|
-
Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі
Вступ 2
Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4
1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4
1.2. Методика М.Монтессорі 12
1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19
Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21
2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21
2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28
Висновки 34
Список використаних джерел 36
-
Педагогіка Марії Монтессорі та її значення у виховному процесі дітей-сиріт
Зміст
1. Провідні положення теорії М.Монтессорі.
2. Дидактичний матеріал М.Монтессорі.
3. Практика дитячих будинків М.Монтессорі.
4. Підготовка вчителя до роботи у будинках М.Монтессорі.
5. Застосування Марією Монтессорі методу “педагогічного лікування”.
6. Будинки дитини М.Монтессорі.
7. Методи, які застосовуються у будинках дитини:
а/ уроки:
- стислість;
- простота;
- об”єктивність;
б/ харчування;
в/ гімнастика і мускульне виховання.
8. Виховання відчуттів.
9. Оцінка педагогічної системи Марії Монтессорі.
Список використаних джерел
-
Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Особливості розвитку відчуттів у дітей дошкільного віку 5
1.1. Розвиток відчуттів у дітей 5
1.2. Виникнення дотику 17
1.3. Функції відчуття дотику в житті дитини 18
Розділ 2. Особливості сприйняття дошкільниками предметів на дотик 20
2.1. Сенсорний розвиток 20
2.2. Монтессорі-терапія 21
2.3. Розвиток ігри сліпих дітей молодшого дошкільного віку 23
2.4. Розвиток сприймання дітьми предметів на дотик шляхом використання іграшок 30
Висновки 38
Список використаної літератури 40
-
Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)
ВСТУП 3
1.Методологія проведення дослідження 5
2. Діагностичні методики дослідження 6
3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12
4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15
5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20
6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21
7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26
8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35-38
Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків.
-
Характеристика уяви як пізнавального процесу
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ УЯВИ 5
1.1. Теоретичне уявлення про уяву її видах і функціях 5
1.2. Аналітико-синтетичний характер процесів уяви 10
РОЗДІЛ ІІ. ДОСВІД ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ УЯВИ 14
2.1. Організація і методика вивчення розвитку уяви у дошкільному та молодшому шкільному віці 14
2.2. Результати вивчення розвитку уяви у дітей при підготовці до школи за методикою О.Дяченко та роль гри у психологічному розвитку дітей дошкільного віку 17
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8 років)
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей 7-8 років 6
2.1. Психолого - фізіологічні особливості дітей 7-8 років 6
2.2. Характеристика розвитку мовлення у дітей 7-8 років 7
Розділ II. Особливості методики розвитку мовлення у дітей 7-8 років 9
2.1. Використання малюнкових методик 9
2.2. Використання художніх творів 13
2.3. Робота з розвитку мовлення у дітей 7-8 років у повсякденному житті 22
Висновки та практичні поради. 23
Використана література. 25
Мета дослідження. Отже тому метою нашої роботи ми обрали з'ясування особливостєй мовленевого розвитку у молодшого школяра (7-8лет).
Предмет дослідження. Система мовленевого розвитку молодшого школяра.
Об'єкт дослідження. Особливості мовленевого розвитку у молодшого школяра.
-
Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми становлення мовлення у дітей раннього віку 6
1.1. Сутність поняття "мова", "мовлення" особистості 6
1.2. Особливості розвитку мовлення дітей раннього віку 12
1.3. Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей раннього віку 14
Розділ 2. Експериментальний підхід до розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.1. Визначення рівнів розвитку мовлення дітей раннього віку 20
2.2. Організація роботи в розвитку мовлення у дітей раннього віку 25
Висновки 31
Список використаної літератури 35
Додатки 37
-
М. МОНТЕССОРІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. МОНТЕССОРІ 6
1.1 Саморозвиток дитини - головний принцип Монтессорі 6
1.2 Специфіка технології саморозвитку в Україні 13
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ САМОРОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА НА ОСНОВІ МЕТОДУ М. МОНТЕССОРІ 21
2.1 Система саморозвитку в певних педагогічних умовах 21
2.2 Результати дослідження 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
М. МОНТЕССОРІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ М. МОНТЕССОРІ 6
1.1 Саморозвиток дитини - головний принцип Монтессорі 6
1.2 Специфіка технології саморозвитку в Україні 13
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ САМОРОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА НА ОСНОВІ МЕТОДУ М. МОНТЕССОРІ 21
2.1 Система саморозвитку в певних педагогічних умовах 21
2.2 Результати дослідження 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
-
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Зміст
Вступ 3
РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5
1.1. Загальна характеристика розвитку дошкільнят 5
1.2. Фактори, які впливають на розвиток фізичних якостей у дітей дошкільного віку 9
1.3. Особливості розвитку рухових якостей у дошкільнят 10
1.3.1. Розвиток швидкості у дітей дошкільного віку 10
1.3.2. Розвиток спритності у дітей дошкільного віку 12
1.3.3. Розвиток гнучкості у дітей дошкільного віку 14
1.3.4. Розвиток витривалості у дітей дошкільного віку 15
1.3.5. Розвиток сили у дітей дошкільного віку 16
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ, МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18
2.1. Завдання дослідження 18
2.2. Характеристика методів дослідження 18
2.3. Організація дослідження 18
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 19
3.1. Загальні відомості про методику розвитку фізичних якостей 19
3.2. Основні методичні аспекти розвитку фізичних якостей 20
3.2.1. Методика розвитку гнучкості у дітей дошкільного віку 20
3.2.2. Методика розвиток швидкості рухів у дітей дошкільного віку 22
3.2.3. Методика розвитку спритності у дітей дошкільного віку 25
3.2.4. Методика розвитку сили дітей дошкільного віку 26
3.2.5. Методика розвитку витривалості у дітей дошкільного віку 28
3.3. Основи методики визначення рівня розвитку рухових якостей у дітей 30
ВИСНОВКИ 32
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 33
ЛИТЕРАТУРА 34
Cгенерировано за 0.130330 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|