Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «Значення та процес стратегічного маркетингового планування» (ID:52193)

| Размер: 2922 кб. | Объем: 90 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание Вступ 3
1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Показники роботи підприємства 7
1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10
2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14
2.2 Основні етапи стратегічного планування 25
3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31
3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31
3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43
3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43
3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47
3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52
3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61
4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64
4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64
4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69
4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73
5. Охорона праці на підприємстві 78
Висновки 84
Список використаної літератури 88
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Андрушків Б.М., Кузьмин О.Е. Основи менеджменту.- Львів: «Cвіт», 1995. -296 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Инфра-М, 1998. – 762 с.
3. Армстронг М. Основы менеджменту: как стать лучшим руководителем. М.: Дело, 1996. – 423 с.
4. Бавыкин В. «Новый менеджмент».-М.: Экономика, 1997.-68с.
5. Базилевич Л.А., Соколов Д.В., Франева Л.К. Модели и методы рационализации и проектирования организационных структур управления. Л.: ЛЭФИ, 1991.- 156с.
6. Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление: принципы и международная практика.- К.: Абсолют –В, 1998. – 325 с.
7. Білоус О.Г., Панченко Є.Г. Менеджмент: конкурентоздатність і ефективність.- К.: Знання, 1992. – 67 с.
8. Бреддик У. Менеджмент в организации: Учебное пособие. - М.: «Инфра-М», 1997.- 65с.
9. Герчикова И.Н. Менеджмент: Учебник. - М.: Банки и биржи, «ЮНИТИ», 1995. - 480с.
10. Глущенко В.В. Менеджмент. Системные основы. – М.: Инфра-М., 1998. – 187 с.
11. Гольдштейн Г.Я. Основы менеджмета. Таганрог: ТРТУ, 1995. – 24 с.
12. Канг У., Клиланд Д. Стратегическое планирование и хозяйственная практика. – М.: Прогресс, 1982. – 328 с.
13. Карлоф Б. Деловая стратегия .-М.: Экономика, 1991. – 231 с.
14. Кнорринг В.И. Искусство управления М БЕК, 1997. - 288 с.
15. Кокуева Ж.М., "Современная практика менеджмента". Менеджмент в России и за рубежом. 1999.- № 4.
16. Майталь Ш. Экономика для менеджеров Учебник. - пер. с англ. - М.: «Инфра-М», 1993. - 306с
17. Макконел Кемпбелл Р., Брю Л. Стенли. Экономикс. — Т. 1. — Таллинн, 1992. – 871 с.
18. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Учебник. - пер. с англ. - М.: «Дело», 1994. - 702с.
19. Непомнящий Е.Г. Экономика и управление предприятием. Таганрог: ТРТУ, 1997. – 98 с.
20. Томпсон А.А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. – М.: Инфра-М. – 529 с.
21. Паркинсон С.Н. Рустамджи М.К. Искуство управления /пер. с англ. К. Савельева.-М.:Агенство «ФАИР»,1997. -272с.
22. Портер М. Международная конкуренция. — М.: Международные отношения, 1993. – 921 с..
23. Портер М. Стратегія конкуренції / Пер. з англ. – К.: Основи,1997. – 761 с.
24. Румянцева К.Р. Менеджмент в організації. - Л.: «Перспектива», 1997. - 321с.
25. Управление исследованиями и инновациями. М.:Наука, 1997. – 154 с.
26. Хеддервик К. «Финансовый и экономический анализ деятельности предприятий».-М.: Финансы и статистика, 1996.-663с.
27. Хентце Й. Основные цели стратегического менеджмента // Проблемы теории и практикум управления -1989- №12.
28. Ховард К., Коротков О. Принципы менеджмента: управление в системе цивилизованного предпринимательства: Учеб. пособие. - М.: «Инфра-М». – 278 с.
29. Шегда А.В. Основы менеджмента:Учебное пособие.-К"Знання", 1998. – 287 с.
30. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг.М.: Экономика, 1993. – 524 с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Значення та процес стратегічного маркетингового планування»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Процес стратегічного маркетингового планування

  • Процес стратегічного маркетингового планування

  • Інформаційне забезпечення стратегічного планування

  • Стратегічне планування на підприємстві

  • Вдосконалення функції планування в експортно – імпортних операціях

  • Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

  • Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії

  • Контрольна робота з менеджменту

  • Стратегія у зовнішньоекономічній діяльності

  • Методичне, організаційне та інформаційне забезпечення стратегічного планування


Cгенерировано за 0.018898 секунд

загрузка...