Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ» (ID:49151)

| Размер: 118 кб. | Объем: 72 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 7
І. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ 9
1.1 Стан, проблеми та перспективи розвитку менеджменту ЗМІ 9
1.2 Сутність, зміст та значення маркетингових досліджень 15
1.3 Економічна оцінка діяльності телеканалу 25
ІІ. Аналіз стану застосування маркетингової інформації в системі управління ЗМІ (методики маркетингових досліджень) 32
ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингових досліджень в системі управління діяльністю вітчизняної телекомпанії 61
Висновки та пропозиції 67
Список використаної літератури 70
Додаток 1................................................................................................................71
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Алешина И.В. Паблик Рілейшнз для менеджеров. М:ИКФ «ЭКМОС», 2002 г., 480 с.
2. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1996.
3. Багиев Г.Л. Основы организации маркетинговой деятельности на предприятии. -Л.: ЛОПВНТОЭ, 1990. - 260 с.
4. Багиев Г.Л., Красикова Н.И. Мотивация коммерческих коммуникаций в системе маркетинга.- СПб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1994.- 86 с.
5. Багиев Г.Л., Томилов В.В., Чернышева З.А. Маркетинг и культура предпринимательства. - СПб.: СПбУЭФ, 1995.
6. Багиев Г.Л.,Аренков И.А. Основы маркетинговых исследований. Учебное пособие.- Спб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1996. -94 с.
7. Блэк Сэм. Паблик Рілейшнз. Пер. с. англ. М.: Сирин, 2002 г., 202 с.
8. Бодуан Жан Пьер. Управление имиджем компании. Паблик рілейшнз: предмет и мастерство. Пер. с.фр. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 233 с.
9. Василик М., старший вице-президент и управляющий директор PBN Корпоративне позиціонування Управління репутацією. // Презентации выставки REX 2002
10. Вествуд Дж. "Маркетинговый план". Спб: "Питер", 2001 г.
11. Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации).// Практический маркетинг №5, 2001
12. Гершунский Б.С. Философия образования для XXI века. — М.: Совершенство, 1998.
13. Игнатьев Д., Бекетов А., Сарокваша Ф. "Настольная энциклопедия Public Relations". Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
14. Ильинский В. Проведение выигрышной выставки. // Презентации выставки REX 2002
15. Капферер Жан-Ноэль. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. Пер с.фр. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 211 с.
16. Клименко Е.Н. Теоретические аспекты исследования рынка как инструмента обоснования маркетинговой стратегии предприятия. Харьков:ХГЭУ, 2002
17. Ключковская Я., старший менеджер по работе с клиентами Romyr & Associates. Пиарить или не пиарить? Public Relations в маркетинговом миксе. // Презентации выставки REX 2002
18. Королько В.Г. Основы паблик рілейшнз. М., "Рефл-бук", К.: "Ваклер" - 2000. - 528 с.
19. Кареліна О. Впровадження мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах України. // Матеріали Другої щорічної національної конференції “Розбудова менеджмент-освіти в Україні”, Київ 2000, с. 110–115;
20. Кареліна О. Розробка мультимедійних проектів за допомогою авторських програмних інструментів.// Студентський науковий вісник Тернопільського державного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, № 3, 2000 р., с. 91 – 100.
21. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Ростингер,1996.
1996.-704с.
22. Кареліна О.В., Федик П.Д. Використання INTRANET- ТА INTERNET-технологій для підготовки студентів-економістів. Тернопіль, Інститут економіки і підприємництва, 2003
23. Курейко В., директор по развитию бизнеса Publicity Creating. Украинский рынок PR: вчера, сегодня, завтра.// Презентации выставки REX 2002
24. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996.
25. Муратова О. Интернет-ТЕХНОЛОГИИ и Public Relations: тенденции и перспективы развития. http://www.cvacubo.com/pr/5/
26. Ньюсом Даг, Терк Джуди Ван Слайк, Крукеберг Дин. Все о PR. Теория и практика паблик рілейшнз. -7-е изд. Пер. с.англ. - М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2001. – 628 с.
27. Порохов С. Ловушка для журналиста. Из материалов журнала "Индустрия рекламы", http://www.ir-magazine.ru/
28. Савченко А., директор компании "Аntanta.net". Теория маркетинга в Интернете. История создания сайта www.marketing.web-standart.net. // Презентации выставки REX 2002
29. Самые успешные PR-кампании в мировой практике: Пер. с. англ. М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт», ИНФРА-М, 2002. – VIII, 310 c.
30. Сироткин Д. Выработка эффективной бизнес-модели для компании. Исследовательско-консультационная фирма "АЛЬТ", Санкт-Петербург, 2002
31. Создание торговой марки: опыт десяти наиболее успешных британских практиков. /Под ред. Дона Коули: Пер. с. англ. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 240 с.
32. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования на стадии разработки идеи нового товара. К:НТУУ «КПИ», 2001
33. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследования при разработке новых товаров. К:НТУУ «КПИ», 2001
34. Томилов В.В. Культура организации международных коммуникаций. Спб: «Энциклопедия маркетинга», 2003.
35. Федотов А. Kawasaki ZX-12R или в поисках алгоритма достижения успеха PR-кампании. М.: Хрустальный апельсин, 2001
36. Чимшит С.И. Обзор методов маркетинговых исследований.. Днепропетровск:ДАУБиП, 2001 г.
37. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная практика. /Пер. с. англ. –М.: Консалтинговая группа «Имидж-Контакт»: ИНФРА-М, 2002. – 493 с.
38. Пенчук І. Україномовне інформаційне середовище як фактор формування національної свідомості. // Поліграфія і видавнича справа: Наук.-техн. зб. / Ред. С.М.Гунько. – Львів: 2002. – С. 230-234.
39. Резников М.Р. Радио и телевидение вчера, сегодня, завтра. - М.: Связь, 1977. -95с.
40. Різун В. В., Мелещенко О. К. Інформаційні мережі в засобах масової інформації. Канал ИНФО-ТАСС / Київ. ун-т ім. Тараса Шевченка. -К., 1992.- 96 с.
41. Стейнли Пол. Телевизионный репортаж. -М.: Издательство МГУ, 1997. -156с.
42. Талызин Н.В. Связь, телевидение, радиовещание.// Радио. - 1976.- №3.- С.1-3.
43. Теленовости: секреты журналистского мастерства. (Реферат книги И.Фэнга). -М.: Интерньюс, 1997. -208с.
44. Тижневий інформаційно-аналітичний огляд. Проблеми політики, економіки, безпеки, міжнародних відносин // 9-15 вересня, №27(313). - К., 2001. - С. 3-5.
45. Українська журналістика в контексті світової: Збірник наукових праць. - К.: ЦВП, 2000. -524с.
46. Цвик В.П. Украинское телевидение: опыт, практика, проблемы. –К.: Мистецтво, 1985. -186с.
47. Blumler, J.G. Television and the Public Interest. Vulnerable Values in West European Broadcasting. – London: Sage Publications, 1992.
48. Jukubowicz K. Public Service broadcasting: definitions, descriptions and policy dilemmas // www.alboro.ac.uk.
49. Sondergaard, H. Some Reflections on Public Service Broadcasting // NORDICOM Review. – 1999. - Vol. 20.
50. Syvertsen, T. Public Television in Transition. A Comparative and Historical Analysis of the BBC and the NRK. - Oslo/ Trondheim: NAVF, 1992.
51. Syvertsen,T. The Many Uses of the ‘Public Service’ Concept // NORDICOM Review. – 1999. - Vol. 20.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Маркетинг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Тема: організація та здійснення маркетингових досліджень
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Маркетингові дослідження з комерційної нерухомості
Cгенерировано за 0.561135 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...