|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Стратегія росту та конкуренції з урахуванням розмірів підприємств
Зміст
1. Стратегія росту та конкуренції з урахуванням розмірів підприємств 3
2. Задача 20
Література 21
-
Зростання і розвиток економічного становища в Україні
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти росту економіки 4
1.1 Теорії економічного росту 4
1.2 Відповідність теорії та практики економічного росту поставленій меті 11
2. Типи економічного росту 17
2.1 Визначення типів економічного росту 17
2.2 Поняття інтенсивного типу економічного росту 21
2.3 Екстенсивний тип економічного росту 24
3. Зростання і розвиток економічного становища в Україні 31
3.1 Концепції економічного росту в Україні 31
3.2 Структурні зрушення в пропорціях суспільного росту 40
Висновки 43
Література 45
-
Зростання і розвиток економічного становища в Україні
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти росту економіки 4
1.1 Теорії економічного росту 4
1.2 Відповідність теорії та практики економічного росту поставленій меті 11
2. Типи економічного росту 17
2.1 Визначення типів економічного росту 17
2.2 Поняття інтенсивного типу економічного росту 21
2.3 Екстенсивний тип економічного росту 24
3. Зростання і розвиток економічного становища в Україні 31
3.1 Концепції економічного росту в Україні 31
3.2 Структурні зрушення в пропорціях суспільного росту 40
Висновки 43
Література 45
-
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІН ТА ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
Вступ 3
Розділ І. Загальноекономічний зміст та види конкуренції 5
1.1. Сутність конкуренції та її значення для економіки 5
1.2. Методи та форми конкуренції. 7
1.3. Види конкуренції 10
1.4. Державне регулювання конкуренції 14
Розділ II. Формування цін та доходів підприємств при різних видах конкуренції 25
2.1. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції 25
2.2. Особливості формування цін та доходів підприємств в умовах монополії 28
Розділ III. Оцінка формування цін та доходів підприємств в умовах України 34
3.1. Аналіз конкурентного середовища в Україні 34
3.2. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах досконалої конкуренції (на прикладі виробників взуття) 47
3.3. Аналіз формування цін та доходів підприємств в умовах монополії (на прикладі метрополітену) 57
Висновки 62
Список використаної літератури 66
-
Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)
Вступ 3
Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5
1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5
1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8
Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15
2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15
2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18
Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24
3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24
Висновок 35
Список використаної літератури 37-38
Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання.
Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції.
Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.
-
Особливості і форми конкуренції в ринковій економіці
ЗМІСТ
1.ЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ І ЇЇ ВПЛИВ НА РИНОК 3
2.ТИПИ КОНКУРЕНЦІЇ 5
2.1. Сутність конкуренції, умови її існування 5
2.2. Досконала конкуренція 6
2.3. Недосконала конкуренція 7
3.НЕДОСКОНАЛА КОНКУРЕНЦІЯ 12
3.1.Форми конкуренції в умовах монополістичного виробництва. Цінова і нецінова конкуренція 12
3.2. Сучасні підходи до трактування проблем досконалої і недосконалої конкуренції 15
3.3. Монопольні ціни і поведінка монополістів 17
4.КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ 21
4.1. Позиція в галузі 22
4.2. Джерела конкурентної переваги 22
4.3.Методи антимонопольної політики 23
ВИСНОВКИ 30
Список використаних джерел 32
-
Види конкурентної боротьби і її закономірності
План:
1. Вступ
2. Сутність конкуренції. Конкуренція як категорія ринкової економіки
3. Умови виникнення конкуренції.
4. Економічний закон конкуренції
5. Форми економічної конкуренції
6. Монополія як антипод конкуренції. Захист конкуренції.
7. Висновки
8. Література.
-
Економічний ріст та його типи
Вступ 2
1.Поняття економічного росту 4
2. Типи економічного росту 6
2.1 Екстенсивний тип економічного росту 6
2.2 Інтенсивний тип економічного росту 8
3. Особливості економічного росту в Україні 11
Висновки 13
Література 14
-
Економічний зріст
Введення. 1
1. Поняття економічного росту. 1
2. Типи і критерії економічного росту. 2
2.1. Чинники економічного росту. 2
2.2. Державне регулювання економічного росту. 3
3. Ефективність виробництва і показники економічної ефективності 4
Висновок 4
Список використанної літератури: 5
-
"Особливості монополістичної конкуренції та олігополії"
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 7
1.1. Ознаки монополістичної конкуренції 7
1.2. Основні теоретичні концепції 10
1.3. Диференціація продукту та умови входу в галузь 14
РОЗДІЛ 2. РІВНОВАГА ФІРМИ ПРИ МОНОПОЛІСТИЧНІЙ КОНКУРЕНЦІЇ 19
2.1. Крива попиту фірми 19
2.2. Короткострокова та довготривала рівновага фірми при монополістичній конкуренції 21
2.3. Максимізація прибутку в умовах монополістичної конкуренції 24
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ МОНОПОЛІСТИЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ 30
3.1. Надлишкова виробнича потужність 30
3.2. Нецінова конкуренція 32
3.3. Реклама і просування товарів на ринку з монополістичною конкуренцією 35
РОЗДІЛ 4. ОЛІГОПОЛІЯ. ЇЇ РИСИ Й ОСОБЛИВОСТІ 39
4.1. Цінові війни 39
4.2. Стратегія поведінки при олігополії і теорія ігор 40
4.3. Змова і картелі 41
4.4. Олігопольний ринок гетерогенного блага 45
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53
Cгенерировано за 0.012868 секунд
|