-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. 5
1.1. Зміст та значення планування діяльності туристичного підприємства. 5
1.2. Форми внутріфірмового планування. 7
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва» 16
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЛАНУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ «Назва»
3.1. План збуту. 20
3.2. Рекламна кампанія готелю «Назва». 23
3.3. Планування потреби в трудових ресурсах. 29
3.4. Планування витрат і прибутку. 31
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38
-
Планування, як основна функція управління на підприємствах туристичної індустрії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 5
1.1. Планування як основна функція управління підприємством 5
1.2. Стратегія як інструментарій планового розвитку підприємства 9
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 17
2.2. Оцінка ефективності планування діяльності підприємства 23
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 29
3.1. Організаційні основи вдосконалення системи планування на підприємстві 29
3.2. Планування нового туристичного продукту на підприємстві. Оцінка впровадження нововведень 33
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 49
-
Підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення ефективності діяльності менеджера туристичного підприємства по перспективному плануванню 5
1.1. Планування особистої праці менеджера 5
1.2. Сутність перспективного планування та його роль в діяльності менеджера туристичного підприємства 21
1.2. Види планів 27
Розділ 2. Аналітичні аспекти досліджуваної теми 30
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Сакіс» 30
2.2. Аналіз господарської діяльності туристичного підприємства 35
2.3. Аналіз організації системи планування на туристичному підприємстві ТОВ «Сакіс» 46
Розділ 3. Напрями вдосконалення підвищення ефективності діяльності менеджера діючого туристичного підприємства по перспективному плануванню 50
3.1. Система планування на тур підприємстві та її покращення 50
3.2. Підвищення ефективності роботи менеджера по бронюванню на прикладі туристичної фірми «Сакіс» 53
Література 59-61
-
Організація та проведення маркетингових досліджень ринку туристичного підприємства
курсова - бакалавр
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ У ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 6
1.1. Економічна сутність туристичного ринку і його складові 6
1.2. Чинники формування попиту та пропозиції в туризмі 11
1.3. Методологія досліджень ринкової кон’юнктури 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 29
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 29
2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 33
2.3. Аналіз внутрішнього середовища ТОВ «Назва» 43
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» З УРАХУВАННЯМ РЕЗУЛЬТАТІВ РИНКОВОЇ ДОСЛІДЖЕННЯ 53
3.1. Аналіз ринку туристичного підприємства ТОВ «Назва» 53
3.2. Напрямки вдосконалення маркетингового комплексу туристичного підприємства ТОВ «Назва» 61
Усі вищенаведені пропозиції здатні покращити проведення маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «Назва». 69
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 71
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 74
ДОДАТКИ 79-89 звітність
-
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5
1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7
1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20
2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28
2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41
3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41
3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50
Додатки 52-58
бакалавр
-
Стратегічне планування на вітчизняних підприємствах
Вступ 3
1 Стратегічне планування організацій 5
2 Аналіз зовнішніх умов функціонування підприємства 9
3 Оцінки сильних та слабких сторін діяльності 16
4 Стратегічні «вікна» 19
5 Стратегічне прийняття рішень на підприємстві 21
Висновки 27
Список літератури 29
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39