-
Функція ПР в управлінні в індустрії туризму. Значення та суть
План
ВСТУП 3
1. ЗМІСТ І ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ PUBLIC RELATIONS 5
1.1. Мета і складові ПР 5
1.2. Теорія спілкування і філософія ПР 8
2. PUBLIC RELATIONS У ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ 11
2.1. PR-діяльність туристичних фірм. 14
2.2. PUBLIC RELATIONS у готельному бізнесі 18
2.3. PUBLIC RELATIONS у ресторанному бізнесі 26
3. PUBLIC RELATIONS НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ТУРИЗМУ 30
3.1. PR-діяльність туристичних компаній на прикладі компанії «Янатур» 33
ВИСНОВКИ 36
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 38
Об'єктом курсової роботи є вивчення надання PR-послуг в туристичних фірмах (на прикладі “Янатур”), готелях і ресторанах.
Хронологічні рамки курсової роботи торкаються розгляду PUBLIC RELATIONS переважно за останні роки.
При дослідженні даної теми автор зіштовхнувся з фактичною відсутністю літератури не тільки в області у туристичному бізнесі, але й в області українського бізнесу в цілому. Існує дефіцит спеціалізованих журналів. Мабуть, можна виділити лише журнали «Ресторанний Бізнес» і «Ресторанний Світ», видавництва «Вітрина», а також «Готель і ресторан. Бізнес і управління», де основна увага, однак, приділяється ресторанам при готелях, готелям і трохи туристичним фірмам. Також серед друкованих видань вирізняється “ Туристичний бізнес“ та журнал «З-спілкування», які в деяких номерах приділяють увагу розвитку туристичного PR в Україні, але інформації зовсім небагато, а також декілька книжок таких, як Чуміков А.Н. , «Зв'язки з громадськістю» та «Паблік рілейшнз. Зв'язки з громадськістю в сфері бізнесу». Книги всі московського видавництва.
-
Імідж фірми та заходи PR
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи іміджу фірми та заходів PR 5
1.1 Імідж фірми: поняття та етапи створення 5
1.2 PUBLIC RELATIONS: сутність та значення для іміджу фірми 11
Розділ 2. Оцінка практики застосування іміджу фірми та заходів PR 18
2.1 Аналіз основних складових іміджу фірми 18
2.2 Інформаційне забезпечення планування іміджу 20
2.3 Ситуація PR - послуг на Україні. 22
Розділ 3. Шляхи вдосконалення функціонування іміджу фірми та системи PR 24
3.1 Вплив іміджу на ріст продаж 24
3.2 PUBLIC RELATIONS як засіб забезпечення економічного благополуччя 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Этический кодекс бизнесмена. Имидж. Public relations.
План
1. Этический кодекс бизнесмена. Имидж. PUBLIC RELATIONS.
2. Государство и финансы предприятия.
3. Организация оплаты труда.
Литература
-
Антикризове управління підприємством
1. Окремі фази циклів та їх вплив на конфігурацію ЖЦ підприємств різних типів 3
2.Місце оперативних та стратегічних заходів по подоланню кризи 9
Анотація на статтю Карпунь І.Н. «Структурні фінансові механізми антикризових заходів суб'єкта господарювання» 14
Література 15
-
Конкурентні стратегії та впливовість конкурентних сил
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 5
1.1. Особливості конкурентного середовища за М. Портером 5
1.2. Особливості вибору конкурентної стратегії 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ДЕСНА» ТА СИЛИ КОНКУРЕНЦІЇ В ГАЛУЗІ 15
2.1. Характеристика ЗАТ «Десна» та контрагентів зовнішнього середовища 15
2.2. Аналіз конкурентного середовища 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАТ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ПИВЗАВОД «ДЕСНА» 28
3.1. Планування маркетингових заходів на ЗАТ “Десна” 28
3.2. Конкурентна цінова політика 31
ВИСНОВКИ 34
Перелік використаної літератури 35
-
Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 5
1.1. Особливості конкурентного середовища за М. Портером 5
1.2. Особливості вибору конкурентної стратегії 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ДЕСНА» ТА СИЛИ КОНКУРЕНЦІЇ В ГАЛУЗІ 15
2.1. Характеристика ЗАТ «Десна» та контрагентів зовнішнього середовища 15
2.2. Аналіз конкурентного середовища 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАТ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ПИВЗАВОД «ДЕСНА» 28
3.1. Планування маркетингових заходів на ЗАТ “Десна” 28
3.2. Конкурентна цінова політика 31
ВИСНОВКИ 34
Перелік використаної літератури 35
-
Організація рекламної діяльності виробничого підприємства
Вступ 3
1. Дослідження рекламної діяльності на ЗАТ "..." 5
2. Аналіз системи організації та управління рекламою на підприємстві ЗАТ "..." 11
3. Розробка плану рекламної компанії підприємства ЗАТ "..." 19
4. Шляхи вдосконалення рекламної діяльності на ЗАТ "..." 34
Висновки 44
Список використаної літератури 48
Додаток А. Методичні підходи до визначення ефективності рекламних заходів 50
-
Формування іміджу як PR-діяльність
ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………….…..3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5
1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5
1.2. Іміджмейкинг в системі PUBLIC RELATIONS……………………..…9
1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18
2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24
2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24
2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28
2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32
2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50
ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52
-
Проблеми вищої освіти України та Болонський процес
ВСТУП 3
1. Загальна характеристика існуючих проблем у вищій школі України 5
2. Проблеми вищої приватної освіти 7
3. Вирішення проблем розвитку вищої освіти та Болонський процес 11
ВИСНОВКИ 18
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 19
-
Проектна пропозиція: "Вдосконалення принципів керування міжнародним співробітництвом в області культури на прикладі Львівської області" (приклад)
Проектна пропозиція: "Вдосконалення принципів керування міжнародним співробітництвом в області культури на прикладі Львівської області" (приклад)
-
МАРКЕТИНГ
1. ПРОВЕДЕННЯ КАБІНЕТНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ. 9
3. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЗАТ «__» 14
3.1. Концепція управління маркетингом, яку використовують в ЗАТ «__». 14
3.2. Склад маркетингового середовища ЗАТ «__». 15
3.3. Сильні та слабкі сторони ЗАТ «__». 16
3.4. «Дерево цілей» ЗАТ «__». 18
3.5. Склад господарського портфеля ЗАТ «__». 19
3.6. Сітка розвитку товару і ринку ЗАТ «__». 19
3.7. Напрями зростання ЗАТ «__». 20
3.8. Ширина та глибина асортименту продукції ЗАТ «__». 21
3.9. Канали розподілу продукції ЗАТ «__». 22
3.10. Методи просування продукції ЗАТ «__». 23
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24