|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Еволюція концепції маркетингу
План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.
-
Поняття і сутність міжнародного маркетингу
План.
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
-
ЗАДАТКИ І ЗДІБНОСТІ
ВСТУП 3
ЗАДАТКИ І ЗДІБНОСТІ 4
ВИСНОВКИ 13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 14
1.Выготский Л.С. Педагогическая психология. – М.: Педагогика, 1991. – 425 с.
2.Гиппенрейтер Ю.Б. введение в общую психологию. – М.: «ЧеРо», 2002. – 336 с.
3.Глуханюк Н.С. Практикум по психодиагностике. - М.: Изд. Мосовского психолого-социального института; Воронеж: Изд-во НПО “Модєк”, 2003. – 148 с.
4.Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Речь, 2003. – 448 с.
5.Дружинин В. Н. Психология общих способностей.— СПб.: Речь, 1999.- 356 с.
6.Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии Балин В.Д., Гайда В.К., Горбачевский В.К. и др.- СПб.: Питер, 2004. – 560 с.
7.Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер, 2000. – 712 с.
8.Смирнов А.Г. Практикум по общей психологии. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2002. – 224 с.
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
-
Розвиток маркетингу в Україні
Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
-
Контрольна робота маркетинг
Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18
-
Контрольна робота маркетинговий менеджмент
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6
2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10
2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15
3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17
3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Маркетингова діяльність
Вступ 3
1. Сутність маркетингу 5
2. Економічні передумови становлення маркетингу 16
3. Організація маркетингу на підприємстві 23
4. Проблеми та недоліки маркетингової діяльності на українських підприємствах 32
Висновки 42
Література 45
-
Соціально-етичний маркетинг та основні вимоги до нього
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Історичні аспекти виникнення соціально-етичного маркетингу 4
2. Принципи взаємодії суспільства та маркетингу 8
3. Особливості проведення кампаній соціального маркетингу 13
Висновок 16
Література 17
-
Маркетинг
1. Цінова політика в системі маркетингу - 3 -
2. Політика розповсюдження в системі маркетингу - 6 -
3. Комунікаційна політика в системі маркетингу - 9 -
4. Стратегії маркетингу підприємства - 13 -
5. Організація та контроль маркетингової діяльності - 16 -
Список використаної літератури - 19 -
Cгенерировано за 0.009089 секунд
|