|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
МІСІЯ І ЦІЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ
План:
Вступ
1. Місія, як основна і загальна ціль організації.
2. Критерії та класифікація організаційних цілей
3. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей. Вимоги для визначення цілей
4. Управління за цілями
Висновок
Список використаної літератури
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Стратегічне управління підприємством: планування, прогнозування
План
Вступ;
1.Сутність стратегічного планування і його в місце системі стратегічного управління.
2.Цілі організації:
2.1.місія, як основна і загальна ціль організації;
2.2.критерії та класифікація організаційних цілей;
2.3.фактори, що впливають на результативність процесу визначення
цілей.Вимоги для визначення цілей;
2.4.Управління за цілями.
3.Прогнозування, як інструмент процесу планування:
3.1.Сутність прогнозування;
3.2. Кількісні методи прогнозування;
3.3. Якісні методи.
Висновки.
Список літератури.
-
Організація стратегічного планування в міжнародній фірмі
ЗМІСТ
Вступ;
1.Сутність стратегічного планування і його в місце системі стратегічного
управління.
2.Цілі організації планування.
2.1. Місія, як основна і загальна ціль організації.
2.2. Критерії та класифікація організаційних цілей.
2.3. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей. Вимоги для визначення цілей.
2.4. Управління за цілями.
3. Прогнозування, як інструмент процесу планування.
3.1. Сутність прогнозування.
3.2. Кількісні методи прогнозування.
3.3. Якісні методи.
Висновки.
Список літератури.
-
Стратегічне управління
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління............................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………........ 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей…………………………………………......... 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища........................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.......................................... 20
2. Зовнішнє середовище підприємства ПП СТРУМОК.......................................... 23
2.1. Характеристика впливу зовнішнього середовища......................................... 23
2.2. Основні етапи стратегічного планування та їх зміст ПП СТРУМОК......... 27
2.3. Визначення та формулювання місії та цілей організації ПП СТРУМОК.... 30
3. Розробка програм реалізації стратегії діяльності підприємства......................... 32 ВИСНОВКИ................................................................................................................. 36
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 37
-
Планування діяльності організації
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність планування і його місце в системі управлінняорганізацією 5
1.2. Цілі організації планування 10
1.2.1. Місія, як основна і загальна ціль організації 12
1.3. Аналіз поняття фінансового планування в діяльності організації 16
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПЕРЕДУМОВИ ПЛАНУВАННЯ ТОВ “ ” 20
2.1. Аналіз поточного і перспективного фінансового планування ТОВ “ ” 20
2.2. Аналіз статистичних матеріалів 25
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ У ТОВ “ ” 28
3.1. Шляхи покращення виробничого плану 28
3.2. Шляхи покращення фінансового плану 35
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
ДОДАТКИ 46
-
Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі 4
2 SWOT – аналіз підприємства 8
3 Портфельний аналіз діяльності організації 13
Висновки 21
Використана література 22
-
Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації, місія і стратегічні цілі 4
2 SWOT – аналіз підприємства 8
3 Портфельний аналіз діяльності організації 13
Висновки 21
Використана література 22
-
Загальна характеристика організації. Портфельний аналіз
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації. Місія та стратегічні цілі 4
2 SWOT-аналіз підприємства 11
3 Портфельний аналіз 15
Висновок 23
Використана література 24
-
Загальна характеристика організації. Портфельний аналіз
Зміст
Вступ 3
1 Загальна характеристика організації. Місія та стратегічні цілі 4
2 SWOT-аналіз підприємства 11
3 Портфельний аналіз 15
Висновок 23
Використана література 24
Cгенерировано за 0.010845 секунд
|