|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
Получить логин и пароль для предварительного просмотра материала можно одним из следующих способов:
Отправив SMS на короткий номер 7190 |
|
|
Инструкция по получению логина и пароля по SMS:
Шаг 1. Отправьте SMS на короткий номер 7190 с текстом сообщения 75235209
Шаг 2. В ответ Вам будет выслано сообщение, содержащее логин и пароль*.
Шаг 3. Для просмотра материала введите пришедшие в SMS-сообщении логин и пароль:
*Услуга доступна для абонетов всех национальных GSM операторов Украины (кроме Beeline) (абоненты других операторов мобильной связи в т.ч. абоненты росcийских и зарубежных операторов - для получения кода доступа воспользуйтесь этой ссылкой...
Тариф 10 грн. Тариф наведено у гривнях з урахуванням ПДВ без ПФ).
|
*Ознакомительная версия подразумевает только просмотр работы с целью дальнейшего ее приобретения в случае соответствия Вашим пожеланиям. Копирование и печать ознакомительной версии работы с сайта запрещена. За 1 SMS просмотреть можно не более 12 любых страниц работы.
См. также:
-
Характеристика інформації, що використовується в управлінні організацією, оцінка її використання
Зміст
Вступ 3
Характеристика інформації, що використовується в управлінні організацією, оцінка її використання 4
Висновки 11
Використана література 12
-
Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації
ПЛАН
1. Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації.
2.Сиситема функцій соціального управління, їх види і короткий зміст.
3.Соціальні методи управління, їх загальна характеристика .
-
Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації
ПЛАН
1. Поняття соціальної комунікації (інформації) та її роль в управлінні суспільством. Основні вимоги до інформації.
2.Сиситема функцій соціального управління, їх види і короткий зміст.
3.Соціальні методи управління, їх загальна характеристика .
-
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
Рис. 1.2 Медаль процесу комунікації 8
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Роль комунікацій в управлінні організацією
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 4
1.1 Сутність і види комунікацій 4
1.2 Поняття процесу комунікації 7
1.3 Проблеми у міжособистісних контактах 11
РОЗДІЛ 2. КОМУНІКАЦІЙНІ МЕРЕЖІ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 14
2.1 Характеристики комунікаційних мереж 14
2.2 Лінії комунікації та їх роль в управлінні організацією 16
2.3 Угрупування областей прийняття рішень з метою мінімізації завантаженості комунікації 21
2.4 Плоскі й високі структури та матричне керування й керування по проектах 24
РОЗДІЛ 3.РЕКОМЕНДАЦІЇ СИСТЕМНОГО Й КЛАСИЧНОГО ПІДХОДІВ 30
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
-
Соціальна психологія в управлінні організацією
Зміст
1 Розкрийте роль і місце соціальної психології в управлінні організацією. Наведіть приклади можливих проблем та варіанти їх вирішення за допомогою соціально – психологічного знання______________________
3
2 Визначте та порівняйте поняття „контроль” і „контролінг” персоналу___ 5
3 Використовуючи поняття теорії Герцберга дайте пропозиції щодо організації роботи:
- менеджера,
- службовця маркетингового підрозділу,
- продавця готової продукції_______________________________________
15
Перелік використаної літератури____________________________________ 25
-
Організаційна культура та її значення в управлінні організацією
Вступ 2
1. Організаційна культура як фактор конкурентоспроможності закладу 5
2. Роль біоетики у формуванні організаційної культури в медичному закладі 11
3. Аналіз атрибутів організаційної культури обраного закладу 18
4. Оцінка наявного рівня організаційної та корпоративної культури 30
5. Удосконалення організаційної культури медичного закладу: впровадження принципу поінформованої згоди й розробка філософії закладу 33
Висновки 42
Список використаних джерел та літератури 46
Додатки 50
-
Класифікація та характеристика основних видів скляної тари яка використовується для упакування продовольчих і непродовльчих товарів
Вступ 3
1. Вимоги до якості виробів зі скла 3
2. Класифікація скляної тари 7
3. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні 11
Висновки 12
Література 13
-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Соціокультурні технології та їх використання в управлінні персоналом
Вступ 3
Розділ І. Методологічні основи управління персоналом на підприємстві 5
1.1 Сучасні концепції використання людського фактора 5
1.2 Суть та зміст управління персоналом 9
Розділ ІІ. Соціокультурний контекст управлінської діяльності 17
2.1 Зв‘язок управління із соціальним середовищем 17
2.2 Психологія культурних відмінностей 19
2.3 Культура управління 22
Висновки 31
Список використаних джерел 33
-
Соціокультурні технології та їх використання управлінні персоналом
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 Соціокультурні технології та їх використання управлінні персоналом 4
2 Людський фактор трудової діяльності, врахування його в управлінській діяльності 9
ВИСНОВОК 15
ЛІТЕРАТУРА 16
Cгенерировано за 0.430806 секунд
|