|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Процес планування ринкової стратегії фірми
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
-
Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Стратегії маркетингу виходу фірми на зовнішній ринок 6
1.1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 6
1.2. Суть міжнародного маркетингу 15
1.3. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 22
1.4. Процес планування ринкової стратегії фірми 24
1.5. Напрямки маркетингової стратегії 32
1.6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Розділ ІІ. Стратегії маркетингу виходу Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів на зовнішній ринок 42
2.1. Загальні відомості про Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів 42
2.2. Конкурентоспроможність продукції Новоукраїнського комбінату хлібопродуктів 45
2.3. Продукція комбінату 49
2.4. Маркетингова стратегія виходу Новоукраїнського хлібокомбінату на зовнішній ринок 56
Розділ ІІІ Шляхи вдосконалення та перспективи розвитку підприємства 71
Висновки 90
Список використаних джерел 93
Додатки 95
-
Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5
2. Суть міжнародного маркетингу 14
3. Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку 21
4. Стратегічна маркетингова програма фірми 27
5. Напрямки маркетингової стратегії 31
6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36
Висновки 41
Список використаних джерел 43
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Розробка конкурентної стратегії ресторану
Вступ ………………………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретико-методичні основи розробки конкурентної стратегії фірми………………………………………………………………………………...6
1.1 Стратегія фірми: поняття, класифікація і особливості ………………………6
1.2 Поняття та значення конкурентоспроможності фірми ……………………19
1.3 Методика розробки конкурентної стратегії фірми …………………………28
1.4 Формування механізмів управління конкурентоспроможністю та визначення управлінських складових, що впливають на процес розробки стратегії фірми …………………………………………………………………….36
Розділ 2. Дослідження розробки конкурентної стратегії ресторану „ ” …………………………………………………………………………...50
2.1 Характеристика ресторану та аналіз основних показників діяльності ……50
2.2 Аналіз конкурентоспроможності фірми …………………………………….61
2.3 Оцінка стратегічного управління фірмою …………………………………..68
Розділ 3. Шляхи вдосконалення розробки конкурентної стратегії фірми ……74
3.1 Проект заходів з підвищення конкурентної стратегії ресторану ………….74
3.2 Розрахунок заходів ……………………………………………………………77
3.2.1 Доставка рестораном страв додому чи в офіс …………………………….77
3.2.2 Організація заходів для дітей ……………………………………………...77
3.2.3 Оренда літнього майданчику ………………………………………………78
3.3 Вплив заходів на конкурентну стратегію ресторану………………………..79
Висновки і пропозиції ……………………………………………………………83
Список використаної літератури ………………………………………………...89
Додатки ……………………………………………………………………………94
-
Вдосконалення планування ЗЕД
Вступ.....................................................................................................................4
Розділ 1. Поняття планування зовнішньоекономічної діяльності...................7
1.1. Планування ринкової стратегії фірми ...................................................7
1.2. Особливості планування стратегій виходу на
зовнішньоекономічні ринки..................................................................25
Висновок до розділу 143
Розділ 2. Процедура планування діяльності на ЗАТ “Ужгородська
швейна фабрика ................................................................................45
2.1. Коротка історія підприємства...............................................................45
2.2. Сучасний стан галузі..............................................................................53
2.3. Існуючий порядок підготовки та реалізації процедури
планування на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .........................58
Висновок до розділу 2........................................................................................70
Розділ 3. Вдосконалення планування зовнішньоекономічної
діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ........................72
3.1. Трансформація стратегічного планування під впливом
зовнішніх змін.........................................................................................72
3.2. Основні підходи до формування ефективної стратегії
розвитку підприємства............................................................................77
3.3. Недоліки та напрямки покращення системи планування на ЗАТ
“Ужгородська швейна фабрика ............................................................84
Висновок до розділу 3.........................................................................................86
Висновки...............................................................................................................87
Список використаної літератури........................................................................90
Додатки..................................................................................................................93
-
Стратегії інвестиційної діяльності фірми
Вступ 3 Розділ 1. Загальноекономічний зміст інвестиційної стратегії фірми 5 1.1 Поняття інвестиційної стратегії фірми, її мета та складові 5 1.2 Вплив інвестицій на ефективність діяльності фірми 7 1.3 Чинники інвестиційної активності фірми 8 1.4 Ризик інвестиційних рішень 10 Розділ 2. Аналіз інвестиційної стратегії фірм в Україні 12 2.1 Вплив податкової системи на інвестиційну активність підприємств 12 2.2 Оцінка інвестиційної стратегії фірми 15 Висновки 22 Література 24
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур
Вступ 3
1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5
1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5
1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11
1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18
2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25
2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36
2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53
3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62
3.1. Планування туристського продукту 62
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81
Висновки 88
Список використаної літератури 97
-
План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)
Зміст
1. Вступ………………………………………………………….
2. Аналіз ринкової ситуації…………………………………….
2.1. Опис ринку………………………………………………..
2.2. Опис фірми………………………………………………..
2.3. Опис товару………………………………………………
2.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми……………………….
3. Планування стратегії PR……………………………………..
3.1. Місія PR – компанії…………………………………………
3.2. Цілі та засоби PR – компанії………………………………
4. Цільова аудиторія та проведення Промо-акції……………….
5. Вибір засобів та заходів для проведення PR –компанії………
5.1. Оцінка та вибір конкретних засобів PR……………………
5.2. Вибір медіа засобів…………………………………………..
5.3. Планування заходів PR………………………………………
6. Висновок…………………………………………………………
7. Література………………………………………………………..
Cгенерировано за 0.014406 секунд
|