диференціювання навчальних занять 17
Висновки 24
Список використаних джерел 25
-
Методика викладання іноземної мови
1. Галузі методики 2
2. Мовна мовленнєва країнознавча та лінгвокраїнознавча компетенції 5
Використана література 9
-
Вірши та пісні на уроках іноземної мови
Вступ 3
Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5
1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5
1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10
Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15
2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15
2.2 Пісня на уроці англійської мови 25
Висновок 32
Список використаної літератури 34
Додатки 35
-
Тест як засіб контролю у навчанні іноземної мови
Зміст
Вступ 3
1. Тестовий контроль у навчанні іноземних мов 5
1.1. Тест як один із засобів контролю навченої іноземній мові 5
1.2. Технологічні особливості проведення тесту на заняттях іноземної мови відповідно їх класифікації 8
2. Психологічні і методичні аспекти тестового контролю володіння іноземною мовою 13
2.1. Психологічні особливості змісту поняття “тестовий контроль” при вивченні іноземної мови 13
2.2. Психолого-педагогічні умови проведення тестів 14
3.Вчительській тест, як засіб реалізації поточного контролю на уроках іноземної мови. Диференційовані завдання 18
3.1. Організаційні та методичні особливості проведення вчительського тесту 18
3.2. Експериментальне дослідження ефективності тестового контролю при вивченні іноземної мови 23
Література 30
Додатки 33
При написанні курсової роботи була поставлена така мета дослідження: дослідити функціональне призначення та ефективність тестового контролю у навчанні іноземних мов.
Визначена мета зумовила поставити наступні завдання:
• Розкрити зміст питання тестовий контроль у навчанні іноземних мов;
• Дослідити психологічні та методичні аспекти тестового контролю володіння іноземною мовою;
• Висвітлити поняття учительського тесту, як засобу реалізації контролю на уроках іноземних мов.
Для реалізації зазначених завдань дослідження були залучені наступні методи: наукове спостереження процесу навчання учнів, дидактичне тестування, розвідувальний мовний експеримент, а також лінгвометодичний аналіз.
Відповідно до вказаної мети предметом курсової роботи є дослідження основних напрямків щодо контролю знань учнів.
Об’єктом нашого дослідження є тестовий контроль як найбільш прогресивний та комплексний контроль якості знань учнів при вивченні англійської мови.
Для того, щоб провести детальне та комплексне вивчення теми курсової роботи нами були використанні наукові дослідження та практичні рекомендації видатних науковців – філологів.
Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку літератури.
-
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13
1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16
Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.2. Вивчення англійської мови через гру 24
2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26
Висновки 32
Резюме 34
Список використаної літератури 35
-
Контролювання уроків іноземної мови за використанням активних методів навчання
ПЛАН
Вступ
І. Активні методи навчання. Комунікативно-орієнтоване викладання іноземної мови
ІІ. Використання комп`ютерних технологій для контролю знань учнів
ІІІ. Конроль на уроках англійської мови в молодших класах
Висновки
Список використаної літератури
-
Контроль лексичних навичок усного мовлення при вивченні іноземної мови
Вступ. 3 Розділ І. Педагогічні основи використання сучасних методів контролю при вивченні іноземної мови 5 1.1 Сутність і завдання контролю при перевірці лексичних навичок усного мовлення 5 1.2 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 7 Розділ ІІ. Монологічне та діалогічне мовлення як засіб контролю лексичних навичок усного мовлення 10 2.1 Сутність монологічного мовлення та його роль під час контролю лексичних навичок усного мовлення. 10 2.2 Контроль сформованості навичок діалогічної мови 13 Висновки 16 Література 18 Додаток 20
-
Контрольна з англійської мови
Завдання 1.-9 балів 2
Put the words in the correct order to make questions:
1. cigarettes you many do a day smoke? – Do you smoke many cigarettes a day?
2. go you night where did last? – Where did you do last night?
3. does petrol much a cost liter of how? – How much does liter of petrol cost?
.....
Завдання 2. - 18 балів 2
Завдання 2. - 18 балів
Put the word in the bracket in the correct place in the sentence. If necessary, change the adjective to an adverb;
1. We had a holiday in Spain, but unfortunately we had weather, (terrible)
We had a holiday in Spain, but unfortunately we had a terrible weather.
2. Maria dances, (good)
....
Завдання 4.-8 балів Choose the correct sentence: 3
Завдання 5.-10 балів 4
Завдання 6.-7 балів 5
Завдання 7.-10 балів 5
Завдання 8.-28 балів 6
Translate into Ukrainian:
There are two addresses in London that the whole world knows. One is 10 Downing Street, where the Prime Minister lives. The other is Buckingham Palace. This famous palace, first built in 1703, is in the very centre of London.
It is two places, not one. It is a family house, where children play and grow up. It is also the place where presidents, kings, and politicians go to meet the Queen.
Buckingham Palace is like a small town, with a police station, tow post offices, a hospital, a bar, two sport clubs, a disco, a cinema, and a swimming pool. There are 600 rooms and three miles of red carpet. Two men work full-time to look after the 300 clocks. About 700 people work in the Palace.
When the Queen gets up in the morning, seven people look after her. One starts her bath, one prepares her clothes, and one feeds the Royal dogs. She has eight or nine dogs, and they sleep in their own bedroom near the Queen's bedroom. Two people bring her breakfast. She has coffee from Harrods, toast, and eggs. Every day for fifteen minutes, a piper plays Scottish music outside her room and the Queen reads The Times.
Every Tuesday evening, she meets the Prime Minister. They talk about world news and have a drink, perhaps a gin and tonic or whisky.
When the Queen invites a lot of people for dinner, it takes three days to prepare the table and three days to do the washing-up. Everybody has five glasses: one for red wine, one for white wine, one for water, one for port, and one for liqueur. During the firs and second courses, the Queen speaks to the person on her left and then to the person on her right for the rest of the meal. When the Queen finishes her food, everybody finishes, and it is time for the next course!
-
Контрольна з англійської мови
Контрольна з англійської мови
Cгенерировано за 0.182029 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|