Вступ......................................................................................................................3
Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки
туру.................................................5
1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет
потенційного клієнта................................................................................5
1.2. Оцінка пропозиції.....................................................................................8
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під
час подорожі.............................................................................................11
Розділ 2. Організація сімейного
туру відпочинку на морі в Туреччині.........16
3.1.Інформаційне забезпечення програми
туру...........................................16
3.1.1. Особливості сімейного відпочинку на морі....................................16
3.1.2. Загальна характеристика сімейного відпочинку в Туреччині.......17
3.1.3. Умови в їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну......21
3.2. Форма
туру, пакет послуг та программа................................................22
3.3. Організаційно технічне забезпечення та економічне
обгрунтування
туру..................................................................................24
Розділ 3. Маркетинг сімейного
туру...................................................................26
3.1. Позиціювання та просування сімейного
туру.......................................26
3.2. Рекламно-інформаційна підтримка сімейного
туру.............................28
Висновки................................................................................................................31
Список використаної літератури.........................................................................33
Додатки..................................................................................................................35
∞
См. работу «Організація сімейного туру»