Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Управління асортиментом та якістю товарів і послуг » (ID:6159)

| Размер: 103 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 27.07.2006 | Код продавца: 2 |
Содержание ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 6
1.1 Формування і управління асортиментом 6
1.2. Менеджмент системи якості 13
1.3. Досвід зарубіжних компаній 17
1.4. Характеристика підприємства „Ельдорадо” 21
1.5 Аналіз управління асортиментом продукції 24
1.6. Аналіз управління якістю торговельних послуг 28
2. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 35
2.1. Висновки 35
2.2. Пропозиції 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань управління асортиментом товарів та якістю торговельних послуг підприємства, вироблення умінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері управління асортиментом та якістю та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем.
Основними завданнями даної роботи є :
1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до управління асортиментом товарів та якістю обслуговування торговельного підприємства.
2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань.
3. Дослідження управління товарним асортиментом та якістю на підприємстві.
Об’єктом дослідження є діяльність українських підприємств на ринку, пов'язана з управлінням асортиментом та якістю.
Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій формування стратегії підприємства „Ельдорадо” по управлінню асортиментною політикою та управлінню якістю послуг.
У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін.
Дана робота складається з вступу, двох розділі, списку використаних джерел та додатків.
Перший розділ складається з шести підрозділів. В даному розділі досліджено такі теоретичні питання як формування і управління асортиментом, питання менеджменту системи якості, досвід зарубіжних компаній по управлінню якістю, а також практичні питання: проведено характеристику підприємства, аналіз управління асортиментом товарів на підприємстві „Ельдорадо”, аналіз управління якістю послуг на підприємстві.
В другому розділі підведено підсумки дослідження та надано пропозиції по удосконаленню роботи на підприємстві.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Управління асортиментом та якістю товарів і послуг »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Формування асортиментної політики на підприємстві
  • Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі
  • Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу
  • Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
  • Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)
  • Управління якістю туристичного продукту
  • Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України
  • Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві
Cгенерировано за 0.138098 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів