-
Проектування систем комунікацій у менеджменті
ВСТУП 3
1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5
1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5
1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9
2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13
2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19
2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21
2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23
3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26
3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26
3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Види комунікації та причини неефективних комунікацій
ВСТУП 3
1. Необхідність використання комунікацій 4
2. Види комунікацій і причини неефективних комунікацій 5
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18
-
Структура системи маркетингових комунікацій: основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій
ВСТУП 3
1. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 4
2. МОДЕЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ 9
3. ЗАСОБИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 18
ВИСНОВОК 26
ЛІТЕРАТУРА 27
-
Доцільність використання основних методів та типів комунікацій в процесі управління сучасною організацією
Вступ 2
1. Сутність комунікацій та їхня роль в управлінні 5
1.1. Теоретичні засади комунікацій 5
1.2. Групи типи та методи комунікацій 7
1.3. Доцільність використання комунікацій в організаціях: управлінський аспект 9
1.4. Роль внутрішньоорганізаційних комунікацій у вдосконаленні організаційних структур менеджменту 15
2. Практичне використання основних методів та типів комунікацій у обраній компанії 19
2.1. Загальні відомості про фірму 19
2.2. Методи та типи комунікацій у досліджуваній компанії 21
2.3. Управління комунікаційними процесами у ТОВ «Дистриб ютор Центр» 24
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій фірми 29
Висновки 32
Література 34
-
Проблема ефективності комунікацій у діяльності керівників
ПЛАН:
1. Психологічна складова обміну інформацією
2. Особливості процесу комунікації у діяльності керівників
3. Фактори ефективності комунікацій
4. Забезпечення високої якості комунікацій
-
Маркетингова політика комунікацій
Вступ 3
1. Сутність маркетингової політики комунікацій 5
1.1. Поняття та складові маркетингової політики комунікацій 5
1.2. Основні етапи роботи над створенням системи комунікацій 7
2. Особливості проведення маркетингової політика комунікацій освітніх послуг 9
2.1. Сутність маркетингу освітніх наук 9
2.2. Оцінка ефективності маркетингових заходів на ринку освітніх послуг 10
3. Складові маркетингової політики комунікацій 13
3.1. Реклама та особливості реклами освітніх послуг 13
3.2. Стимулювання збуту 24
3.3. Персональний продаж 27
3.4. Паблик рилейшенз та його роль у процесі маркетингових комунікацій освітніх послуг 29
4. Основні методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій 37
4.1. Необхідність визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій. Методу кореляції між обсягом продажів і витратами на комплекс маркетингових комунікацій 37
4.2. Метод контактних аудиторій 39
4.3. Метод оцінки ефективності по заходах стимулювання збуту 40
4.4. Метод визначення ступеня поінформованості про фірму і її товари 41
Висновки 44
Список літератури 47
-
Поняття та сутність комунікацій організації
Зміст
Вступ 3
1 Поняття та сутність комунікацій організації 4
2 Класифікаційні види комунікацій 8
3 Характеристика формальних каналів 14
Висновок 16
Використана література 17
-
Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях
Вступ 2 1. Теоретичні засади комунікацій 4 2. Групи, види і форми комунікацій 6 3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8 Висновки 14 Література 15
-
Поняття та сутність комунікацій організації
Зміст
Вступ 3
1 Поняття та сутність комунікацій організації 4
2 Класифікаційні види комунікацій 8
3 Характеристика формальних каналів 14
Висновок 16
Використана література 17
-
Психологічні особливості різних видів комунікацій в організаціях
Вступ 2
1. Теоретичні засади комунікацій 4
2. Групи, види і форми комунікацій 6
3. Особливості комунікації в організаціях: психологічний аспект 8
Висновки 14
Література 15
-
Стратегічне планування маркетингових комунікацій
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7
1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7
1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19
1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54
2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67
2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97
3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97
3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109
ВИСНОВКИ 116
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121
ДОДАТКИ 131
Додаток А. Універсальна модель комунікативного процесу 131
Додаток Б. Напрями маркетингових комунікацій 132
Додаток В. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2003-2005 рр. 133