Вступ 3
1. Сутність і форми інвестицій 4
2. Головні поняття в інвестиційному менеджменті 6
3. Забезпечення максимального прибутку від інвестиційноїдіяльності 9
4. Ринок фінансових ресурсів і цінних паперів 11
5. Формування інвестиційної стратегії фірми. Принципи розробки інвестиційної стратегії 15
6. Міжнародні і внутрішні кредитні лінії. Їх вимоги до кредитування 17
7. Класифікація інвестиційних проектів 20
Висновки 22
Список літератури 23
Додатки 25
Вступ 3
Розділ І Послідовність і основні принципи розробки
Інвестиційної стратегії 5
1.1.Послідовність формування інвестиційної стратегії 5
1.2. Основні принципи розробки інвестиційної стратегії 8
Розділ ІІ Вибір стратегічних напрямків інвестиційноїдіяльності 10
2.1. Цілі,завдання та етапи інвестиційноїдіяльності 10
2.2. Політика формування інвестиційних ресурсів корпоративної структури 15
2.3. Показники впровадження інвестиційної стратегії 19
Розділ ІІІ. Обґрунтування й оцінка ефективності інвестиційної стратегії туристичної фірми “Крим транс тур 22
3.1. Загальна характеристика туристичної фірми “Крим транс тур 23
3.2. Оцінка рівня оптимальності структури джерел фінансування 24
3.3. Оцінка власних джерел підприємства в авансуванні інвестиційних витрат 24
Висновки та пропозиції 29
Список використаної літератури 32-36
Об’єктами дослідження є туристична фірма “Крим транс тур”, на основі якої велися розробки інвестиційної стратегії, період формування інвестиційної стратегії, етапи інвестиційноїдіяльності.
Предметом дослідження курсової роботи є принципи розробки інвестиційної стратегії в туризмі.
Джерельна база:
При написанні роботи переважно використовувалися дослідження українських економістів Рудінської О.В., Шегди А.В., Школи І.М., а також російські видання “Экономика современного туризма» 1998 года; «Экономика туризма» 2000 Балабанова И.Т., Квартальнова В.А. «Туризм : теория и практика» избранные труды в 5 томах 1998г. Значну частину джерел складають перекладені іноземні роботи, які повніше розкривають питання інвестиційної стратегії на прикладі впровадження методів інвестування в туризмі. Це робота Котлер Ф, Боуен Дж та Мейкенз Дж. “ Маркетинг, Гостинність і туризм” 1998р., а також “Економіка туризму” Матеріали семінару, 1996р.
Мета дослідження: дослідити основні принципи розробки інвестиційної стратегії корпоративних структур в туризмі.
Завдання дослідження:
- визначити і охарактеризувати політику формування інвестиційних ресурсів ;
- виявити основні принципи реалізації процесу розробки політики формування інвестиційних ресурсів ;
- проаналізувати показники оцінки ефективності інвестиційної стратегії.;
- обґрунтувати й оцінити ефективність інвестиційної стратегії туристичної фірми “Крим транс тур”.
Структурно курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаної літератури
Вступ 4
1. Теоретичні дослідження інвестиційної стратегії на підприємствах 6
1.1 Необхідність інвестиційної стратегії підприємства 6
1.2 Процес управління інвестиційною стратегією на підприємстві 9
2. Аналітичні дослідження стратегічної діяльності ВАТ «Назва» 12
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 12
2.2 Оцінка ефективності інвестиційної стратегії 14
3. Аналіз сучасного стану, проблеми інвестиційно-інноваційної діяльності підприємств України в 2008-2009 роках та шляхи їх вирішення 20
Висновки 27
Список використаної літератури 28
Розділ 1. Фінансова інвестиційна стратегія та її роль в діяльності підприємства
1.1. Фінансова інвестиційна стратегія, її сутність і особливості розробки
1.2. Зв’язок фінансової стратегії з інвестиційною політикою та показниками діяльності підприємства
1.3. Напрямки управління інвестиційною політикою підприємства
1.4. Джерела та напрямки інвестиційної політики
Розділ 2. Аналіз ефективності фінансового інвестування ЗАТ “Зв’язок“
2.1. Організаційно – економічна характеристика ЗАТ “Зв’язок“
2.2. Оцінка інвестиційної політики ЗАТ “Зв’язок”
2.3. Оцінка результатів застосування розробленої фінансової інвестиційної стратегії ЗАТ “Зв’язок”
Розділ 3. Шляхи вдосконалення фінансово-інвестиційної стратегії ЗАТ “Зв’язок”
3.1. Заходи щодо оптимізації фінансово-інвестиційної стратегії ЗАТ “Зв’язок”
3.2. Модель управління та прогнозування інвестиційної стратегії для промислового регіонального підприємства
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
Зміст
Вступ 3
1. Вибір ринку та його вивчення. 4
2. Структура стратегії фірми на зовнішньому ринку 8
3. Процес планування ринкової стратегії фірми 9
3.1 Необхідність планування ринкової стратегії фірми. 9
3.2 Фази планування стратегії фірми. 10
4. Вибір фірми-контрагента. 12
Висновки 16
Література 18
1. Сутність інвестиційноїдіяльності комерційного підприємства 4
2. Місце інвестиційної стратегії у розвитку підприємства 9
3. Формування стратегічних цілей інвестиційноїдіяльності 12
Вступ
1. Принципи розробки інвестиційної стратегії
2. Розробка стратегічних напрямків інвестиційноїдіяльності
3. Розробка стратегії - формування інвестиційних ресурсів
Висновки
Використана література
Вступ..............................................................................................................3 1. Поняття і принципи розробки інвестиційної стратегії.........................4 2. Розробка стратегічних напрямків інвестиційноїдіяльності.................9 3. Розробка стратегії - формування інвестиційних ресурсів...................12 Висновки.......................................................................................................14 Використана література...............................................................................15
Вступ 3
1. Поняття інвестиційноїдіяльності. Види інвестицій та форми інвестиційноїдіяльності 4
2. Суб'єкти та об'єкти інвестиційноїдіяльності 7
3. Права, обов'язки та відповідальність суб'єктів інвестиційноїдіяльності. Припинення інвестиційноїдіяльності 8
4. Правове регулювання діяльності підприємств з іноземними інвестиціями 11
5. Шляхи активізації інвестиційноїдіяльності в Україні 15
Висновки 18
Список використаної літератури 19
Cгенерировано за 0.206685 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.