|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Порядок приймання продукції і товарів за кількістю
Зміст
Вступ 2
1. Порядок приймання продукції і товарів за кількістю 3
2. Порядок приймання продукції і товарів за якістю 8
Висновки 13
Список використаних джерел 14
-
Порядок приймання поставленої продукції по якості
План.
Вступ
1. Порядок приймання поставленої продукції по якості:
1.1. Якість і комплектність продукції;
1.2. Вибіркова перевірка якості і комплектності продукції.
2. Приймання продукції за участю представника постачальника та представника громадськості:
2.1. Приймання продукції за участю представника постачальника;
2.2. Приймання продукції за участю представника громадськості;
3. Акт приймання продукції за якістю. Акт про скриті недоліки продукції.
4. Претензійна робота щодо постачання неякісної продукції.
Практична робота
Висновок
-
Договір поставки
План:
Всуп
1. Поняття і істотні умови договору поставки.
2. Поставка продукції для державних потреб.
3. Порядок приймання продукції за кількістю та якістю.
4. Відповідальність сторін за порушення договору.
Висновок
Література
-
ДОГОВІР ПОСТАВКИ
ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та істотні умови договору поставки 5
Розділ 2. Поставка продукції для державних потреб 24
Розділ 3. Порядок приймання продукції за кількістю та якістю 28
Розділ 4. Відповідальність сторін за порушення договору 35
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Приймання поставленої продукції по кількості: місце, строки.
ПЛАН
Вступ
1. Виконання господарських договорів щодо приймання продукції
2. Приймання поставленої продукції по кількості: місце, строки.
3. Особи, які здійснюють приймання.
4. Оформлення повноважень на участь в прийманні. Акт приймання.
Висновок
-
Правове регулювання приймання продукції (товарів).
План.
Вступ.
1. Загальні поняття транспортних договорів:
а) види перевезень та їх правове регулювання;
б) зміст, укладення та оформлення договорів перевезення;
в) виконання договорів про перевезення вантажу.
2. Правове регулювання приймання продукції (товарів).
3. Приймання поставленої продукції по кількості: порядок, місце, строки.
4. Особи, які здійснюють прийомку. Виклик представника.
5. Оформлення повноважень на участь у прийомки. Акт прийомки.
Висновок.
Додатки.
Використана література.
-
Особливості компонування квіткових композицій для столів
Завдання:
1. Особливості компонування квіткових композицій для столів
2. Організація роботи цехів для виготовлення фабрикатів і обробки зелені
3. Організація приймання продовольчих товарів за кількістю та якістю
4. Характеристика барів різних класів
-
Облік запасів торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «АСС»)
ВСТУП 3
1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4
1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4
1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8
1.3. Облік нестачі виявленої при прийманні товарів 10
1.4. Порядок обліку розподілу і списання транспортно-заготівельних витрат пов’язаних з придбанням товарів 12
2. Облік реалізації товарних запасів 16
2.1. Методи оцінки вибуття товарів 16
2.2. Форми реалізації товарів що застосовуються підприємствами оптової торгівлі 18
2.3. Облік реалізації товарів зі складів і баз підприємств оптової торгівлі 19
2.4. Облік реалізації товарів транзитом 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
-
Методичні основи обліку реалізації продукції
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
-
Теорія конкурентноспроможності
1.Теорія конкурентноспроможності. 3
1.1.Конкурентноспроможність продукції як міра прибутку підприємства. 5
1.2. Критерії та фактори конкурентноспроможності продукції 6
2. Особливості дослідження конкурентноспроможності 8
2.1. Принципи дослідження конкурентноспроможності товарів. 9
2.2. Порядок оцінки конкурентноздатності товарів 11
Список використаної літератури. 16
Cгенерировано за 0.010374 секунд
|