Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціювання організації. Місія, імідж корпорації» (ID:4292)

| Размер: 27 кб. | Объем: 19 стр. | Стоимость: 30 грн. | Добавлена: 23.08.2005 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
1. Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціонування організації 4
2. Місія. Імідж корпорації 12
Висновок 18
Використана література 19
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Основні індикатори корпоративної культури як засоби позиціювання організації. Місія, імідж корпорації»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Формування іміджу організації як соціокультурний процес
  • Формування та розвиток корпоративної культури
  • Сильна корпоративна культура та її роль в успіху компанії
  • Контрольна робота організаційна культура
  • Концепція корпоративної культури
  • Імідж організації як чинник інформаційних процесів
  • Управління бізнесом у медицині та фармакології
  • Охарактеризуйте можливі зовнішні загрози корпоративній безпеці
  • Імідж-реклама.
  • Імідж-реклама
Cгенерировано за 0.153334 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...