|
-
Самооцінка учнів та її виховне значення
Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ, ВИДИ САМООЦІНКИ. ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 16
Література 17
-
Питання з методики викладання образотворчого мистецтва
1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2
2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3
3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4
4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4
5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5
6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6
7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7
8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7
9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9
10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9
-
Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6
1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15
2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15
2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26
-
Методика вивчення творів різних жанрів
План
1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с.
2. Методика опрацювання оповідань.
3. Особливості роботи над казкою.
4. Робота над легендою, переказом.
5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з
ліричним віршем.
6. Особливості роботи над байкою.
7. Методика опрацювання нарисів.
8. Вивчення малих фольклорних жанрів.
9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на
на уроках читання.
10. Конспект уроку читання № 1.
11. Конспект уроку читання № 2.
12. Конспект уроку читання № 3.
13. Використана література.
-
Самооцінка учнів та її виховне значення
Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ САМООЦІНКИ ТА ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 18
Література 19
Вступ
На сучасному етапі розвитку школи, яка є головною інституцією в навчанні та вихованні молодого покоління, гостро постає проблема формування особистості учня. Відсутність єдиної та загальноприйнятої ідеології в нашому суспільстві, плюралістичність думок щодо поглядів на розвиток держави, науки, економіки, мови сприяє тому, що значним чином послабляються зовнішні фактори виховання молодої людини, зокрема національно-патріотичні важелі впливу. В цих умовах значне місце приділяють внутрішнім ресурсам виховання, які містять у собі якості та певні властивості, механізми психологічних явищ і процесів особистості, які можуть бути спонукальними причинами в ході педагогічного впливу на людину.
Одним із таких проявів психічного світу людського індивіда є самооцінка. Кожна людина схильна до самооцінки, крім того, самооцінювання, на думку науковців, є її внутрішньою потребою. Беззаперечним залишається участь самооцінки в виховному процесі. Виходячи з цього, самооцінку як явище та вид психічної діяльності людини, необхідно піддавати ретельному науковому аналізу та вивченню її властивостей, законів існування та функціонування.
Висновки
Самооцінка – є провідним компонентом в структурі свідомості. Вона як певна якість особистості виражається в здатності людини оцінювати результати власної діяльності та поведінки, а також свої психічні риси та якості, які в цій діяльності та поведінці проявляються.
Питання становлення самооцінки, її формування в молоді є важливими для соціальної педагогіки, для психології та педагогіки вищої школи передусім, оскільки за ними – визначення розвитку особистості майбутнього громадянина, члена суспільства. Саме тому до них привернута пильна увага психологів, науковців педагогічних дисциплін.
В справі виховання важливим є те, що від самооцінки людини залежить характер його спілкування, відносини з ровесниками, формування та розвиток життєвих орієнтирів. Правильна самооцінка дає йому моральне задоволення. Самооцінка, особливо здібностей та можливостей особистості, виражає певний рівень зазіхань, який визначається як рівні завдань, які особистість ставить перед собою та до виконання яких вважає себе здатним.
-
Контрольна з психології
1.В чому різниця між текстом і анкетою. 2
2.Види емоційних станів: настрій, стрес, афект, пристрасті, почуття. 4
3. В чому полягає навчальне і виховне значення, контролю знань 8
Використана література 12
-
Інтерактивні технології навчання в початкових класах
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7
1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7
1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20
2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20
2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22
ВИСНОВКИ 26
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
-
Позакласна робота з природознавства в початковій школі
ВСТУП 3
1. ЗНАЧЕННЯ І ЗАВДАННЯ ПОЗАКЛАСНОІ РОБОТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА 4
1.1. Форми позакласних занять 4
1.2. Зміст і методи позакласної роботи 5
1.2.1. Орієнтовна тематика по класах 6
1.3. Позакласна робота 8
1.3.1. Індивідуальна позакласна робота 9
1.3.2. Групова позакласна робота 10
1.3.3. Позакласна масова робота 12
1.4. Організація і методика проведення екскурсій 17
1.5. Суспільна корисна праця учнів 20
2. ПРИКЛАД ПОЗАКЛАСНИХ ЗАХОДІВ УЧНІВ 1-Х КЛАСІВ 23
ВИСНОВКИ 27
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 28
-
РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"
ПЛАН
Вступ 3
Розділ 1. Огляд літератури 5
1.1. Місце та значення творчих завдань для розвитку творчої дослідницької діяльності 5
1.2. Розвиток дослідницького інтересу учнів на уроках біології 8
1.3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології 13
1.4. Послідовність виконання винахідницьких завдань 17
Розділ 2. Розробка творчих завдань при вивченні теми "Кров і кругообіг" 23
Висновок 28
Список використаних джерел 29
-
РОЗРОБКА ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "КРОВ І КРУГООБІГ"
ПЛАН
Вступ 3
Розділ 1. Огляд літератури 5
1.1. Місце та значення творчих завдань для розвитку творчої дослідницької діяльності 5
1.2. Розвиток дослідницького інтересу учнів на уроках біології 8
1.3. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології 13
1.4. Послідовність виконання винахідницьких завдань 17
Розділ 2. Розробка творчих завдань при вивченні теми "Кров і кругообіг" 23
Висновок 28
Список використаних джерел 29
Cгенерировано за 0.025829 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|