-
Поділ економічного аналізу за галузевою ознакою
Вступ 3
1. Галузевий економічний аналіз 4
1.1. Аналіз діяльності промислових підприємств 4
2.2. Особливості діяльності підприємств будівельного комплексу. 6
2.3. Особливості аналізу діяльності підприємств агропромислового комплексу. 8
2. Міжгалузевий економічний аналіз 10
2.1. Особливості аналізу розвитку промисловості 11
2.2. Особливості аналіз розвитку сільського господарства 13
2.3. Особливості аналіз розвитку ринку туристичних послуг 16
Висновки 18
Література 19
-
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ВСТУП 3-6
1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 7-35
1.1. Сутність та характеристика механізму державного регулювання розвитку підприємств туризму в сучасних умовах господарювання 7-20
1.2. Нормативно-правова база, що регулює діяльність
туристичних підприємств 20-30
1.3. Особливості процесу управління діяльністю туристичних підприємств 30-35
2. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 36-80
2.1. Діагностика діяльності туристичних підприємств України на сучасному етапі 36-54
2.2. Державне регулювання діяльності туристичних підприємств та вдосконалення механізму управління ними 54-70
2.3. Тенденції розвитку діяльності туристичних підприємств України в сучасних умовах 70-80
3. ПРОБЛЕМИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТА ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ
ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ 81-95
3.1. Проблемні аспекти державного регулювання та вдосконалення процесу управління діяльністю туристичних підприємств України
на сучасному етапі 81-93
3.2. Напрямки інтеграції туристичних підприємств України в світовий ринок послуг 93-95
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96-101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102-105
ДОДАТКИ
-
Стратегічне планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГИЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Економічна стратегія розвитку діяльності туристичного підприємства 14
1.3. Нормативно – правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств в ринкових умовах господарювання 22
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Назва" 31
2.1. Загальна характеристика ВАТ "Назва" 31
2.2. Аналіз фінансового стану та фінансових результатів діяльності ВАТ "Назва" 34
2.3 Економічний прогноз діяльності туристичного підприємства у 2009-2010 рр. 49
РОЗДІЛ 3. 56
ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 56
3.1. Проблеми процесів планування діяльності туристичного підприємства 56
3.2. Напрямки вдосконалення процесів планування діяльности туристичних підприємств 59
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 66
ДОДАТКИ. 69-84 звітність
-
Система керування документообігом у туристичному підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Роль документообігу в системі управління діяльності туристичних підприємств 5
1.2. Система керування документообігом в діяльності туристичних підприємств 8
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ВЕДЕННЯ ТА КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТООБІГОМ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 14
2.1. Коротка характеристика діяльності туристичного підприємства 14
2.2. Аналіз та оцінка процесу організації документообігу в діяльності туристичного підприємства 23
2.3. Систематизація документів в діяльності туристичного підприємства 32
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ДОКУМЕНТООБІГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 36
3.1. Проблеми формування системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 36
3.2. Напрямки вдосконалення системи документообігу в діяльності туристичного підприємства 44
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 59
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64
ДОДАТКИ 69
-
Прогнозування стратегічного розвитку туристичного підприємства ( на прикладі)
ВСТУП 3
Розділ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Науково-теоретичні аспекти процесу стратегічного прогнозування розвитку діяльності туристичних підприємств. 6
1.2. Методи та показники оцінки економічного стану діяльності туристичних підприємств. 26
1.3. Нормативно-правове регулювання діяльності туристичних підприємств. 52
Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРОГНОЗУВАННЯ ТА СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 60
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства. 60
2.2. Дослідження процесів стратегічного управління та прогнозування розвитку діяльності туристичного підприємства. 72
2.3. Оцінка впливу економічних прогнозів на ефеетивність діяльності туристичного підприємства. 78
Розділ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА НАПРЯМКИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 95
3.1. Проблеми економічних прогнозів та їх вплив на ефективність стратегічного управління розвитком діяльності туристичного підприємства. 95
3.2. Економічне обгрунтування напрямків стратегічного розвитку діяльності туристичного підприємства. 102
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 117
ДОДАТКИ 122
-
Інвестиційний менеджмент в туризмі (на прикладі туристичного підприємства)
Вступ 3
1. Інвестиційний менеджмент у туристичному бізнесі 6
1.1. Інвестиційний процес як головний напрям розвитку економіки 6
1.2. Необхідність удосконалення інвестиційної політики в туристичній галузі 10
2. Аналіз інвестиційного менеджменту у ЗАТ “Гамалія” 16
2.1. Місце ЗАТ “Гамалія” на туристичному ринку України 16
2.2. Аналіз господарської та інвестиційної діяльності ЗАТ “Гамалія” 21
3. Напрями вдосконалення інвестиційного менеджменту на туристичних підприємствах 31
3.1. Впровадження інформаційних технологій – шлях до успіху 31
3.2. Вдосконалення механізму управління інвестиційної діяльності туристичних підприємств 35
Висновки 40
Література 44-46
Метою дослідження є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій, спрямованих на ефективний розвиток туристичних підприємств на основі вдосконалення механізму менеджменту інвестиційної політики.
Предметом дослідження є механізм менеджменту інвестиційних процесів в туристичних підприємствах із врахуванням особливостей розвитку на сучасному етапі ринкових перетворень.
-
Управління реальними інвестиціями в туризмі
Вступ 3
1. Інвестиційна політика у туристичній галузі 6
1.1. Інвестиції та їх місце в економічній системі 6
1.2. Необхідність удосконалення інвестиційної політики в туристичній галузі 9
2. Діагностика виробничо – інвестиційної діяльності готельного комплексу “Братислава” 19
2.1. Організаційно - економічна характеристика готельного комплексу “Братислава” 19
2.2. Аналіз основних фінансових показників господарської діяльності готельного комплексу “Братислава” 22
3. Напрямки вдосконалення інвестиційних процесів в туристичних підприємствах 32
3.1. Основи формування механізмів управління інвестиційною діяльністю туристичних підприємств 32
3.2. Проблеми і перспективи інвестиційної діяльності ГК “Братислава” 35
Висновки 39
Список використаної літератури 43
Додаток 1. Баланс ВАТ “Готельний комплекс “Братислава” 45
Додаток 2. Звіт про фінансові результати 48
Метою роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій, спрямованих на ефективний розвиток туристичних підприємств на основі вдосконалення механізму менеджменту інвестиційної політики.
Об'єктом дослідження є процеси виробничо-господарської та інвестиційної діяльності підприємств туристичної галузі і реалізації туристичних послуг.
Предметом дослідження є механізм менеджменту інвестиційних процесів в туристичних підприємствах із врахуванням особливостей сучасного етапу ринкових перетворень.
-
Створення туристичних кластерів в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КЛАСТЕРНОЇ МОДЕЛІ ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ 6
1.1. Визначення кластера 6
1.2. Характерні риси діяльності кластерів 19
1.3. Методика створення туристичних кластерів 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ КЛАСТЕРІВ 42
2.1. Світовий досвід створення туристичних кластерів 42
2.2. Створення туристичних кластерів в Україні 56
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ КЛАСТЕРІВ (НА ПРИКЛАДІ ОБЛАСТІ) 64
3.1. Напрями створення моделі туристичного кластеру 64
3.2. Модель туристичного кластеру області 72
3.3. Проблеми та їх вирішення при створенні туристичного кластеру 94
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 107
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115
ДОДАТКИ 125
-
Економ аналіз, фінанси підприємства
"Економаналіз діяльності туристичних підприємств" Варіант № 8 3
1. Організація, зміст та методика перспективного аналізу господарської діяльності туристичного підприємства. 3
2. Значення, задачі та джерела аналізу фінансового стану туристичного підприємства. 10
3. Задача. 16
Економаналіз діяльності туристичних підприємств.
Провести аналіз обіговості засобів туристичного підприємства.
Зробити висновки, (у ході аналізу використати дані підприємства на якому працює студент).
Фінанси підприємства 17
Задача 2. 19
Визначити дивідендну віддачу акції. Дані для розрахунку: За акціями AT виплачується дивіденд 5 грн. на одну акцію, 30.06. акція продавалась на фондовій біржі за ціною - 195 грн.; а 2.07. - 190грн.
Література. 21
Додатки 22-26
-
Методи та інструменти фінансування діяльності підприємства
Вступ / І. Економічний зміст та роль фінансового забезпечення діяльності підприємств в ринкових умовах / ІІ. Аналіз існуючих джерел фінансування діяльності підприємства на сучасному етапі розвитку економіки / 2.1. Аналіз власних джерел фінансового забезпечення / 2.2. Оцінка можливостей залучення позичкового капіталу / ІІІ. Проблеми фінансового забезпечення та напрями вдосконалення структури джерел фінансування підприємств / 3.1. Проблеми фінансового забезпечення діяльності підприємств та шляхи їх вирішення / 3.2. Вдосконалення управління структурою джерел фінансування підприємств / Висновки / Список використаних джерел / Додатки