|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75242956
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 12 любых страниц работы.
См. также:
-
Процес планування трудомісткості. Планування матеріально-технічного забезпечення
1.Укажіть етапи процесу планування трудомісткості та розкрийте їх зміст. Укажіть резерви зниження трудомісткості. Дайте класифікацію персоналу, що існує у тактичному плануванні. 3
2. Розкрити суть планування матеріально-технічного забезпечення підприємства. У чому полягає вивчення ринку сировини та матеріалів. Розкрийте суть терміну “стратегія забезпечення” промислового підприємства 7
3. Розрахувати норму витрати ріжучого інструменту на 1000 деталей (на токарних верстах), якщо норма машинного часу на обробку однієї деталі 3,38 хв, кількість інструментів, що одночасно працюють на верстаті – 2, машиний час роботи інструмента до повного його використання 12 годин. 13
Література 14
-
Процес планування
Зміст
Вихідні дані: 3
Опис процесів. 4
1. Процес ініціалізації (розробка ідеї): 4
1.1. Опис продукту. 4
1.2. Стратегічні цілі підприємства: 4
1.3. Критерії вибору проекту: 4
1.4. Комерційна доцільність проекту: 5
1.5. Статут проекту: 5
2. Процес планування. 5
2.1. Аналіз продукту: 5
2.2. Попередній розподіл витрат по фазах проекту: 6
2.3. Строки реалізації проекту: 6
2.4. Кінцевий підхід і цілі проекту: 6
3. Процес виконання проекту. 7
3.1.Поділ основних робіт на дрібніші, більш керовані компоненти: 7
3.1.1. Визначення співвиконавців: 7
3.1.2. Визначення інвесторів проекту: 7
3.1.3. Дослідження та обгрунтування технічних аспектів проекту: 7
3.1.4. Дослідження та обгрунтування технологічних аспектів проекту: 7
3.1.5. Проведення маркетингових досліджень продукції: 7
3.1.6. Оренда приміщення: 7
3.1.7. Лізинг та закупівля по проекту: 8
3.1.8. Наявність необхідного персоналу: 8
3.1.9. Дослідження та обгрунтування економічних аспектів проекту: 8
3.2. Розподіл відповідальності членів "команди" проекту: 8
4. Процес завершення робіт (визначення відповідальних по проекту): 8
5. Процес контролю. 9
Попередній розрахунок критеріїв вибору проекту (період окупності проекту, термін повернення коштів інвесторам та відсотків по кредитах). 9
Рішення: 11
Література: 12
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
Розділ 1. Поняття та сутність стратегічного маркетингового планування 5
1.1 Сутність довгострокового планування 5
1.2 Стратегічне планування 7
1.3 Система стратегічного управління 10
Розділ 2. План маркетингу та прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Поняття маркетингового плану та його призначення 14
2.2 Прогнозування в системі стратегічного маркетингового планування 16
2.2 Методи прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні 19
Розділ 3. Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування на підприємстві 26
3.1 Аналіз конкретної ситуації 26
3.2 Конкретні пропозиції з вирішення питання 30
Висновки 35
Література 37
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Значення та процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Показники роботи підприємства 7
1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10
2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14
2.2 Основні етапи стратегічного планування 25
3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31
3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31
3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43
3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43
3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47
3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52
3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61
4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64
4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64
4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69
4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73
5. Охорона праці на підприємстві 78
Висновки 84
Список використаної літератури 88
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18
-
Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18
-
Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи
Вступ 3
1. Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи 4
2. Сутність та процес розробки маркетингової стратегії. 17
Висновок 22
-
Планування товарних запасів. Особливості планування потреб в обігових коштах
1. Планування товарних запасів 3
2. Вплив форми фінансових розрахунків між постачальниками та споживачами 13
3. Особливості планування потреб в обігових коштах при підсортировці товарів. Коефіцієнт комплектності 16
4. Задача. 23
Література 24
Cгенерировано за 0.419624 секунд
|