-
Роль та функції фінансових послуг в економіці
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження фінансових послуг, їх ролі та функцій в економіці 5
1.1. Поняття та сутність фінансових послуг 5
1.2. Еволюція фінансових послуг та їх роль і функції в економіці 7
Розділ 2. Розвиток ринку фінансових послуг в Україні 13
2.1. Банківський сектор 13
2.2. Небанківські фінансові посередники 17
Розділ 3. Напрямки розширення та вдосконалення ринку фінансових послуг в Україні 22
3.1. Підвищення ролі банківської системи у розвитку ринку сучасних 22
фінансових послуг 22
3.2. Фінансові супермаркети - стратегічний напрямок діяльності 28
банків на ринку фінансових інтернет-послуг 28
Висновки 38
Додаток А. Активи фінансових посередників в 2003-2006 рр. 43
-
Роль та функції фінансових послуг в економіці
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження фінансових послуг, їх ролі та функцій в економіці 5
1.1. Поняття та сутність фінансових послуг 5
1.2. Еволюція фінансових послуг та їх роль і функції в економіці 7
Розділ 2. Розвиток ринку фінансових послуг в Україні 13
2.1. Банківський сектор 13
2.2. Небанківські фінансові посередники 17
Розділ 3. Напрямки розширення та вдосконалення ринку фінансових послуг в Україні 22
3.1. Підвищення ролі банківської системи у розвитку ринку сучасних 22
фінансових послуг 22
3.2. Фінансові супермаркети - стратегічний напрямок діяльності 28
банків на ринку фінансових інтернет-послуг 28
Висновки 38
Додаток А. Активи фінансових посередників в 2003-2006 рр. 43
-
Поняття і види ринків фінансових послуг
Вступ 3
1. Ринок фінансових послуг як складова фінансової системи держави 5
1.1. Сутність, значення та види ринків фінансових послуг 5
1.2. Структура та функції ринку фінансових послуг 10
2. Ринки фінансових послуг в Україні 14
2.1. Аналіз динаміки валютного ринку 14
2.2. Аналіз динаміки ринку грошей та ринку капіталів 19
3. Основні напрямки реформування ринку фінансових послуг в Україні 26
Висновки 29
Список використаної літератури 31-32
Метою даної роботи є визначення сутності, видів ринків фінансових послуг та закономірностей формування розгалуженої інфраструктури фінансового ринку України в цілому та його складових, зокрема.
-
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ВСТУП 3
Розділ 1. Система маркетингового дослідження в ринку комунальних послуг 7
1.1. Маркетинг послуг: характеристика та форми здійснення 7
1.2. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 14
Розділ 2. Особливості дослідження маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 18
2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 18
2.2. Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 22
Розділ 3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 28
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 38
-
Вплив реєстраторської діяльності на ринок фінансових послуг
Вступ 3
1. Поняття реєстраторської діяльності та її суб’єкти 4
2. Регламентація реєстраторської діяльності в Україні 13
3. Вплив реєстраторської діяльності на ринок фінансових послуг України 21
4. Проблеми та перспективи розвитку реєстраторської діяльності в Укаїні 28
Висновки 40
Література 42
Додатки 43-56
Темою роботи є: „Вплив реєстраторської діяльності на ринок фінансових послуг”.
Завданнями роботи є: з’ясування сутності поняття „реєстраторська дільність”, суб’єктів реєстраторської діяльності; визначення основних положень Регламенту реєстраторської діяльності; дослідження впливу реєстраторської діяльності на ринок фінансових послуг України; з’ясування проблеи та перспектив розвитку ринку реєстраторських послуг в Україні.
Предметом дослідження виступає ринок реєстраторських послуг України.
Об’єктом дослідження є фінансові відносини, що виникають між суб’єктами ринку реєстраторських послуг.
Хронологічними межами виступають 1991-2006 роки.
Літературна база роботи: нормативно-законодавчі акти України, що регламентують функціонування ринку цінних паперів в Україні, учбові посібники, підручники з фінансів та ринку фінансових послуг. До уваги взято праці вітчизняних і зарубіжних економістів А.М. Мороза, С.М. Бровкова, А.Г. Загороднього, А.М. Поддєрьогіна, В.П. Ходаківської
-
Банківська система – основа сучасного ринку фінансових послуг
1. Банківська система – основа сучасного ринку фінансових послуг 3
2. Фінансові послуги на фондовому ринку 7
3. Суб’єкти ринку фінансових послуг 13
Література 16
-
Сутність і значення маркетингових досліджень
ВСТУП
І. Сутність і значення маркетингових досліджень
1.1. Маркетинг і маркетингові дослідження
1.2. Маркетингові дослідження як різновид емпіричних соціологічних досліджень і найважливіша складова маркетингової інформаційної системи
1.3. Маркетингові дослідження і маркетингова розвідка
1.4. Проблеми використання інформації маркетингового дослідження в маркетингу
1.5. Основні напрямки маркетингових досліджень
2. Розробка плану маркетингового дослідження
2.1. Визначення проблеми
2.2. Визначення потреби в проведенні дослідження
2.3. Визначення типу необхідної інформації і джерел її одержання
2.4. Визначення методів збору даних
2.5. Визначення обсягу вибірки
2.6. Основні напрямки маркетингових досліджень
3. Маркетингове дослідження підприємства
3.1. Вибір і опис підприємства
3.2. Аналіз ринку
3.2. Сегментування ринку.
3.4. Маркетингові стратегічні цілі
3.5. Стратегічні рішення
3.5. Позиціонування
ВИСНОВОК
Література
-
Контрольна робота з ринку фінансових послуг
ЗМІСТ
1. Послуги для здіснення грошових платежів та розрахунків на грошових ринках 3
2. Послуги державних пенсійних послуг на ринку фінансових послуг 10
3. Характеристика фінансових та кредитних установ відповідно до Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринку фінансових послуг" 20
Література 23
-
Транснаціональні компанії в світі на ринку готельного бізнесу
Вступ 3
1. Теоретичні основи дослідження 5
1.1. Поняття транснаціональних компаній 5
1.2. Методи дослідження діяльності транснаціональних компаній 12
Переваги та недоліки ТНК на ринках країни 13
2. Транснаціональні компанії в світі на ринку готельного бізнесу 18
2.1. Європейські транснаціональні компанії на ринку готельних послуг 18
2.2. Транснаціональні компанії Азії на ринку готельних послуг 36
2.3. Американські транснаціональні компанії на ринку готельних послуг 37
3. Транснаціональні компанії в готельному бізнесі в Україні 39
3.1. Основні ТНК в готельному бізнесі в Україні 39
3.2. Проблеми та перспективи розвитку транснаціональних компанії на ринку готельних послуг 41
Висновки 44
Список використаної літератури 48
Додатки 50
-
Фінансові послуги на фондовому ринку
План.
1. Фінансові послуги на фондовому ринку.
2. Діяльність реєстраторів власників цінних паперів та їх місце на ринку фінансових послуг.
3. Діяльність недержавних пенсійних фондів на ринку фінансових послуг.
-
Роль ГАТС (генеральної угоди про послуги) у формуванні світової економічної кон’юнктури
Вступ 3 Розділ І. Міжнародна торгівля послугами як галузь зовнішньоекономічних відносин 10 1.1Теоретичні основи функціонування світового ринку послуг 10 1.2 Еволюція формування світового ринку послуг 17 1.3 Роль торгівлі послугами у розвитку сучасних міжнародних економічних відносин 22 Розділ ІІ. Механізм регулювання господарських відносин на світовому ринку послуг 28 2.1 Наднаціональний рівень регулювання сфери послуг 28 2.2 Регулювання фінансових послуг в системі ГАТС 35 2.3 Механізми ціноутворення на ринку послуг 46 2.4 Перспективи лібералізації 52 Розділ ІІІ. Напрямки та особливості залучення України на світові ринки товарів та послуг 56 3.1. Місце України на міжнародному ринку товарів та послуг 56 3.2 Ринок фінансових послуг України 64 3.3 Економічні засади вступу України до СОТ у контексті приєднання до угоди ГАТС 77 Висновки 91 Список використаних джерел 97 Додаток 107