-
Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення 2
Контрольна робота №1. Абсолютні і відносні величини 8
Контрольна робота № 2. Зведення і групування статистичних даних. Ряди розподілу 10
Контрольна робота №3. Середні величини 17
Контрольна робота №4. Ряди динаміки 18
Задача 1 18
Задача 2 19
Контрольна робота №5. Індекси 21
Задача 1 21
Задача 2 21
Задача 3 22
Задача 4 22
Використана література 24
-
Еволюція концепції маркетингу
План
1. Різні версії визначення маркетингу.
2. Роль маркетингу в ринковій економіці.
3. Концепції маркетингу.
4. Основні принципи маркетингу.
-
Способи підвищення використання оборотних коштів
45. Способи підвищення використання оборотних коштів 3
65. Регулювання державою цін 8
Задача 45 14
Контрольна задача 2. 15
Контрольна задача 3 16
ЛІТЕРАТУРА 19
-
Контрольна з культури України
Назва роботи Контрольна з культури України
Розділ Культура
Вид роботи Контрольна робота
Кількість сторінок 6
Ціна 0
Зміст Архітектура Київської Русі. 2
"Місто Ярослава" у Києві. 3
Використана література 6
-
Поняття і сутність міжнародного маркетингу
План.
1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу.
2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні.
3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу.
4. Практичне завдання.
-
Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
Вступ 3
Розділ І. Сутність маркетингу та його сучасна концепція 5
1.1 Сутність маркетингу 5
1.2 Еволюція концепцій маркетингу 7
Розділ ІІ. Особливості маркетингу вражень 10
2.1 Концепція маркетингу вражень 10
2.2 Основні стильові характеристики емоційного маркетингу 13
2.3 Основні завдання маркетингу вражань 15
Розділ ІІІ. Найуспішніші приклади маркетингової стратегії вражень 18
3.1 Реальні шоу та їх можливості 18
3.2 Нетрадиційні засоби реклами 20
3.2 Маркетинг вражень в рекламному бізнесі 22
Висновки 26
Список використаних джерел 28
-
СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі
2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу
3. Функції маркетингу в туризмі
4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі
-
Розвиток маркетингу в Україні
Вступ 3
1. Роль маркетингу в ринковій економіці 4
2. Особливості впровадження концепції маркетингу в Україні 8
3. Особливості формування служби маркетингу на українських підприємствах 11
4. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні 15
Висновки 21
Література 22
-
Контрольна робота маркетинг
Вступ 3
1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4
2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9
Висновки 17
Література 18
-
Контрольна робота маркетинговий менеджмент
ВСТУП 3
1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4
1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5
1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6
2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10
2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10
2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12
2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13
2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15
3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17
3.1. Структурні та функціональні зміни 17
3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22
3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
-
Маркетингова діяльність
Вступ 3
1. Сутність маркетингу 5
2. Економічні передумови становлення маркетингу 16
3. Організація маркетингу на підприємстві 23
4. Проблеми та недоліки маркетингової діяльності на українських підприємствах 32
Висновки 42
Література 45