Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Суть, мета і завдання маркетингових досліджень» (ID:47510)

| Размер: 15 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан:

1. Сутність і завдання маркетингових досліджень

2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Бровкова Е.Г. Основы маркетинга: - К.: Сирин, 1999. - 118 с.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
3. Котлер Ф.Основы маркетинга. - М.: Экономика, 1993. – 652 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Суть, мета і завдання маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Маркетинг
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Маркетингові дослідження. Принципи оплати праці
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності
Cгенерировано за 0.147210 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...