Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Сутність і значення маркетингових досліджень» (ID:51514)

| Размер: 2176 кб. | Объем: 70 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП
І. Сутність і значення маркетингових досліджень
1.1. Маркетинг і маркетингові дослідження
1.2. Маркетингові дослідження як різновид емпіричних соціологічних досліджень і найважливіша складова маркетингової інформаційної системи
1.3. Маркетингові дослідження і маркетингова розвідка
1.4. Проблеми використання інформації маркетингового дослідження в маркетингу
1.5. Основні напрямки маркетингових досліджень
2. Розробка плану маркетингового дослідження
2.1. Визначення проблеми
2.2. Визначення потреби в проведенні дослідження
2.3. Визначення типу необхідної інформації і джерел її одержання
2.4. Визначення методів збору даних
2.5. Визначення обсягу вибірки
2.6. Основні напрямки маркетингових досліджень
3. Маркетингове дослідження підприємства
3.1. Вибір і опис підприємства
3.2. Аналіз ринку
3.2. Сегментування ринку.
3.4. Маркетингові стратегічні цілі
3.5. Стратегічні рішення
3.5. Позиціонування
ВИСНОВОК
Література
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Аренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 1997.
2. Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1997.
3. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996.
4. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,1998.
5. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 1999.
6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. М.: Финпресс, 1998.
7. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Финпресс, 1999.
8. Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 1991.
9. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М.: Международные отношения, 1991.
10. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. СПб.: Союз, 1997.
11. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998.
12. Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Учеб. пос. — 2-е изд., перераб. и доп. — Днепропетровск: Издательство ДУЭП, 2002.
13. Родин В.Г. Основы маркетинга. -М: 1992
14. Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. -М: Финансы и статистика, 1991
15. Швальбе К. Практика маркетинга для малых и сред¬них предприятий. М.: Республика, 1995.
16. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия.- М: Финансы и Статистика, 1996.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Сутність і значення маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинг
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві
  • Організація та проведення дослідження споживачів туристичних послуг
Cгенерировано за 0.194151 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...