|
-
Формування у молодших школярів синтаксичних понять
ПЛАН
Вступ
І. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах
1. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
2. Формування поняття про речення
3. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією
4. Робота над засвоєнням понять „основа речення”, „головні члени речення”
5. Робота над засвоєнням синтаксичного зв’язку між членами речення
6. Вивчення однорідних членів речення
7. Ознайомлення зі складним реченням
8. Види вправ із синтаксису й пунктуації
ІІ. Система уроків узагальнення та систематизації з розділу „Синтаксис” у 4 класі
Висновок
Використана література
-
Однорiднi члени речення в творчостi Павла Загребельного
ВСТУП ………………………………………………………………………..3
Розділ 1. УСКЛАДНЕННЯ І ЙОГО СЕМАНТИКО-ГРАМАТИЧНІ
ОСОБЛИВОСТІ
1.1. Поняття про просте ускладнене речення ………………………..5
1.2. Однорідність та однорідні члени речення ………………………8
Розділ 2. ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНА
КАТЕГОРІЯ
2.1. Речення з однорідними підметами та присудками ……………..11
2.2. Речення з однорідними другорядними членами ………………..14
2.3. Розділові знаки при однорідних членах речення ……………….18
Розділ 3. ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ОДНОРІДНИХ ЧЛЕНІВ
РЕЧЕННЯ У ТВОРЧОСТІ П. ЗАГРЕБЕЛЬНОГО
3.1. Однорідні головні члени речення ………………………………22
3.2. Однорідні означення, додатки і обставини …………………….28
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………….32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………….34
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ФАКТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ……………………36
-
Контрольна робота з української мови 6
1. Речення із звертанням. Речення зі вставними словами, словосполученнями, реченнями. 3
2. Речення з відокремленими членами. 3
3. Складне речення. 5
4. Складносурядне речення. 5
5. Складнопідрядне речення. 6
6. Складнопідрядні речення з кількома підрядними. 9
7. Безсполучникове складне речення. Типи безсполучникових складних речень 10
8. Складні речення з різними видами зв'язку. 11
9. Способи передачі чужого мовлення. 12
10. Поняття про стиль і стилістичну норму. Стилі української мови 13
-
Типологія підрядних речень у сучасній англійській мові: функціональний аспект
Вступ...............................................................................................4
Розділ І. Теоретичні засади вивчення складнопідрядних речень у сучасній англійській мові.........………………………………..6
Розділ ІІ. Функціональні та структурні особливості складнопідрядних речень............................................................8 2.1. Складнопідрядне речення з додатковим підрядним реченням……………………………….……………………..…...8
2.1.1. Перший підтип.....................................................................8
2.1.2. Одночасність...................................................................9
2.1.3. Другий підтип...............................................................15
2.2. Складнопідрядне речення з аппозитивним підрядним реченням…………………………………………………..……..16
2.2.1. Перший підтип...................................................................18
2.2.2.Одночасність.......................................................................18
2.2.3. Другий підтип...................................................................18
2.3. Складнопідрядне речення з відносно-поширювальним підрядним реченням…………………………………...………..19
2.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням причини.........................................................................................22
2.4.1. Перший підтип...................................................................22
2.4.2. Другий підтип....................................................................23
2.5. Складнопідрядне речення з підрядним реченням мети… 26
2.6. Складнопідрядні речення з іншими типами підрядних речень…………………………………………………………….25
2.6.1. Складнопідрядне речення з допустовим підрядним реченням......................................................................................27
2.6.2. Складнопідрядне речення з підрядним реченням наслідку........................................................................................28
2.6.3. Складнопідрядне речення з підрядним реченням порівняння....................................................................................29
2.6.4. Складнопідрядне речення з підрядним реченням способу дії...................................................................................................30
Висновки.......................................................................................32
Список використаної літератури................................................34
-
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13
1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16
Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.2. Вивчення англійської мови через гру 24
2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26
Висновки 32
Резюме 34
Список використаної літератури 35
-
Контрольна робота з української мови 5
Контрольна робота з української мови № 5 2
1. Прийменник як частина мови. Функція прийменника у реченні. Вживання прийменників з іменниками у відповідних відмінках. Групи прийменників за походженням. Групи прийменників за будовою. Особливості правопису похідних прийменників разом, окремо, через дефіс. 2
2. Сполучник як частина мови. Розряди сполучників. Групи за вживанням, за походженням, за будовою. Особливості творення і правопису складних та складених сполучників. 4
3. Частка як частина мови. Розряди часток. Які граматичні форми творяться за допомогою формотворчих часток? Особливості правопису часток. 5
4. Вигук як частина мови. Значення вигуків. Групи вигуків за значенням, за походженням. Написання вигуків. Розділові знаки при вигуках. 6
5. Завдання синтаксису і пунктуації. Словосполучення і речення. Підрядний та сурядний зв'язок між словами. Головне і залежне слова в словосполученні. Типи словосполучень. Способи підрядного зв'язку слів у словосполученні. 7
6. Речення як основна синтаксична одиниця. Граматична основа речення. Порядок слів у реченні. Типи речень у сучасній українській мові. 9
7. Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення. Особливості узгодження присудка з підметом. Способи вираження підмета. Типи присудків. Способи їхнього вираження. Основні функції компонентів складеного присудка. Тире між підметом і присудком. 10
8. Односкладні речення. Граматична основа односкладного речення. Типи односкладних речень. Способи вираження головних членів односкладних речень. 11
9. Другорядні члени речення в двоскладному й односкладному реченні. 1) Означення узгоджене й неузгоджене. Прикладка як різновид означення. Способи вираження означень. Написання непоширених прикладок. 2) Додаток прямий і непрямий. Способи вираження додатків. 3) Типи обставин. Зв'язки другорядних членів речення як залежних слів з головними словами. 13
10. Просте ускладнене речення. Ускладнюючі засоби. Речення з однорідними членами. Зв'язок між однорідними членами речення. Способи поєднання однорідних членів речення між собою. Кома між однорідними членами. Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах в реченнях з однорідними членами. 14
-
Контрольна з сучасної української літературної мови
1. Однорідні члени речення та їх ознаки 3
2. Двоскладні та односкладні приєднувальні речення. 8
3. Побудуйте структурну схему речення; поставте пропущені розділові знаки; підкресліть члени речення. 12
4. Складіть п’ять речень з тире і відокремленою прикладкою. 13
Список використаної літератури 14
-
Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Формально-синтаксичний аспект простого речення 7
1.1. Просте речення як монопредикативна одиниця 7
1.2. Особливості односкладних речень 11
1.3. Загальна характеристика номінативних (називних) речень 13
Розділ 2. Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко 16
2.1. Особливості функціонування іменника як головного члена називного речення у філософському і логічному аспектах 16
2.2. Особливості називних речень в ономасіологічному та семасіологічному аспектах в творах Л. Костенко 17
2.3. Питання про головний член називного речення в поезіях Л.Костенко 18
2.4. Другорядні члени у структурі називних речень в творах Л. Костенко 20
2.5. Функціонально-семантичні вияви називних речень в поезіях Л. Костенко 21
Висновки 25
Список використаної літератури 27
Додатки 30
-
НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ РЕЧЕННЯ У ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ РЕЧЕННЯ ЯК СИНТАКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ 5
1.1 Погляди вчених на класифікацію односкладних речень в сучасній українській мові 5
1.2 Зовнішньосинтаксична структура речення. Основні ознаки речення 13
1.3 Неозначено-особові та безособові речення 19
РОЗДІЛ 2. НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВІ РЕЧЕННЯ У ЛІТЕРАТУРІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ 22
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
-
Контрольна з сучасної української літературної мови
1. Однорідні та неоднорідні означення 3
2. Приєднувальні слова-речення 5
3. Побудуйте структурну схему речення; поставте пропущені розділові знаки; підкресліть члени речення. 7
4. Складіть п’ять речень з тире і відокремленою обставиною. 8
Список використаної літератури 9
Cгенерировано за 0.135623 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|