|
-
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
ЗМІСТ
ВСТУП.................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5
1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5
1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14
РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17
2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17
2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20
ВИСНОВКИ.......................................................................................................24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25
-
Педагогіка і психологія
План
Вступ………………………………………………………………………2
1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3
2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6
3. Методологія педагогіки…………………………………………..8
4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками.
Завдання педагогіки………………………………………………..9
5. Предмет психологічної науки……………………………………11
Висновок………………………………………………………………….15
Використана література………………………………………………..16
-
Загальні основи педагогіки
Зміст
1. Загальні основи педагогіки…………………………………………3
2. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства.....…….11
3. Використана література…………………………………………….13
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
-
Педагогіка та психологія
Вступ 3
1. Предмет педагогіки і психології вищої школи 7
2. Основні функції та завдання педагогіки та психології вищої школи 8
3. Характеристика основних категорій педагогіки і психології вищої школи та їх взаємозв’язку 11
Висновки 14
Список використаних джерел 16
-
"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"
ЗМІСТ
Вступ 4
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5
1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5
1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13
1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22
Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28
2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28
2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37
2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43
2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51
Висновок: 63
Література: 64
-
"Соціальний педагог, зміст його фаху. Перспективи його професії "соціальної роботи в Україні"
ЗМІСТ
Вступ 4
РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 5
1.1 Соціалізація особистості - мета соціальної педагогіки 5
1.2 Соціально-педагогічна діяльність як умова соціалізації особистості 13
1.3 Предмет та завдання соціальної педагогіки 22
Розділ II. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ 28
2.1 Основні категорії соціальної педагогіки 28
2.2 Принципи соціально-педагогічної діяльності 37
2.3 Структура та функції соціально-педагогічної діяльності 43
2.4 Зміст і структура професійно-етичної культури 51
Висновок: 63
Література: 64
-
Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підготовки дошкільників до навчання у школі 7
1.1 Проблемні питання дошкільної освіти та шляхи їх вирішення 7
1.2 Підготовка до школи дітей, які не відвідують дошкільних закладів 11
Розділ 2. Методи та параметри діагностування готовності дитини до школи 17
2.1 Обґрунтування діагностичного методу дошкільної зрілості 17
2.2 Параметри дошкільної зрілості. Гра - краща діагностика готовності дитини до школи 21
Висновки 26
Використана література 28
-
Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини
Вступ 3
Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7
1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7
1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10
1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12
2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16
2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16
2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17
3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21
3.1 Фізичне виховання 21
3.2 Розумове виховання 23
3.3 Моральне виховання 26
3.4 Трудове виховання 32
3.5 Естетичне виховання 34
Висновок 38
Література 40
Додаток 41
-
Сенсорне виховання дітей - педагогічна спадщина М.Монтесорі
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ПЕДАГОГІКИ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. 5 1.1Головні особливості реформаторської педагогіки 5 1.2 Головні течії реформаторської педагогіки 8 РОЗДІЛ ІІ. МАРІЯ МОНТЕССОРІ – ВИДАТНИЙ ПРЕДСТАВНИК ГУМАНІСТИЧНОГО НАПРЯМКУ РЕФОРМАТОРСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 11 2.1 Загальні засади педагогіки М. Монтесорі 11 2.2 Педагогічні методи, що застосовуються для дитячого виховання у педагогіці М. Монтесорі 13 2.3 Особливості проведення уроків 16 РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІКА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ М. МОНТЕСОРІ 19 3.1Виховання загальної чуттєвості 19 3.2 Виховання відчуття зору 23 3.3.Виховання слухового відчуття та розумове виховання 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Педагогіка і психологія вищої школи як комплексна наукова дисципліна
Вступ 3
1. Педагогіка і психологія вищої школи як наука 4
2. Зв'язки педагогіки вищої школи з іншими науками 8
3. Завдання педагогіки і психології вищої школи на сучасному етапі 11
4. Болонський процес і вища освіта в Україні 18
Висновок 23
Література 24
Cгенерировано за 0.025022 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|