-
Особливості опанування іноземної мови в початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психологічні основи навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.1. Особливості навчання іноземної мови у початковій школі 5
1.2. Цілі та зміст навчання іноземної мови на початковому ступені 13
1.3. Розвиток індивідуальності молодшого школяра засобами іноземної мови 16
Розділ 2. Особливості опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.1. Цілі опанування іноземної мови в початковій школі 21
2.2. Вивчення англійської мови через гру 24
2.3. Варіанти декількох розробок уроків іноземної мови в початковій школі 26
Висновки 32
Резюме 34
Список використаної літератури 35
-
Контроль лексичних навичок усного мовлення при вивченні іноземної мови
Вступ. 3 Розділ І. Педагогічні основи використання сучасних методів контролю при вивченні іноземної мови 5 1.1 Сутність і завдання контролю при перевірці лексичних навичок усного мовлення 5 1.2 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 7 Розділ ІІ. Монологічне та діалогічне мовлення як засіб контролю лексичних навичок усного мовлення 10 2.1 Сутність монологічного мовлення та його роль під час контролю лексичних навичок усного мовлення. 10 2.2 Контроль сформованості навичок діалогічної мови 13 Висновки 16 Література 18 Додаток 20
-
Методика формування каліграфічного письма
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування навичок каліграфічного письма в початковій школі 9
1.1. Вивчення засад викладання каліграфічного письма в історичному розвитку 9
1.2. Сучасні погляди педагогів на навчання каліграфічного письма 16
1.3. Проблеми формування каліграфічного письма в початковій школі 24
Висновки з першого розділу 28
Розділ 2. Методика формування каліграфічного письма 30
2.1. Загальні питання роботи з формування каліграфічного письма та види списування 30
2.2. Формування каліграфічного письма та застосування різних видів списування на уроках навчання грамоти в початковій школі 47
Висновки з другого розділу 60
Висновки 62
Список використаної літератури 65
-
Особливості навчання іноземної мови в молодшій школі. Зміст і прийоми роботи
ВСТУП 3
Розділ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ 5
1.1. Особливості розвитку і виховання молодших школярів………….5
1.2. Специфіка викладання іноземної мови у початковій школі………7
Розділ 2. МІСЦЕ ГРИ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12
2.1. Поняття гри в методиці та педагогіці 12
2.2. Рольова гра як метод навчання в початковій школі 15
Розділ 3 ХАРАКТЕРИСТИКА АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ 21
3.1. Метод проектів 21
3.2. Проблемно-пошукові методи навчання 23
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
ДОДАТКИ 31
Об'єктом нашого дослідження є процес навчання іншомовному спілкуванню на початковому етапі.
Предметом дослідження стали методи прийоми та засоби формування мовленнєвих вмінь та навичок іншомовного спілкування молодшими школярами.
Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичній розробці методики навчання іншомовному спілкуванню в молодшій школі.
-
Тестовый контроль по иностранному языку
ЗМІСТ
ВСТУП..................................................................................З
Розділ 1. Теоретичні основи застосування тестового контролю при при формуванні лексичної компетенції учнів
1.1. Психолого-фізіологічні та вікові особливості
учнів на старшому етапі навчання..................................……..6
1.2.Психолого-лінгвістичні особливості формування
лексичних навичок............….......................................……….12
1.3.Особливості тестового контролю. Характеристика тестів у навчанні іноземної мови в ЗОШ ................……………………………20
Розділ ІІ. Методика проведення тестового контролю, як засобу перевірки рівня сформованості лексичних навичок
2.1 Характеристика та оцінювання тестових завдань ..............35
2.2.Комплекс тестових завдань для контролю рівня
рецептивних та продуктивних лексичних навичок....…...........39
2.3.Експериментальна перевірка.................................….........61
Висновки ..................................................................………...64
Бібліографія...............................................................………..66
-
Розвиток пізнавальної активності школярів у процесі вивчення будови слова
Вступ. -1-
I. Розвиток пізнавальної активності учнів - запорука міцних знань, умінь та навичок у процесі навчання та виховання.
- 8-
II. Вчення про будову слова в українській мові.
1. Поняття про морфеми. -18-
2. Основа і закінчення слова. -19-
3. Основи похідні, непохідні та зв’язані. -21-
4. Корінь, суфікс та префікс. -22-
5. Морфемний аналіз слова. -24-
III. Методика опрацювання розділу “Будова слова” у початковій школі.
1. Значення і завдання роботи над вивченням будови слова. -26-
2. Проблемний метод серед основних методів та прийомів викладання української мови, що використовуються для ефективного вивчення будови слова.
-30-
3. Основні етапи формування граматичних понять. -46-
4. Методика вивчення закінчення та основи слова. -52-
5. Корінь - основна частина слова, яка несе у собі головне значення.
-55-
а) етапи вивчення кореня слова;
б) розвиток мовлення - невід’ємний компонент кожного уроку мови;
в) орфограми кореня та методика їх вивчення.
6. Методика вивчення префікса та суфікса у початковій школі. -68-
7.Морфемний аналіз слова як завершальний етап вивчення будови слова.
-72-
а) етапи вивчення морфемного аналізу слів;
б) труднощі у проведенні морфемного аналізу слів;
в) зв’язок морфемного аналізу слів зі словотворчим;
г) експеримент та його результати, шляхи випралення помилок та
вдосконалення умінь та нивичок.
Висновок. -82-
Список використаної літератури. -87-
Додаток. -90-
-
Походження та формування української мови
П л а н
Вступ
1. Початок формування української мови
2. Давність мови
3. Зв’язок української та російської мови
4. Сучасні гіпотези про походження української мови
Висновки
Список використаної літератури
-
Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі
Зміст
Вступ 3
Розділ І.Теоретичні аспекти нестандартного підходу у навчанні та вихованні молодших школярів 5
1.1 . Характеристика інтегрованих занять 5
1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку молодших школярів 13
Розділ 2. Методичні основи використання нестандартних задач на уроках з математики в у початковій школі 23
2.1 Використання ігрової ситуації на уроках з математики 23
2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на уроках з математики у початковій школі 26
Розділ 3. Експериментальна частина 31
3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у молодших школярів 31
3.2 Інтегрований підхід у формування математичних понять у молодших школярів 32
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додатки 39
-
Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Загальні засади навчання синтаксису в середній школі 6
1.1. Теоретичні основи навчання синтаксису української мови в середній школі 6
1.2. Планування та конкретизація мети й завдань навчання мови на уроках синтаксису 6
1.3. Організація уроків синтаксису української мови 7
1.3. Труднощі в опрацюванні синтаксичного матеріалу 12
Розділ 2. Особливості вивчення відокремлених членів речення в школі 14
2.1. Теоретичні засади вивчення речень з відокремленими другорядними членами 14
2.2. Основи вивчення відокремлених означень на уроках української мови 20
2.3. Основи викладання відокремлених прикладок та відокремлених додатків 21
2.4. Основи вивчення відокремлених обставин 22
2.5. Уточнюючі члени речення 22
Розділ 3. Вправи для опрацювання теми "Відокремлені члени речення" 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови
Вступ 3
Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6
1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6
1.2. Методологія розвиваючого навчання 10
1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16
Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20
2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20
2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24
2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35
Висновки 58
Список використаної літератури 61