Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів» (ID:49519)

| Размер: 137 кб. | Объем: 48 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та збору інформації. 5
1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання. 5
1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 11
Розділ 2. Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів. 17
2.1 Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 17
2.2 Аналізу факторів мікромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Лісовичок" на українському ринку. 19
2.3 Аналіз факторів макромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Лісовичок" на українському ринку. 26
Розділ 3. Організація дослідження споживачів підприємства ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів. 35
3.1 Визначення цілей маркетингового дослідження 35
3.2 Опис методології збору первинної інформації та визначення границь дослідження 38
3.3 Розробка анкети для проведення опитування. 42
3.4 Проведення опитування респондентів 43
Висновок 48
Література 49
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Література

1. Балабанова Л.В. Зв"язки з громадськістю в системі маркетингового менеджменту підприємств: Моногр. / Л.В.Балабанова, К.В.Савельєва. - Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. - 273 с.
2. Будзан Б. Менеджмент в Україні: сучасність і перспективи. - К.: Основи, 2001. - 349 с.
3. Вісящев В.А. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / В.А.Вісящев, Л.І.Антошкіна, І.О.Тарлопов. - Донецьк: Норд-Прес, 2005. - 440 с.
4. Гаркавенко С.С. Маркетинг : Підручник. -К.: Лібра, 1998.-384с.
5. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник.-К.:КНЕУ, 1998. – 152с.
6. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент : Навч.посібник К.:ЦНЛ, 2003.-200с.
7. Дойль, Питер Маркетинг - менеджмент и стратегии. – Спб: Питер, 2002.-538с.
8. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент.: Підручник.- К.:КНЕУ,1998.-272с.
9. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента : Учеб.пособие.-3 изд. – Мн.: Новое знание, 2000, 324с.
10. Кныш М.И. Конкурентные стратегии : Учебное пособие.- Спб., 2000. – 248 с.
11. Менеджмент підприємства : Підручник / Мошек Г.Є., Гомба Л.А. – К.: КНТЕУ, 2002, 374с.
12. Шершньова З.Є. Оборська С.В. Стратегічне управління : Навчальний посібник.-К.:КНЕУ,1999,-384с.
13. Матеріали Інтернет www.business.com.ua - Огляд ринку кондитерських виробів
14. Матеріали Інтернет www.food.ua - Кондитерські вироби. кому віддати перевагу
15. Матеріали Інтернет www.ukrstat.gov.ua
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз стану розвитку конкуренції на сучасних ринках України (на прикладі кондитерської про-мисловості)
  • АНАЛІЗ РИНКУ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЇ
  • Сучасні напрями виробництва солодких страв зниженої енергетичної цінності
  • Організація торгівлі науково-технічними досягненнями підприємства
  • Контрольна з маркетингу (2 варіант КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ)
  • Процес прийняття покупцем рішення щодо купівлі
  • Характеристика ринку кондитерських виробів
  • Поведінка споживачів
  • Оцінка споживчих властивостей макаронних виробів вітчизняного та закордонного виробництва
  • Дослідження конкурентних переваг ВАТ „Назва” на ринку та розробка стратегій щодо їх посилення
Cгенерировано за 0.163648 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів