|
-
Методики викладання граматики у вищій школі
Вступ 3
1. Методичні засади викладання граматики англійської мови 4
2. Сучасні підходи до вивчення граматики англійської мови 10
Висновок 14
Література 15
-
Використання картинки в процесі навчання англійській мові в середній школі ( 5-11 класи)
ВСТУП 3
Розділ 1. Використання наочних посібників на уроці англ мови, їх класифікація та функції, переваги та недоліки картинок 5
1.1. Наочні посібники засіб навчання. 5
1.2. Область застосування наочних посібників 11
1.3. Використання картинок на уроках англійської мови. 15
Розділ 2. Практичне застосування картинок на уроках англійської мови. 22
2.1. Приклад уроку англійської мови у другому класі 22
2.2. Приклади вправ з картинками. 27
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Мета дослідження: виявити найбільш ефективні вправи із застосуванням картинок при формуванні лексико-граматичних навиків.
При виконанні роботи нами були досліджені роботи провідних фахівців в питанні використання наочних посібників, зокрема картинок для вивчення англійської мови
-
Англійська мова на Україні
Вступ 3
Розділ I. Соціокультурні та психологічні передумови використання паралінгвістічних та кінесичних засобів носіями мови 5
1.1.Невербальні засоби спілкування як структурний компонент соціокультурної компетенції 5
1.2. Паралінгвістичні засоби 8
1.3. Кінесичні засоби 12
Розділ 2.Організація вивчення англійської мови в Україні 20
2.1.Комунікативна лінгвістика 20
2.2.Зміст навчання іноземній мові 23
Розділ 3.Сучасні методи вивчення англійської мови в Україні 26
3.1.Лінгвокраїнознавство 26
3.2.Нові інформаційні технології в навчанні англійській мові 29
Висновки 33
Список використаної літератури 35
-
. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
План
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
План
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови
Вступ 3
1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4
2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6
3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9
4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11
Висновки 14
Список використаної літератури 15
-
Структура уроку іноземної мови (англійської)
Вступ. 2
1. Урок, як основна форма організації навчання. 3
1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3
1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6
1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6
1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7
1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8
1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8
1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9
1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10
2. Типи та структура уроків англійської мови. 12
2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12
2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15
2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18
3. Практична частина. 24
Висновок. 31
Література. 32
-
Постанова вимови під час вивчення англійської мови
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Навчання фонетичного матеріалу (формування фонетичної компетенції) учнів на уроках іноземної мови 5
1.1. Фонетичний мінімум при навчанні іноземної мови 5
1.2. Вимоги до вимови учнів 5
1.3. Навчання звуків іноземної мови 8
1.4. Навчання інтонації іноземної мови 11
Розділ 2. Постанова вимови під час вивчення англійської мови 17
2.1. Використання лінгафонного встаткування при навчанні вимови на уроках англійської мови 17
2.2. До навчання інтонації усного непідготовленого монологічного мовлення 25
Висновки 35
Резюме 37
Список використаної літератури 38
-
Технічні засоби навчання в англійській мові
ЗМІСТ
1. Вступ…………………………………………………………………………3
2. Використання тематичних і між тематичних діафільмів для розвитку навичок аудіювання і говоріння………………………………………………6
3. Організація телевізійних занять…………………………………………… 8
3.1. Вплив учбового ТБ на мотивацію вивчення англійської мови…………9
3.2. Типи телезанять і телекурсів …………………………………………. 12
3.3. Короткий опис методики використання звукових навчальних кінофільмів на уроках англійської мови……………………………………17
4. Висновки…………………………………………………………………. ..24
5. Бібліографія………………………………………………………………. 25
Cгенерировано за 0.216961 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|