|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75258849
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі 4
2 SWOT – аналіз підприємства 8
3 Портфельний аналіз діяльності організації 13
Висновки 21
Використана література 22
-
МІСІЯ І ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ
План:
Вступ
1. Місія, як основна і загальна ціль організації.
2. Критерії та класифікація організаційних цілей
3. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей. Вимоги для визначення цілей
4. Управління за цілями
Висновок
Список використаної літератури
-
Місія, як основна і загальна ціль організації
План:
Вступ
1. Місія, як основна і загальна ціль організації.
2. Критерії та класифікація організаційних цілей
3. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей. Вимоги для визначення цілей
4. Управління за цілями
Висновок
Список використаної літератури
-
Загальна характеристика організації. Портфельний аналіз
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації. Місія та стратегічні цілі 4
2 SWOT-аналіз підприємства 11
3 Портфельний аналіз 15
Висновок 23
Використана література 24
-
Загальна характеристика організації. Портфельний аналіз
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації. Місія та стратегічні цілі 4
2 SWOT-аналіз підприємства 11
3 Портфельний аналіз 15
Висновок 23
Використана література 24
-
Місія, завдання та напрями діяльності організації
Зміст
1 Місія, завдання та напрями діяльності організації 3
2 Правова основа функціонування організації 4
3 Ресурси комунального підприємства “Кривбасводоканал” 5
4 Функції та внутрішня соціальна структура організації 7
6 Зміст оргкультури 9
7 Соціальні взаємодії в системі управління організацією 9
8 Зовнішнє оточення комунального підприємства “Кривбасводоканал”, його вплив на організаційні зміни 10
Література 12
-
Місія, завдання та напрями діяльності організації
Зміст
1 Місія, завдання та напрями діяльності організації 3
2 Правова основа функціонування організації 4
3 Ресурси комунального підприємства “Кривбасводоканал” 5
4 Функції та внутрішня соціальна структура організації 7
6 Зміст оргкультури 9
7 Соціальні взаємодії в системі управління організацією 9
8 Зовнішнє оточення комунального підприємства “Кривбасводоканал”, його вплив на організаційні зміни 10
Література 12
-
Місія, політика та ціннісні орієнтири організації. Діагностика функціональної структури
Вступ................................................................................................................3
1. Місія, політика та ціннісні орієнтири організації....................................4
2. Діагностика функціональної структури....................................................9
Використана література................................................................................14
-
Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціювання організації. Місія, імідж корпорації
Вступ 3
1. Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціонування організації 4
2. Місія. Імідж корпорації 12
Висновок 18
Використана література 19
-
Ключові цілі організації
1. Що таке ключові цілі організації і для чого вони встановлюються?
2. В яких видах структур управління є найбільш міцні горизонтальні зв’язки?
3. Дайте характеристику основним етапам процесу прийняття управлінських рішень
4. Керівники якого рівня управління відповідають за використання ресурсів:
5. Який зв’язок існує між розподілом управлінської праці та структурою управління організацією?
6. Назвіть основні групи методів управління і дайте їм загальну характеристику
7. Розкрийте передумови успішної роботи команди з точки зору сучасного менеджменту
Список використаної літератури
-
Ключові цілі і задачі організації
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 4
2. ФАКТОРИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 11
3. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНЦІЇ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 15
ВИСНОВОК 27
ЛІТЕРАТУРА 28
Cгенерировано за 0.440252 секунд
|