-
Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень: суть, види, методи, інструменти 6
1.1 Сутність та види маркетингових досліджень 6
1.2 Основні методі маркетингових досліджень 12
2. Характеристика професійних агентств як суб’єктів маркетингових досліджень 16
2.1 Мета та завдання діяльності професійних агентств 16
2.2 Методика застосування програми перевірки 19
3. Аналіз маркетингових досліджень ринку фінансових послуг України 29
3.1 Нові тенденції в розвитку маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 29
3.2 Особливості маркетингових досліджень ринку фінансових послуг 34
4. Проблеми маркетингових досліджень в Україні і шляхи їх вирішення 40
Висновки 48
Список літератури 51
Додаток А 55
Додаток Б 57
-
Маркетинг
Вступ - 3 -
1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 -
2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 -
Список використаної літератури - 23 -
-
Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
1. Суть, організація, напрямки і структура процесу маркетингових досліджень 2
2. Специфіка маркетингових досліджень на споживчому ринку 7
3. Специфіка маркетингових досліджень на промислових ринках 14
Література 19
-
Маркетинг
Вступ - 3 -
1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень - 4 -
1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 -
1.2. Види маркетингових досліджень - 10 -
2. Практичний аспект життєвого циклу товару йогуртів «Назва» - 11 -
3. Співставлення теоретичного і практичного аспектів - 15 -
Висновки - 20 -
Список використаної літератури - 22 -
-
Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38
-
Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
Зміст
Вступ 7
І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ 9
1.1 Стан, проблеми та перспективи розвитку менеджменту ЗМІ 9
1.2 Сутність, зміст та значення маркетингових досліджень 15
1.3 Економічна оцінка діяльності телеканалу 25
ІІ. Аналіз стану застосування маркетингової інформації в системі управління ЗМІ (методики маркетингових досліджень) 32
ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень в системі управління діяльністю вітчизняної телекомпанії 61
Висновки та пропозиції 67
Список використаної літератури 70
Додаток 1................................................................................................................71
-
Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
Вступ 3
1. Методологічні основи маркетингових досліджень в умовах перехідної економіки України 6
1.1. Об'єктивна необхідність маркетингових досліджень в процесі розвитку ринкових відносин 6
1.2. Суть та методологічні принципи проведення маркетингових досліджень 12
1.3. Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень 16
2. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 20
2.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 20
2.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 25
2.3. Маркетингові дослідження вдосконалення асортименту туристичного підприємства 33
3. Організація та проведення маркетингових досліджень напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства 35
3.1. Маркетингові дослідження туристичного продукту в АР Крим 35
3.2. Шляхи вдосконалювання системи маркетингових досліджень туристсько-рекреаційного продукту в А.Р. Крим 42
Висновки 45
Література 47
-
Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5
1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5
1.2. Процес маркетингових досліджень 9
1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11
Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18
2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18
2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21
2.3. Аналіз продукції косметичного ринку його проблеми та перспективи 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
-
Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічне обґрунтування проведення маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність, значення та система показників маркетингових досліджень цінової стратегії промислового підприємства 5 1.2. Особливості збору інформації та формування бази даних в процесі проведення маркетингових досліджень 7 1.3. Обробка інформації та прийняття рішень за результатами проведених маркетингових досліджень з приводу цінової стратегії 12 Розділ 2. Організація проведення маркетингових досліджень для розробки та обґрунтування цінової стратегії ЗАТ «Чернігівський пивзавод «Десна» 15 2.1. Організація проведення маркетингових досліджень цінової стратегії ЗАТ «Десна», формування системи показників. 15 2.2. Діагностика сприятливості маркетингового середовища ЗАТ «Десна». 22 2.3. Розробка стратегії ціноутворення ЗАТ «Десна» на основі формування системи знижок та спеціальних пропозицій. 27 Висновки 34 Перелік літератури 36 Додаток А. 37 Додаток Б 38
-
Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
План:
1. Сутність і завдання маркетингових досліджень
2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві
-
Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ДОСЛІДЖЕНЬ СПОЖИВАЧІВ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 6
1.1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 6
1.2. Система маркетингових досліджень в туризмі 11
1.3. Маркетингові дослідження споживачів туристичних послуг 19
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВАТ «ГОТЕЛЬ «назва» 21
2.1. Загальні відомості про готель 21
2.2. Маркетингова діяльність ВАТ «Готель«назва» 29
2.3. Аналіз ефективності маркетингової діяльності готелю ВАТ «Готель«назва» 37
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ВАТ «ГОТЕЛЬ назва» 40
3.1. Система маркетингових досліджень у ВАТ «Готель назва» 40
3.2. Пропозиції щодо проведення досліджень споживачів у ВАТ «Готель«назва» 52
3.3. Шляхи вдосконалювання й практична реалізація системи маркетингових досліджень 60
ВИСНОВКИ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 69
ДОДАТКИ 72-76