Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингові дослідження при розробці нових товарів» (ID:30345)

| Размер: 2362 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 125 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади маркетингових досліджень 5
1.1. Маркетингові дослідження як фундамент маркетингової діяльності 5
1.2. Процес маркетингових досліджень 9
1.3. Основні етапи маркетингових досліджень при розробці та впровадженню нових товарів 11
Розділ 2. Проведення маркетингового дослідження ринку при розробці нового товару на прикладі косметичного підприємства «Актавіс» 18
2.1. Загальна характеристика виробництва косметичного підприємства «Актавіс» та створення нової серії косметики 18
2.2. Особливості методів маркетингових досліджень косметичного ринку та підприємства «Актавіс» 21
2.3. Аналіз продукції косметичного ринку його проблеми та перспективи 26
Розділ 3. Шляхи вдосконалення проведення маркетингових досліджень при розробці нових товарів 31
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39


Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Азарян О. Маркетинг: принципи та функції: Навч. посіб. для студ. вищ. навч закл. / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського / Олена Михайлівна Азарян (ред.). — 2. вид. перероб. і доп. — К. : НМЦВО МОіН України 2001. — 319с.
2. Антошкіна Л. Маркетинг: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для підгот. бакалаврів за напрямом 0501 Економіка і підприємництво / Бердянський ін-т підприємництва — Донецьк : Юго-Восток 2006. — 171с.
3. Астахова І. Маркетинг: Навч. посіб. / Харківський національний економічний ун-т. — Х. : Видавництво ХНЕУ 2006. — 208с.
4. Балабанова Л. Маркетинг: Підручник для студ. вищ. навч. закладів. — Донецьк 2002. — 562с.
5. Буряк П. Маркетинг: Навчальний посібник/ Петро Буряк Борис Карпінський Яніна Карпова М-во освіти і науки України Львівська держ. фінансова акад.. - К.: ВД Професіонал 2005. - 318 с.
6. Вареник Н. Маркетинговый просчет : Украинцы хотят покупать более дорогую и качественную косметику а им предлагают что подешевле // Зеркало недели. - 2007. - № 48 (15-21 декабря). - С. 12
7. Винославська С. Маркетингові дослідження //Соціологія: теорія методи маркетинг. - 1998. - № 1-2. - C. 193-202
8. Войчак А. Маркетингові дослідження: Навчально-методичний пос. для самостійного вивчення дисципліни/ Анатолій Войчак М-тво освіти і науки України Київський нац. економ. ун-т. - К. 2001. - 119 с.
9. Герасименко С.С. Проблеми використання статистичної інформації в маркетингових дослідженнях //Статистика України. - 2008. - № 2. - C. 4-9
10. Гірченко Т. Маркетинг: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Тетяна Гірченко Олена Дубовик Мін-во освіти і науки України Національний банк України Львівський банківський ін-т. - К.: ІНКОС: Центр навчальної літератури 2007. - 254 с.
11. Гончаров С. Маркетинг: кредитно-модульна сист. орг. навч. процесу / Національний ун-т водного господарства та природокористування — Рівне : НУВГП 2007. — 364с.
12. Горєлов Д. Маркетинг: навч.-метод. посіб. для практ. і семінарських занять / Харківський національний автомобільно-дорожній ун-т — Х. : ХНАДУ 2007. — 120c.
13. Гудзь О. Критерії безпеки парфумерно-косметичної продукції //Харчова і переробна промисловість. - 2000. - № 5-6 . - C. 26-27
14. Земляков І. Основи маркетингу: Навчальний посібник/ Ігор Земляков Ігор Рижий Василь Савич М-во освіти і науки України Ін-т менеджменту та економіки Галицька академія . - К.: Центр навчальної літератури 2004. - 352 с.
15. Зюкова І. О. Потенціал маркетингових досліджень //Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 4. - C. 3-7
16. Ілляшенко С. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник/ Сергій Ілляшенко Марина Баскакова За ред. Сергія Ілляшенка М-во освіти і науки України Сумський держ. ун-т. - К.: Центр навчальної літератури 2006. - 191 с.
17. Косенков С. І. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник/ С. І. Косенков Ред. Ю. Харковий. - К.: СКАРБИ 2004. - 464 с.
18. Крамаренко В. І. Маркетинг: Навчальний посібник/ В. І. Крамаренко Б. І. Холод та ін.. - К.: ЦУЛ 2003. - 257 с.
19. Ляшенко Г. Маркетинг: Навч.-метод. посібник / Державна податкова адміністрація України Академія держ. податкової служби України. — Ірпінь 2003. — 124с.
20. Маркетинг для магістрів: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С.М. Ілляшенко (ред.). — Суми : Університетська книга 2008. — 928c.
21. Маркетинг у прикладах і завданнях: Навч. посібник / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми: Університетська книга 2006. - 399 с.
22. Маслова Т. Маркетинг. /Татьяна Маслова Светлана Божук Ла-риса Ковалик Ред. В. Усманов. - СПб.: Питер М. Харьков Минск 2001. - 128 с.
23. Мельник Е.А. Косметическая продукция. Развитие ассортимента натуральных ингредиентов в Украине: Анализ натуральной косметики //Хімічна промисловість України. - 2004. - № 2. - C. 25-29
24. Мельник Е.А. Развитие ассортимента косметической продукции на натуральной основе в Украине: Підбірка статей //Хімічна промисловість України. - 2002. - № 5. - C. 39-54
25. Полторак В. Маркетингові дослідження:сутність методи технології //Соціологія: теорія методи маркетинг. - 2000. - № 1 . - C. 108-127
26. Слюсаренко В. Лекарство для красоты: Аптечная косметика //Натали. - 2008. - № 9. - C. 154-156
27. Старостіна А. Маркетинг: Навчальний посібник/ Алла Старостіна Дмитро Черваньов Олександр Зозульов . - К.: Знання-Прес 2002. - 192 с.
28. Старостіна А. Маркетингові дослідження: Практичний аспект/ Алла Старостіна . - К. М. СПб: Вільямс 1998. - 261 с.
29. Старостіна О. Маркетингове дослідження: визначення цілей (українська специфіка) //Маркетинг в Україні. - 2000. - № 1. - C. 15-18
30. Щербань В. Маркетинг: Навчальний посібник/ Володимир Щербань М-во освіти і науки України Черкаська академія менеджменту. - К.: Центр навчальної літератури 2006. - 202 с.

Дополнительная информация4028
Рік написання: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингові дослідження при розробці нових товарів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Контрольна з маркетингу
  • Маркетингові проблеми створення нового товару (з практичною
  • Формування цін на принципово нові товари та аналоги
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Служба маркетингу як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
  • Контрольна з маркетингу
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Виробнича практика з маркетингу
  • Концепція створення туристичної фірми
  • Розробка комплексу маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Паритет» (виготовлення металопластикових вікон)
Cгенерировано за 0.139823 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...