Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
1

Тема: «План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)» (ID:27512)

| Размер: 18 кб. | Объем: 11 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 01.04.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание Зміст
1. Вступ………………………………………………………….
2. Аналіз ринкової ситуації…………………………………….
2.1. Опис ринку………………………………………………..
2.2. Опис фірми………………………………………………..
2.3. Опис товару………………………………………………
2.4. Стратегічні і тактичні цілі фірми……………………….
3. Планування стратегії PR……………………………………..
3.1. Місія PR – компанії…………………………………………
3.2. Цілі та засоби PR – компанії………………………………
4. Цільова аудиторія та проведення Промо-акції……………….
5. Вибір засобів та заходів для проведення PR –компанії………
5.1. Оцінка та вибір конкретних засобів PR……………………
5.2. Вибір медіа засобів…………………………………………..
5.3. Планування заходів PR………………………………………
6. Висновок…………………………………………………………
7. Література………………………………………………………..
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «План заходів в області PUBLIC RELATIONS по подоланню існуючих проблем (на прикладі ЗАТ)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Функція ПР в управлінні в індустрії туризму. Значення та суть

  • Імідж фірми та заходи PR

  • Этический кодекс бизнесмена. Имидж. Public relations.

  • Антикризове управління підприємством

  • Конкурентні стратегії та впливовість конкурентних сил

  • Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби

  • Організація рекламної діяльності виробничого підприємства

  • Формування іміджу як PR-діяльність

  • Проблеми вищої освіти України та Болонський процес

  • Проектна пропозиція: "Вдосконалення принципів керування міжнародним співробітництвом в області культури на прикладі Львівської області" (приклад)

  • МАРКЕТИНГ


Cгенерировано за 0.011845 секунд

загрузка...