|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Приймання поставленої продукції по кількості: місце, строки.
ПЛАН
Вступ
1. Виконання господарських договорів щодо приймання продукції
2. Приймання поставленої продукції по кількості: місце, строки.
3. Особи, які здійснюють приймання.
4. Оформлення повноважень на участь в прийманні. Акт приймання.
Висновок
-
Організація правової роботи щодо підвищення якості продукції (рпобіт, послуг)
План
Вступ
1. Порядок прийомки поставленої продукції по якості;
2. Якість і комплектність продукції;
3. Акт прийоми продукції. Акт про скриті недоліки продукції;
4. Претензійна діяльність.
Додатки
Висновок
-
Правове регулювання приймання продукції (товарів).
План.
Вступ.
1. Загальні поняття транспортних договорів:
а) види перевезень та їх правове регулювання;
б) зміст, укладення та оформлення договорів перевезення;
в) виконання договорів про перевезення вантажу.
2. Правове регулювання приймання продукції (товарів).
3. Приймання поставленої продукції по кількості: порядок, місце, строки.
4. Особи, які здійснюють прийомку. Виклик представника.
5. Оформлення повноважень на участь у прийомки. Акт прийомки.
Висновок.
Додатки.
Використана література.
-
Порядок приймання продукції і товарів за кількістю
Зміст
Вступ 2
1. Порядок приймання продукції і товарів за кількістю 3
2. Порядок приймання продукції і товарів за якістю 8
Висновки 13
Список використаних джерел 14
-
Порядок приймання продукції і товарів за кількістю
Зміст
Вступ 2
1. Порядок приймання продукції і товарів за кількістю 3
2. Порядок приймання продукції і товарів за якістю 8
Висновки 13
Список використаних джерел 14
-
Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю
ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40
-
„Аналіз якості випущеної продукції” на матеріалах ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"
План
Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи якості випущеної продукції..............................5
1.1. Поняття та оцінка рівнів якості продукції.......................................5
1.2. Теорія та фактори управління якістю продукції............................10
Розділ 2. Практичне застосування оцінки якості продукції на
підприємстві ВАТ "Вінницький хлібзавод №2"..............................................15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства.............15
2.2. Аналіз якості та конкурентоспроможності продукції
підприємства.............................................................................................20
Розділ 3. Шляхи вдосконалення якості і конкурентноздатності
продукції підприємства......................................................................................28
Висновки..............................................................................................................32
Список використаної літератури......................................................................34
Додатки
-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
Cгенерировано за 0.011727 секунд
|