|
-
Контрольна робота з менеджменту
ВСТУП 3
Процеси стратегічного планування 4
1. Мета та задачі стратегічного планування 4
2. Етапи стратегічного планування та його структурна схема 5
3. Короткострокове й довгострокове планування 6
4. Моделі стратегічного планування 11
Висновки 14
Список використаної літератури: 15
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Загальна характеристика і формування підприємницької стратегії
ВСТУП 3
Загальна характеристика стратегії підприємства 4
Сутність стратегії підприємства 4
Стратегія та її складові елементи: співвідношення понять "стратегія", "тактика",
"політика" 4
Стратегічний контекст розвитку підприємства. 5
Поняття стратегічного планування 7
Задачі стратегічного планування 7
Етапи стратегічного планування 7
Короткострокове і довгострокове планування 8
Довгострокове планування 8
Короткострокове планування 8
Вимоги до стратегічного плану 10
Обмеження стратегії 11
Процес розробки та реалізації стратегії. 12
ВИСНОВКИ 13
-
Інформаційне забезпечення стратегічного планування
Вступ
Розділ 1. Зміст і роль стратегічного планування в діяльності підприємства
1.1. Сутність стратегії планування
1.2. Характеристика основних етапів стратегічного планування
1.3. Планування реалізації стратегії підприємства
Розділ 2. Процес забезпечення стратегічного планування іформацією
2.1. Інформація, її види та канали передачі
2.2. Маркетинг як інструмент збору інформації
Розділ 3. Аналіз технології стратегічного планування ТОВ “Відеосвіт”
Висновки
Список використаної літератури
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
Значення та процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Показники роботи підприємства 7
1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10
2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14
2.2 Основні етапи стратегічного планування 25
3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31
3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31
3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43
3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43
3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47
3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52
3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61
4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64
4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64
4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69
4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73
5. Охорона праці на підприємстві 78
Висновки 84
Список використаної літератури 88
-
Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика
ЗМІСТ
9. Процес стратегічного планування, його етапи та їх характеристика. 3
23. Організаційно-розпорядчі методи управління їх характеристика та значення. 7
39. Стиль керівництва. Характеристика стилів керівництва: авторитарний, демократичний, ліберальний. 11
59. Ситуація для аналізу 16
Література 18
-
Методичне, організаційне та інформаційне забезпечення стратегічного планування
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Сутність стратегічного планування 4
2. Структура і технологія стратегічного планування 5
3. Методичне забезпечення стратегічного планування 7
4. Стратегічний набір 10
5. Етапи формування стратегії підприємства та її види 12
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Стратегічне планування на підприємстві
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи стратегічного планування 6
1.1. Основні поняття та визначення у сфері стратегічного планування 6
1.2. Зміст та структура стратегічного плану 13
2. Реалізація стратегічного планування на підприємстві «Хлібокомбінат №1» 20
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства 20
2.2. Організація стратегічного планування 28
3. Шляхи удосконалення організації системи стратегічного планування на Хлібокомбінаті №1 33
Висновки 42
Список використаної літератури 46
Додатки 48
Мета і задачі дослідження. Метою курсової роботи є теоретичне обґрунтування методологічних і організаційних принципів стратегічного управління підприємством в умовах ринкових трансформацій, розробка методичних рекомендацій щодо стратегічного планування діяльності підприємства.
Об'єкт дослідження – діяльність хлібокомбінату №1.
Предмет дослідження – процес стратегічного планування діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження є публікації з питань стратегічного планування, літературні джерела, а також первинний матеріал, зібраний автором особисто.
-
Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи
Вступ 3
1. Процес стратегічного планування маркетингу, основні етапи 4
2. Сутність та процес розробки маркетингової стратегії. 17
Висновок 22
Cгенерировано за 0.136948 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|