Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу » (ID:17917)

| Размер: 63 кб. | Объем: 46 стр. | Стоимость: 115 грн. | Добавлена: 05.10.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание
Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5
1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5
1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8
1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11
2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14
2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14
2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16
2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25
2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29
3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 42-46
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства
  • Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві
  • ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ
  • Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)
  • Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава
  • Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства
  • Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)
  • ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ
  • Управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах
  • УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО СЕРВІСУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ
  • Вдосконалення організаційно-господарської діяльності туристично-готельного підприємства
Cгенерировано за 0.125124 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...