|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Педагогіка Марії Монтессорі та її значення у виховному процесі дітей-сиріт
Зміст
1. Провідні положення теорії М.Монтессорі.
2. Дидактичний матеріал М.Монтессорі.
3. Практика дитячих будинків М.Монтессорі.
4. Підготовка вчителя до роботи у будинках М.Монтессорі.
5. Застосування Марією Монтессорі методу “педагогічного лікування”.
6. Будинки дитини М.Монтессорі.
7. Методи, які застосовуються у будинках дитини:
а/ уроки:
- стислість;
- простота;
- об”єктивність;
б/ харчування;
в/ гімнастика і мускульне виховання.
8. Виховання відчуттів.
9. Оцінка педагогічної системи Марії Монтессорі.
Список використаних джерел
-
Особливості розвитку дітей за методикою М. Монтессорі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір 6
Розділ 2. Особливості розвитку дітей за методикою М. Монтессорі 19
2.1. Концепція Марії Монтессорі 19
2.2. Особливості монтессорі-розвитку 21
2.3. Характеристика монтессорі-терапії 23
Розділ 3. Розвиток рухових дій дітей дошкільного віку ігровими засобами художнього спрямування за методикою М. Монтессорі 25
Висновок 31
Список використаної літератури 32
-
М. МОНТЕССОРІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. МОНТЕССОРІ 6
1.1 Саморозвиток дитини - головний принцип Монтессорі 6
1.2 Специфіка технології саморозвитку в Україні 13
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ САМОРОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА НА ОСНОВІ МЕТОДУ М. МОНТЕССОРІ 21
2.1 Система саморозвитку в певних педагогічних умовах 21
2.2 Результати дослідження 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі
Вступ 2
Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4
1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4
1.2. Методика М.Монтессорі 12
1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19
Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21
2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21
2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28
Висновки 34
Список використаних джерел 36
-
Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Особливості розвитку відчуттів у дітей дошкільного віку 5
1.1. Розвиток відчуттів у дітей 5
1.2. Виникнення дотику 17
1.3. Функції відчуття дотику в житті дитини 18
Розділ 2. Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик 20
2.1. Сенсорний розвиток 20
2.2. Монтессорі-терапія 21
2.3. Розвиток ігри сліпих дітей молодшого дошкільного віку 23
2.4. Розвиток сприймання дітьми предметів на дотик шляхом використання іграшок 30
Висновки 38
Список використаної літератури 40
-
Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Теорії розвитку людини
Ранні теорії: преформізм, конформізм Локк і Руссо 3
Теорія дозрівання Гезелла 4
Етологічні й еволюційні теорії Дарвіна, Лоренца і Тинбергена 5
Теорії прихильності — Боулбі й Ейнсуорт 6
Філософія освіти Монтессорі 7
Теорія організму й порівняльна теорія Вернера 7
Теорія когнітивного розвитку Піаже 8
Стадії морального розвитку по Колбергу 9
Теорії навчання: Павлов, Уотсон, Скіннер 9
Теорія соціального научения Бандури 10
Культурно-історична теорія Виготського і Лурії 11
Психоаналіз Зігмунда Фрейда 11
Теорії відділення-індивідуації Малера 12
Вісім стадій життя Еріксона 13
Теорія аутизма Беттельгейма 14
Теорія дитячих переживань Шахтеля 14
Теорія зрілості Юнга 15
Теорія розвитку мови Хомського 16
Гуманістична психологія 17
Список використаної літератури 18
-
Домашні самостійні завдання з Дошкільної педагогіки
Завдання 1. Опрацювати Закон України "Про дошкільну освіту" (ст. 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 23). - 5 стор
Завдання 2. Ознайомитись і підготувати повідомлення про організацію роботи в одному із дошкільних закладів інноваційного, альтернативного типу (за вибором): авторський дошкільний заклад реалізації ідеї видатних педагогів (С. Русової, М. Монтессорі, В. Сухомлинського та ін.); центр розвитку дитини; дитячий садок-початкова школа, що є діючими в місті Києві чи з досвіду роботи дошкільних установ, що друкується на сторінках професійних видань. - 2 стор.
Завдання 3. Підготувати реферат про організацію системи дошкільної освіти в одній із країни близького і далекого зарубіжжя (за вибором) - 3-4 стор.
Зміст
1. ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ" 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОЛТАВСЬКОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ № 10 10
3. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США 13
Список використаної літератури 17
-
Домашні самостійні завдання з Дошкільної педагогіки
Завдання 1. Опрацювати Закон України "Про дошкільну освіту" (ст. 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 14, 23). - 5 стор
Завдання 2. Ознайомитись і підготувати повідомлення про організацію роботи в одному із дошкільних закладів інноваційного, альтернативного типу (за вибором): авторський дошкільний заклад реалізації ідеї видатних педагогів (С. Русової, М. Монтессорі, В. Сухомлинського та ін.); центр розвитку дитини; дитячий садок-початкова школа, що є діючими в місті Києві чи з досвіду роботи дошкільних установ, що друкується на сторінках професійних видань. - 2 стор.
Завдання 3. Підготувати реферат про організацію системи дошкільної освіти в одній із країни близького і далекого зарубіжжя (за вибором) - 3-4 стор.
Зміст
1. ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ" 3
2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОЛТАВСЬКОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ № 10 10
3. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В США 13
Список використаної літератури 17
-
Щоденник проходження психокорекційної практики студента-практиканта
Щоденник проходження психокорекційної практики
студента-практиканта ______ курсу _____ групи
__________________________________________
місце проведення практики
ДНЗ № 112 м. Києва
Термін проходження практики:
з 10. 12. 2009 по 1 лютого 2010
Керівник практики від кафедри:
___________________________
Керівник від бази практики:
Дата Термін Заходи Відмітка про виконання
10.12. 2009 9.00 – 9.50 Прибуття до місця проведення практики. Відрекомендування керівникові ДНЗ.
Представлення плану та завдання практики. Виконано
10.00 – 10.50 Знайомство з керівником практики від навчального закладу – психологом ДНЗ. Виконано
11.00 – 12.50 Узгодження власного плану практики з робочими планами психолога. Виконано
13.00 – 13.50 Ознайомлення з розташуванням ДНЗ, матеріально-технічною базою для психологічної роботи. Виконано
15.00 – 17.50 Ознайомлення з звітною документацією, методичними розробками штатного психолога. Коректування власного робочого плану на період практики. Підготовка до психодіагностичного обстеження дошкільників Виконано
11.12. 2009 9.30 – 12.30 Проведення індивідуальних ознайомлювальних бесід Виконано
13.00. – 14.00
15.00 – 17.00 Проведення психодіагностичного обстеження дітей за методикою "Графічний диктант" Виконано
14.12. 2009 9.00 – 13.30 Обробка результатів психодіагностичного обстеження. Складання психологічних характеристик на дітей Виконано
15.00 – 15.30 Підготовка психокорекційної програми Виконано
15.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.00 – 15.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Я знаю десять назв казкових персонажів" Виконано
16.12. 2009 9.00 – 13.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.00 – 16.30 Проведення спільно з вихователем групової гри з дошкільниками "Відшукай колір" Виконано
17.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 2: "Розфарбування малюнків квітів. Розпізнавання предметів на дотик" Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
18.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка стимульного матеріалу для проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
21.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 3: "Копіювання малюнків транспортних засобів. Ліплення з пластиліну фігур за зразком"
Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
22.12. 2009 8.00 – 15.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
23.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 4: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за зразком" Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять
24.12. 2009 9.00 – 13.00 Підготовка до індивідуальних бесід з батьками Виконано
15.00 – 15.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
25.12. 2009 8.00 – 9.00 Проведення індивідуальних бесід батьками дошкільників, що потребують психокорекції Виконано
9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
28.12. 2009 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 5: "Розвиток рухливості пальців. Виготовлення аплікацій за власним уявленням"
Виконано
15.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять
11.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 6: "Розвивальна бесіда про рослини. Малювання геометричних фігур. Ігри-шнурування за методом М. Монтессорі" Виконано
9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Обробка отриманої психологічної інформації Виконано
12.01. 2010 9.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять. Бесіди з батьками, що проводять з дітьми заняття відповідно до програми психокорекції Виконано
13.01. 2010 9.00 – 13.00 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
14.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 7: "Розвивальна бесіда про тварини. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом Монтессорі" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
15.01. 2010 15.00 – 15.30 Групова гра "Пори року" Виконано
18.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 8: "Розвивальна бесіда про професії людей. Малювання геометричних фігур. Ігри за методом М. Монтессорі" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
19.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
20.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка психологічної інформації. Підготовка до проведення групових ігор Виконано
15.00 – 15.40 Проведення спільно з вихователем групової гри „Ярмарок” Виконано
21.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 9: "Розвивальна бесіда про явища оточуючого світу. Малювання геометричних фігур методом обведення. Виготовлення намиста" Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
22.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до проведення індивідуальних психокорекційних занять з дошкільниками Виконано
25.01. 2010 8.30 – 13.00 Проведення індивідуальних занять з дошкільниками з теми 10: "Бесіда по малюнку. Виготовлення та розфарбування сніжинок. Малювання геометричних фігур методом обведення" (індивідуальне заняття) Виконано
14.00 – 16.30 Спостереження за дітьми в процесі ігор і занять Виконано
26.01. 2010 9.00 – 16.30 Підготовка до психодіагностичного обстеження за методикою "Графічний диктант". Консультація з психологом ДНЗ Виконано
27.01. 2010 9.00 – 13.00 Психодіагностичне обстеження за методикою "Графічний диктант" Виконано
14.00 – 16.30 Обробка результатів психологічного обстеження "Графічний диктант" Виконано
28.01. 2010 9.00 – 17.00 Аналіз і інтерпретація результатів психодіагностичного обстеження. Підготовка методичних рекомендацій Виконано
29.01. 2010 9.00 – 13.00 Обробка і оформлення результатів психокорекційної практики Виконано
14.00 – 16.00 Представлення результатів психокорекційної практики на перевірку керівникові від бази практики Виконано
01.02. 2010 9.00 – 12.00 Доповідь завідуючої ДНЗ про проведену роботу. Отримання характеристики Виконано
Cгенерировано за 0.008846 секунд
|