Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби» (ID:20885)

| Размер: 78 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 22.04.2008 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 5
1.1. Особливості конкурентного середовища за М. Портером 5
1.2. Особливості вибору конкурентної стратегії 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ДЕСНА» ТА СИЛИ КОНКУРЕНЦІЇ В ГАЛУЗІ 15
2.1. Характеристика ЗАТ «Десна» та контрагентів зовнішнього середовища 15
2.2. Аналіз конкурентного середовища 19
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАТ «ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ПИВЗАВОД «ДЕСНА» 28
3.1. Планування маркетингових заходів на ЗАТ “Десна” 28
3.2. Конкурентна цінова політика 31
ВИСНОВКИ 34
Перелік використаної літератури 35

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПерелік використаної літератури

1. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Е. Основи менеджменту. - Львів: ”Світ“, 1995 –294 с.
2. Антикризисное управление: от банкротства к финансовому оздоровлению./ Под. ред. Г. П. Иванова. - М.: Закон и право: ЮНИТИ, 1995. - 320 с.
3. Бовыкин В. Новый менеджмент: управление предприятиями на уровне высших стандартов: теория и практика эффективного управления. - М. : Економика, 1997. - 368 с.
4. Бревнов А.А. Маркетинг малого предприятия: Практическое пособие.-К.: ВИРА-Р,1998.-384 с.
5. Брэддик У. Менеджмент в организации. - М.: ИНФРА-М.,1997. - 344с.
6. Бухалков М.И. Внутрифирменное планирование: Учебник. – М.: ИНФРА–М, 1999. – 392 с.
7. Веснин В. Р. Основы менеджмента: Учебник / Институт международного права и экономики - М. : “Триада, ЛТД”, 1996. - 384 с.
8. Виханский О. С. Стратегическое управление. –М.: Изд-во МГУ, 1995.
9. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: человек, стратегия, организация, процесс: Учебник. - М.: Гардарика 1996. - 154 с.
10. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища шк., 1995.
11. Градов А.П., Кузин Б.И. Стратегия и тактика антикризисного управления фирмой. - Киев: Вища школа, 1996. - 235с.
12. Диксон Д. Е. Совершенствуйте свой бизнес: Пособие и практикум. – М.: Финансы и статистика, 1994.
13. Драккер Л. Ф. Управление, нацеленное на результаты / Пер. с англ. – М. : Техн. шк. бизнеса, 1992
14. Карлофф Б. Деловая стратегия. – М.: Экономика, 1991. – 239 с.
15. Клейнер Г. Б. и др. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безопасность. - М.: Экономика, 1997. - 288 с.
16. Котлер Филипп. Основы маркетинга. – М:Прогресс, 1993.
17. Кунц Г., О’Доннел С. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций.М.:Прогресс,1992 г.
18. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Пер. с французского. – СПб.: Наука, 1996. – 589 с.
19. Макаренко М. В. Махалина М. В. Производственный менеджмент. - М.: Приор, 1998. - 383 с.
20. Мартыненко Н. М. Менеджмент фирмы: Кн. Для предпринимателя: Для студентов эконом. Спец. ВУЗов. - К. : МП “Леся”, 1995. – 368 с.
21. Менеджмент организаций: Уч. пособие./ Под ред. 3. П. Румянцевой, Н. А. Саламатина. - М.: ИНФРА-М, 1996. - 428 с.
22. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М.:Дело, 1992. - 702 с.
23. Петров А. М. Методология выработки стратегии предприятия. – Спб.: УЭФ, 1992.
24. Планирование в условиях перехода к рынку. Киев: Техника 1990. - 265 с.
25. Планкетт Л., Хейл Т. Разработка и принятие управленческих решений. - М.: Экономика, 1984. - 165 с.
26. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів: Пер. с англ. – К.: Основи,1998. – 392 с.
27. Скворцов М.Н. Как избежать банкротства предприятия? От выживания к процветанию. – К.: Будівельник, 1995. – 143 с.
28. Соболь С. Н. Предпринимательство (начало бизнеса). – К., 1994.
29. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
30. Управление организацией: Учебник/ Под. ред. А.Г. Поршнева, З.П. Румянцевой, Н.А. Саломатина.-2-е изд., перераб. и доп.-М.:ИНФРА-М, 1999.-669 с.


Дополнительная информация2902
Заказ Заказать Купить «Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
  • Конкуренція, її види та роль у ринковій економіці
  • Менеджмент транснаціональних компаній, як стратегія зовнішньоекономічної діяльності
  • Розробка гіпотези ринкової та конкурентної стратегії для соків та сокосодержачої продукції ДП "БКС-Соки" на основі дослідження факторів макро- та мікросередовища ринкової середи”
  • Розробка конкурентної стратегії ресторану
  • Основи економ ічно\ теорії
  • Контрольна з економіки праці
  • Тема: Економічний аналіз монополістичної конкуренції
  • Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства
  • Інтенсивність конкурентної боротьби та оцінка її рівня
  • Цілі і завдання охорони праці
Cгенерировано за 0.213889 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...