-
Фінансове планування
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА
ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ РИНКУ
1.1. Сутність і значення фінансового планування
на підприємствах 5
1.2. Основні завдання, методи та принципи
фінансового планування 7
1.3. Місце фінансового планування в ринковій
економіці 11
РОЗДІЛ 2 СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА
ПІДПРИЄМСТВАХ ТА ПОРЯДОК ЙОГО СКЛАДАННЯ
2.1. Порядок розробки фінансового плану 15
2.2. Поточне фінансове планування як складова
системи планування 18
2.3. Зміст і завдання оперативного фінансового
планування (бюджетування) 21
ВИСНОВКИ 28
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Прогнозування та макроекономічне планування
1. Стратегічне планування. Розробка планів на підприємствах 3
2. Аналіз сучасної економіки та соціального стану в Україні 6
3. Показники системи національних рахунків 10
4. Класифікація прогнозів 14
Література 17
-
Стратегічне фінансове планування на підприємствах
Вступ 3
1. Сутність і цілі внутрішньофірмового фінансового прогнозування та планування 6
1.1. Фінансова стратегія підприємств 6
1.2. Поточне фінансове планування 12
1.3 Оперативне фінансове планування (бюджетування) 16
2. Аналіз фінансового планування на ВАТ «назва» 23
2.1. Аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства 23
2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ "назва" 28
2.3. Оцінка якості управління фінансами на підприємстві 37
3. Шляхи підвищення ефективності фінансового планування на підприємстві 39
3.1. Стратегічне планування в умовах визначеності фінансових можливостей підприємства 39
3.2 Методологічні основи фінансового планування на підприємствах 45
Висновки 50
Список використаної літератури 52
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «назва» 57
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність планування діяльності підприємства 4
1.1. Види планів, стратегічне планування 4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі планування 6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове планування на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового планування 25
3.2 Рівні фінансового планування 27
Висновки 37
Література 39
-
Контрольна робота з менеджменту туризму
ЗМІСТ
1. Стратегія розвитку та стратегічне планування на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу 3
2. Намалювати та надати стислий опис організаційної структури управління підприємством, відобразити прямі та зворотні зв’язки між підрозділами 11
Література 14
-
Контрольна робота з стратегічного планування
Вступ 4
1. Сутність планування як функції управління 5
2. Цілі управлінського планування 7
3. Стратегічне планування 12
Висновки 17
Список використаної літератури 18
-
Планування як основа діяльності органів управління
Вступ 2
1. Суть планування. 3
2. Стратегічне планування. 7
3. Оперативне (поточне) планування. Політика, тактика, процедури, правила. 13
Висновки 17
Список використаної літератури 19
-
Стратегічне планування
ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................... 3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття стратегічне управління................................. 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління..................................................................................................................... 5
1.2. Цілі організації...................................................................................................... 7
1.2.1.Місія, як основна і загальна ціль організації……………………………. 8
1.2.2. Критерії та класифікація цілей………………………………………….. 11
1.3. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища................................ 15
1.4. Прогнозування, як інструмент процесу планування.................................. 19
Розділ 2. Стратегічне планування на ТОВ "ВІКОНТ"............................................ 23
2.1. Місія та цілі ТОВ "ВІКОНТ".. .......................................................................... 23
2.2. Характеризтика зовнішнього та внутрішнього середовища
ТОВ "ВІКОНТ"...................................................................................................... 24
2.3. Послідовність стратегічного планування на ТОВ "ВІКОНТ"......................... 28
Розділ 3. Вирішення проблеми планування.............................................................. 33
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 39
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА................................................................................ 40
-
Макроекономічне планування в системі державного регулювання економіки
1. Індикативне, дерективне та стратегічне макроекономічне планування 3
2. Методи макроекономічного планування 6
3. Організація, розробка та реалізація індикативних планів 11
4. Узгодження показників державного планування (програм) економічного і соціального розвитку з державним бюджетом 16
Література 19