|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75243711
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 20 любых страниц работы.
См. также:
-
Стратегія росту та конкуренції з урахуванням розмірів підприємств
Зміст
1. Стратегія росту та конкуренції з урахуванням розмірів підприємств 3
2. Задача 20
Література 21
-
Цінова стратегія підприємства з урахуванням життєвого циклу товару
1. Сутність та етапи життєвого циклу товару 3
2. Залежність стратегії маркетингу від етапу життєвого циклу товару 9
3. Мета підприємства на ринку і політика ціноутворення 15
Список використаної літератури 21
-
Види підприємств залежно від форм власності, розмірів та сфери діяльності
Види підприємств залежно від форм власності, розмірів та сфери діяльності 3
Тести 13
Задача. 13
Література 15
-
Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)
Вступ 3
Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5
1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5
1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8
Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15
2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15
2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18
Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24
3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24
Висновок 35
Список використаної літератури 37-38
Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання.
Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції.
Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.
-
Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
ЗАВДАННЯ:
1. Стратегія поведінки підприємства в умовах досконалої конкуренції за певних витрат виробництва і зміні ціни на його продукт
2. Характеристика поведінки фірми, що функціонує на олігопольному ринку при зміні ціни на аналогічну продукцію конкурентами
Задача
-
Ціноутвореня на підприємстві з урахуванням цін конкурентів та урахуванням поточних цін
Зміст
Вступ 2
1. Особливості встановлення ціни 3
2. Ціноутвореня на підприємстві з урахуванням цін конкурентів та урахуванням поточних цін 7
Висновки 10
Література 11
-
Ціноутвореня на підприємстві з урахуванням цін конкурентів та урахуванням поточних цін
Зміст
Вступ 2
1. Особливості встановлення ціни 3
2. Ціноутвореня на підприємстві з урахуванням цін конкурентів та урахуванням поточних цін 7
Висновки 10
Література 11
-
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
Вступ 3
Розділ І. Загальноекономічний зміст та види конкуренції 5
1.1. Сутність конкуренції та її значення для економіки 5
1.2. Методи та форми конкуренції. 7
1.3. Види конкуренції 10
1.4. Державне регулювання конкуренції 14
Розділ II. Формування цін та доходів підприємств при різних видах конкуренції 25
2.1. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції 25
2.2. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах монополії 28
Розділ III. Оцінка формування цін та доходів підприємств в умовах України 34
3.1. Аналіз конкурентного середовища в Україні 34
3.2. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції (на прикладі виробників взуття) 47
3.3. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах монополії (на прикладі метрополітену) 57
Висновки 62
Список використаної літератури 66
-
Стратегія підприємств
Вступ 3
1. Теоретична частина 4
1. Побудова «дерева цілей» підприємства 4
2. Стратегія неспорідненої диверсифікації 8
2. Практична частина 14
Висновки 23
Перелік літератури 26
-
Стратегія підприємств
ВСТУП 3
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5
1. Інноваційна стратегія 5
2. Стратегії конкуренції на різних етапах життєвого циклу галузі 14
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17
ВИСНОВКИ 23
БІБЛІОГРАФІЯ 25
-
Ділова стратегія підприємств
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 3
РОЗДІЛ 2. ВИБІР ДАНИХ 11
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКИ ПАРАМЕТРИЧНИХ ІНДЕКСІВ 12
Завдання 1. Побудувати радар конкурентоспроможності фірми-виробника та визначити його конкурентний статус 12
Завдання 2. Розробити основні положення ділової економічної стратегії підприємства 17
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
Cгенерировано за 0.432192 секунд
|